سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

شرایط استخراج مقاله از پایاننامه

انتشار 28 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

در چه شرایطی میتوان از یک پایاننامه مقاله استخراج کرد؟پایاننامه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شرایط استخراج مقاله از پایاننامه

آیا از هر مقاله ای میتوان مقاله استخراج کرد؟

در چه شرایطی میتوان مقاله را تبدیل به پایاننامه کرد؟

آیا در هر رشته و هر حوزه ای میتوان پایاننامه را تبدیل به مقاله کرد؟

وقتی یک دانشجو میخواهد از پایاننامه مقاله استخراج کند با سوالات و ابهاماتی از این قبیل روبه رو میشود و نمیتواند با اطمینان این کار را انجام دهد و از کیفیت و نحوه انجام این کار اطمینان ندارد و شکی که در آنها ایجاد میشود این است که آیا مقاله استخراج شده از پایاننامه کیفیت کافی را خواهد داشت؟آیا مجلات معتبر این مقاله را پذیرش خواهند کرد؟

در این بخش میخواهیم اطلاعات کلی به دانشجویانی که قصد استخراج مقاله از پایاننامه را دارند اما شک و ابهام مانع از اقدام آنها میشود در مورد استخراج مقاله از پایاننامه بدهیم.

شرایط استخراج مقاله از پایاننامه

توجه داشته باشید که از تمام پایاننامه ها میتوان مقاله استخراج کرد چه پایاننامه ای که از آن دفاع شده است و چه پایانامه ای که هنوز از آن دفاع نشده است و پایاننامه در هر رشته ای که باشد میتوانید در همان رشته از آن مقاله استخراج کنید.تمامی پایاننامه ها در هر رشته ای میتوانند به مقاله تبدیل شوند حتی اگر حجم آنها زیاد باشد یا محتوای آن بسیار پربار باشد حتی میتوانید آنرا تبدیل به دو تا سه مقاله نیز کنید در حالت کلی حجم پایاننامه ها بسیار بیشتر از مقالات میباشند و میتوانید آنها را تبدیل به مقاله کنید مقاله ای که از پایاننامه استخراج شده با مقاله ای که محتوای آنرا دانشجو با تحقیق و پژوهش نوشته است هیچ تفاوتی بایکدیگر ندارند و امتیاز و نحوه چاپ آنها با یکدیگر برابر میباشد.ساختار و نحوه قرار گیری هر مقاله یک قالب مشخص دارد که خارج از آن ساختار نمیتوانید مقاله بنویسید یا استخراج کنید بنابر این در استخراج مقاله نیز رعایت ترتیب قرار گیری بخش ها بسیار الزامی میباشد.

ترتیب قرار گیری بخش های مختلف در مقاله

ترتیب قرار گیری بخش های مختلف در تمامی مقالات به این صورت میباشد که ابتدا باید عنوان مقاله قرار گیرد البته فونت سایز و نحوه قرار گیری بخش های مختلف از طرف مجله مورد نظر تعیین میشود.

بعد از عنوان باید اسامی نویسندگان به همراه نشانی دانشگاه اورده شود و همچنین در این قسمت باید نویسنده مسئول مشخص شود.

چکیده قسمت بعدی در نحوه قرار گیری بخش های مختلف پایاننامه میباشد که تعداد کلمات آن نیز باید 300 کلمه باشد میتوانید.

بعد از چکیده باید کلمات کلیدی قرار دهید کلمات کلیدی قرار گرفته شود کلمات کلیدی باید به صورت دقیق برحسب موضوع انتخاب شوند.

مقدمه اولین بخش در بخش های اصلی یک مقاله به حساب می آید و بعد از مقدمه متد ها و روش تحقیق و محتوای اصلی میباشد.

سپس بخش نتیجه گیری و رفرنس های تحقیق آورده میشود.

حق جابه جا کردن هیچ یک از بخش ها را ندارید مگر اینکه از طرف مجله مورد تعیین شده باشد چون هر مجله قالب و ساختار مشخصی برای مقالاتش دارد میبایست از طرف مجله مورد نظر تعیین شود.

یک پایاننامه در هر شرایطی و به هر شکلی که باشد قابلیت تبدیل شدن به مقاله را دارد و میتوانید مقاله را در هر مجله ای که خواستید چاپ کنید.بعد از استخراج مقاله مراحل ترجمه و چاپ مقاله میرسد که میتوانید این بخش هارا نیز انجام دهید.

برای استخراج مقاله از پایاننامه میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا نیز اقدام فرمایید در موسسه سینا استخراج مقاله از پایاننامه با بهترین کیفیت و به صورت صد در صد تضمینی انجام میشود و میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام به ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان این موسسه کنید.

در موسسه سینا ارائه تمامی خدمات با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی انجام میشود.

جهت اطلاع از قیمت ها و اخذ مشاوره رایگان در مورد استخراج مقاله از پایاننامه میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید در موسسه سینا ارائه تمامی خدمات به صورت تضمینی و با بهترین کیفیت میباشد.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام