سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

صفر تا صد چاپ مقاله به صورت فوری

انتشار 17 شهریور 1399
مطالعه 9 دقیقه

موسسه سینا ترجمه آماده ارائه خدمات صفر تا صد مقاله به صورت کاملا وبا احتمال پذیرش بالا می‌باشد برای استفاده از خدمات چاپ مقاله در این موسسه می‌توانید به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید تا فرآیند رسیدگی آغاز شود.

صفر تا صد چاپ مقاله به صورت فوری

دلایل چاپ مقاله

انتشار مقاله در مجلات معتبر در سالهای ترویج بسیاری داشته است و هر یک از نویسندگان با اهداف متعددی نگارش مقاله را دنبال می کنند. برخی از نویسندگان با این هدف نگارش مقاله انجام می دهند که اطلاعات و معلومات خود را در جامعه علمی منتشر کنند و علاقه مند به تحقیق و پژوهش هستند. در این میان برخی دیگر از نویسندگان با هدف ارتقای رزومه دانش علمی و معلومات خود را در مجلات منتشر می کنند. به هر حال انتشار مقاله با هر هدفی که انجام پذیرد یک اقدام علمی بسیار معتبر میباشد و ارزش علمی زیادی دارد. برای آن دسته از محققینی که سابقه پژوهشی ندارند و نیاز به امتیاز چاپ مقاله دارند مراحل نگارش و چاپ کمی دشوار می باشد و نمی توانند این مراحل را به راحتی طی کنند. از این رو سینا ترجمه برخود لازم دیده است در این مطلب کلیه تکنیک ها و نکات لازم جهت نگارش و انتشار مقاله را به صورت گام به گام برای شما آموزش دهد.

دلایل چاپ مقاله

صفر تا صد نگارش مقاله

با وجود اینکه ممکن است مجلات مختلف علمی دارای الگو و قالب خاصی برای نوشتن مقاله باشند، یک فرمت کلی برای طریقه نوشتن مقاله را که برای اکثر مجلات قابل استفاده باشد، می توان به صورت زیر تعریف کرد:

موضوع مقاله

عنوان مقاله نقش اساسی در پذیرش یا عدم پذیرش یک مقاله دارد. بنابراین باید در انتخاب عنوان پژوهش دقت بسیاری شود. بهتر است بگوییم که نحوه نگارش عنوان مقاله می تواند نشان دهنده مبتدی بودن یا تبحر بالای نویسنده باشد. عنوان مقاله در یک سطر کل کار شما و کیفیت آن را بیان می کند.

اصول نوشتن عنوان مقاله

یکی از اولین قسمتی که خواننده را جذب می کند تا مقاله شما را مطالعه نمایید عنوان مقاله می باشد از این رو در ادامه به اصول نوشتن عنوان مقاله خواهیم پرداخت:

  • عنوان مقاله باید حاوی متغیرهای اصلی پژوهش باشد.

  • عنوان بایستی توصیف کننده محتوای مقاله و متناسب با هدف اصلی آن باشد.

  • عنوان باید روشن و بدون ابهام باشد.

  • عنوان مقاله تا حد ممکن به صورت یک جمله خبری یا استفهامی مطرح نشود.

  • عنوان باید غیر سوالی و به صورت جمله ناقص بیان شود.

  • عنوان مقاله باید با رعایت سلاست و بلاغت و ایجاد وزن و آهنگ خاص در کل عبارت، جذاب باشد.

  • از آوردن متغییرهای وابسته همچون واژه های اثربخشی، کارایی و کارامدی همراه با حرف «بر» خودداری شود.

  • در عنوان نباید از کوتاه نوشت ها یا اختصارات، فرمول ها، واژه های اختصاری و جدید استفاده شود؛ زیرا باعث می شود در هنگام جستجو توسط پژوهشگران دیگر دسترسی به آن مقاله خیلی ضعیف شود.

  • کوتاه و مختصر بودن عنوان، اما نه به اندازه ای کوتاه که در انتقال موضوع پژوهش شکست بخورد.

  • اجتناب از تکرار واژه های مترادف و آوردن کلمات اضافی مانند «پژوهشی درباره …»، «مطالعه ای پیرامون…» و کلمات شروع نظیر a و an و the در مقالات انگلیسی.

  • از آوردن نام مکان و زمان مطالعه خودداری شود مگر آنکه مطالعه از نوع شیوع شناسی باشد یا آنکه زمان یا مکان مطالعه جزء مسئله پژوهشی پژوهشگر باشد.

تعداد کلمات عنوان (tittle)

تعداد کلمات عنوان مقاله معمولا به شکل زیر می باشد:

  • زیر 8 کلمه عالی

  • 12-8 کلمه خوب

  • 18-12 کلمه متوسط

  • 24-18 کلمه ضعیف

  • بالای 25 بسیار ضعیف

تعداد کلمات


چکیده

در بخش چکیده، مختصری از کل مقاله به شکل ساده بیان می شود. چکیده چیزی فراتر از خلاصه متن یک مقاله است؛ خلاصه بازنویسی شده کل متن در جملات کوتاه تر و برای کسانی است که قبلاً متن را مطالعه کرده اند، در حالی که چکیده مختصری از گزارشات تحقیق است که مناسب افرادی است که متن را مطالعه نکرده اند و قصد دارند در رابطه با ادامه مطالعه آن تصمیم بگیرند. با این وجود چکیده نمی تواند جایگزین مناسبی برای کل متن اصلی باشد.

چکیده بایستی در حدود 250 کلمه را در خود بگنجاند که شامل اهداف تحقیق، مواد عمومی، روش تحقیق، نتایج خلاصه شده و نتیجه گیری نهایی است. در متن چکیده نباید اطلاعاتی اضافه بر اطلاعات متن اصلی تحقیق آورده شود. می توانید چند مقاله مشابه یافته و از روش چکیده نویسی آنها الگو برداری کنید.

چکیده


مقدمه

مقدمه

هر مقاله ای با مقدمه (Introduction) آغاز می شود. نقش مقدمه، کمک به خوانندگان برای درک علت انجام پژوهش است. برخلاف تصور برخی از افراد که گمان می کنند مقدمه مقاله بخش چندان مهمی نیست، باید بدانید که این قسمت نشان دهنده ارزش کار شماست. در این بخش باید دلایلی ارائه دهید که نشان دهد پژوهش شما ضروری و با ارزش است. بنابراین مقدمه دلیل انجام پژوهش را به ما می گوید. مقدمه معمولاً با یک جمله کلی شروع می شود. سپس به بیان مشکل اصلی می پردازد (متغیر وابسته). پس از بیان مشکل باید بگوییم که علم موجود و کارهای قبلی انجام شده در این زمینه، چه راهکارهایی ارائه داده و الان مشکلی که باقی مانده و ما به دنبال آن هستیم چیست.


روش تحقیق

این بخش مربوط به زمان، مکان و چگونگی انجام تحقیقات است. محقق در این بخش از مراحل نوشتن مقاله، طرح تحقیقاتی، لوازم مورد نیاز، روش جمع آوری اطلاعات و کنترل نتایج را در اختیار مخاطب قرار می دهد. مثلا می توانید مواد استفاده شده و ابعاد آنها را بیان کنید. پس از آن می توانید دستگاه های استفاده شده را معرفی کنید و در ادامه آن، فرآیند و روش کار را به شکل دقیق و کامل بیان کنید.

روش تحقیق


تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل

در این قسمت نویسنده توضیحات بیشتری در رابطه با نتایج به دست آمده، همبستگی متغیرها و تفسیر آن ها در اختیار خواننده قرار می دهد. در این قسمت نویسنده بایستی علت هرگونه انحراف از نتایج مورد انتظار و یا نتایج تحقیقات پیشین را برای مخاطب توضیح دهد.


نتایج

در این بخش نویسنده به کمک جدول ها، تصاویر و نمودارهای مختلف نتایج کسب شده از هر آزمایش را در اختیار خواننده قرار می دهد و توضیحی در رابطه با معنی این نمودارها و تجزیه و تحلیل نتایج ارائه نمی دهد. معمولا این بخش بیشترین تعداد صفحات مقاله را شامل می شود. گسترده و وسیع بودن این بخش به چاپ شدن مقاله کمک می کند.

نتایج


بحث و نتیجه گیری

در نوشتن قسمت بحث و نتیجه گیری به تفسیر نتایج، بحث و نتیجه گیری و ارتباط میان یافته ها با تحقیقات و تئوری های پیشین پرداخته می شود. ساختار این بخش بر عکس مقدمه است، از جزئیات نتایج پژوهش شروع و به سمت کلیات حرکت می کنیم. در قسمت بحث و نتیجه گیری Discussion، باید به این سؤالات پاسخ دهید که « نتایج به دست آمده چه کاربردهایی دارد؟»، « نتایج به دست آمده چه معنایی دارد؟». نگارش بحث و نتیجه گیری Discussion دشوارترین قسمت مقاله است و نیاز به تفکر دقیق دارد. حجم این بخش نباید بیش از یک سوم کل نوشتار باشد.

بحث و نتیجه گیری

نکاتی که در نوشتن بخش بحث و نتیجه گیری Discussion باید مد نظر گرفت:

خلاصه یافته های مهم در یک پاراگراف در ابتدای بحث آورده شود.

نتایج با کارهای قبلی مقایسه شود.

کاربرد علمی و بالینی یافته ها به بحث گذاشته شود.

مشکلات پیش آمده با روشهای به کار رفته مورد بحث قرار گیرد.

گذری به آنچه یافت نشده است، بزنید.

پیشنهاد کار بیشتر در خصوص مطالعه انجام شده بدهید.

ارائه یک نتیجه گیری مختصر و کوتاه از کل نتایج بدست آمده، ارائه دهید.


منابع

در این قسمت نویسنده بایستی لیستی از تمامی منابعی که در نگارش مقاله به آن ها استناد کرده است، تهیه کرده و در انتهای مقاله خود آن را درج کند. استفاده از هرگونه داده، تصویر، نمودار و غیره از مقالات علمی دیگر بدون اشاره به نام آن در لیست منابع، نوعی سرقت علمی به شمار می رود.

منابع

صفر تا صد چاپ مقاله به صورت فوری

پس از نگارش مقاله که در قسمت قبل توضیح داده شد به سراغ مراحل چاپ مقاله و سابمیت می رویم مراحل سابمیت مقاله به مجلات مختلف تقریبا یکسان می باشد اما نحوه داوری و زمان پذیرش مقاله در هر مجله کاملا متفاوت می باشد و وابسته به نوع ژورنال می باشد. سعی کنید برای انتشار مقاله هر مجله ای را که در نظر دارید قبل از سابمیت اعتبار سنجی کنید و شیوه داوری مقاله در آن مجله را بررسی فرمایید در کل بهتر است قبل از سابمیت مقاله در مورد نحوه پذیرش و زمان پذیرش اطلاعات لازم را کسب فرمایید و قبل از ارسال مقاله به مجله مورد نظر مقاله خود را طی مراحل زیر حتما بررسی بفرمایید.

ترجمه تخصصی توسط مترجم متخصص

ویراستاری حرفه ای دستور زبانی و فنی

پارافریز تضمینی و تخصصی مقاله

ویراستاری مقالات

معرفی مجلات معتبر و تخصصی مرتبط با مقاله

فرمت بندی طبق فرمت مجله

سابمیت مقاله به مجلات معتبر با کیفیت تضمینی

صفر تا صد چاپ مقاله

تمامی موارد نام برده شده باید با بهترین کیفیت لازم انجام شوند تا مورد پذیرش داوران مجله قرار گیرد.

مراحل چاپ مقاله در سینا ترجمه

برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی می‌توانید از طریق موسسه سینا ترجمه اقدام فرمایید زیرا این موسسه با همکاری یک کادر مجرب و متخصص می توانند مقاله شما را از پایان نامه استخراج کرده و طی مراحل زیر اقدام به چاپ مقاله شما در کوتاه ترین زمان ممکن نماید.

تحویل فایل مقاله از طریق سایت سینا ترجمه و یا از طریق ایمیل و سایر راه های ارتباطی آنلاین

بررسی و ارزیابی مقاله توسط کارشناس خبره موسسه و تعیین مناسب ترین مجله برای مقاله شما

ترجمه تخصصی مقاله که توسط مترجمین متخصص انجام می گیرد که تا 1 سال دارای گارانتی می باشد.

تشخیص تشابهات ادبی موجود در مقالات تخصصی و پارافریز و بازنویسی آن

ویرایش مقاله و همچنین فرمت بندی مقاله طبق ساختار و فرمت قابل پذیرش برای مجله

سابمیت مقاله به مجله مورد نظر و انجام پیگیری های لازم برای پذیرش و چاپ

خدمات صفر تا صد چاپ مقاله به صورت فوری در موسسه سینا

موسسه سینا با کادری مجرب و متخصص آماده ارائه صفر تا صد خدمات چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی می باشد. نویسندگان می توانند بلافاصله بعد از اتمام مراحل نگارش مقاله هرچه سریعتر می توانید با همکاری کارشناسان سینا ترجمه مقاله خود را در مجله مدنظرتان منتشر نمایید. صفر تا صد خدمات چاپ مقاله در موسسه سینا ترجمه به صورت فوری و با کمترین هزینه ارائه می گردد.

خدمات ارائه شده در سینا ترجمه شامل:

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

بستگی به نوع مجله انتخابی دارد برخی مجلات درصد پذیرش بالاتری نسبت به بقیه مجلات دارد.

برای اینکار کافی است با کارشناسان سینا ترجمه از طریق واتساپ ، ایمیل و یا تماس در ارتباط باشید تا مجلات مرتبط با رشته تحصیلی شما را همراه با شرایط هر کدام را تقدیم تان کنند.

بسته به نوع مجله، زمان پذیرش از 2 هفته تا یک سال می تواند متغیر باشد.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام بنده یک فایل پایان نامه دارم سال 92 دفاع کردم برای اینکه یک یا دو مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخل ایران چاپ کنم چقدر هزینه می گیرید؟عنوان پایان نامه ابطه سبک های فرزندپروری با اضطراب و شادکامی
با سلام و عرض ادب بله در خدمت هستیم فقط کافی است فایل خود را از طریق راه های ارتباطی زیر برای ما ارسال بفرمایید تا پایان نامه بررسی شود و عناوین قابل استخراج تقدیم شود هر کدام مورد تایید شما بود اقدام به استخراج شود بعد از استخراج، مجلات مرتبط با موضوع مقاله تقدیم شود هر کدام مورد تایید شما بود طبق آن مجله فرمت بندی و برای مجله سابمیت شود. موبایل و واتساپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com
2 سال پیش
بازدیدکننده

علی احمدزاده
با سلام بنده یک فایل پایان نامه دارم سال 92 دفاع کردم برای اینکه یک یا دو مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخل ایران چاپ کنم چقدر هزینه می گیرید؟عنوان پایان نامه ابطه سبک های فرزندپروری با اضطراب و شادکامی
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام