سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

شرایط کار ضمن تحصیل در کشور اتریش

انتشار 1 مرداد 1397
مطالعه 4 دقیقه

در این مقاله به شرایط کار ضمن تحصیل در کشور اتریش را مورد بررسی قرار می دهیم .

شرایط کار ضمن تحصیل در کشور اتریش

مهاجرت کاری به کشور اتریش همواره یکی از بهترین راه های ورود به اروپا محسوب می شود. امروزه بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری، گزینه کار در اتریش و اخذ ویزای کار در اتریش را به عنوان راهی برای اقامت دائم اروپا میدانند تا بواسطه آن آزادانه در حوزه ی اتحادیه ی اروپا سفر، زندگی و کار کنند. 

اگر متقاضی کار ضمن تحصیل در اتریش می باشید می بایست قبل از هر گونه اقدامی از مقررات قانونی کشور اتریش قبل از شروع به کار به طور کامل اطلاعات کسب نمایید در غیر این صورت ، کار غیر قانونی در کشور اتریش ممکن است به جریمه یا مجازات زندان و همچنین اخراج از کشور منجر شود.

اجازه کار دانشجویان خارجی در مشاغل درآمدزا در اتریش بستگی به ملیت آنها و نوع شغل مورد نظر آنها دارد. این کار نباید بر پیشرفت تحصیلی تاثیر بگذارد، چرا که تحصیل باید هدف اصلی اقامت در اتریش باشد.

دانشجویان مقطع کارشناسی به طور کلی می توانند به مدت ۱۰ ساعت در هفته و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به مدت ۲۰ ساعت در هفته مجوز کار بگیرند. و دانشجویان مقطع دکترا نیز در هفته ۳۰ ساعت اجازه ی کار ضمن تحصیل در اتریش را خواهند داشت .

اگر خواهان کار ضمن تحصیل در اتریش هستید اکیداً توصیه می شود که از تمام رسانه های در دسترس برای آغاز کاریابی خود استفاده کنید. با جستجو در آگهی های روزنامه ها و سایت های اینترنتی سریعاً به دید کلی خوبی از وضعیت فعلی بازار کار می رسید. اگر کسانی هستند که در پیدا کردن فرصت های شغلی و حمایت از برنامه های کاری به شما کمک کنند، با آنها در تماس باشید. 

یک راه دیگر برای دانشجویان و کار ضمن تحصیل در اتریش جستجوی شغل اینترنتی سریع، آسان و ارزان است. سایت های کاریابی زیادی وجود دارد و شما می توانید فهرست تمام شغل های ارائه شده در دسته های کاری را مشاهده کنید، و یا مشخصات و شرایط خود را ثبت کنید و سپس سیستم پیشنهادی کاری مناسب را به شما ارائه می دهد. تقریبا تمام سایت های کاریابی در بازار اتریش تنها در آلمان در دسترس هستند! بنابراین مطمئن شوید که زبان آلمانی خود را به موقع تقویت کنید و یا از یک دوست بخواهید که به شما در مرور صفحات کمک کند.در خصوص کار ضمن تحصیل در اتریش این نکته دارای اهمیت است که چگونه می توانید بفهمید که کدام سایت کاریابی اینترنتی قابل اطمینان است؟

فهرستی از محبوب ترین سایت های کاریابی:

www.jobpilot.at : این سایت یکی از پر بازدید ترین سایت های کاریابی در اتریش است. شما می توانید مشخصات خود را وارد کنید و فهرست هفتگی پیشنهادهای کاری جدید را مطابق با معیارهای خود دریافت خواهید کرد. سایت Jobpilot  اکیداً توصیه می شود و تا کنون به بسیاری از مردم در پیدا کردن شغل مناسب خود کمک کرده است. هزاران مورد از پیشنهادات کاری در این سایت در دسترس است و دانشجویان خواهان کار ضمن تحصیل در اتریش می توانند به این سایت مراجعه نمایند :

www.derstandard.at/stellenmarktThis : این سایت کاریابی روزنامه شناخته شده استاندارد است. این سایت یک موتور جستجوی خوب با قابلیت محدود کردن جستجو به مناطق خاصی در اتریش و همچنین نوع کار ارائه می دهد (کارآموزی، تمام وقت، پاره وقت). این سایت تعداد ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ فرصت شغلی ارائه می دهد.

www.dermarkt.at : پیشنهاد دیگر برای کار ضمن تحصیل در اتریش : یک پورتال برای کاریابی و خرید و فروش خودرو و مسکن است. این سایت هزاران فرصت شغلی ارائه می دهد و همچنین پورتال کاریابی روزنامه اتریشی KleineZeitung است. بسیاری از پیشنهادهای کاری از طرف سازمان ها می باشد.

www.ams.or.atThis : پورتال رسمی خدمات اشتغال اتریش است. برای جستجوی فرصت های شغلی و کار ضمن تحصیل در اتریش ، به دسته مشاغل اینترنتی بروید. تقریبا تمام خدمات AMS به صورت آنلاین در دسترس است و از کاریابی گرفته تا پیشنهادات آموزشی در کمک به خارجی ها موثر است. برخی از خدمات عمومی هستند، و برای خدمات دیگر نیاز به ثبت نام در سایت است و به این منظور نیاز به یک شماره امنیت اجتماعی معتبر دارید.

  • یک راه دیگر برای پیدا کردن کار ضمن تحصیل در اتریش شرکت های کاریابی است ، برخی شرکت ها وجود دارد که پیشنهادات شغلی برای کارگران موقت ارائه می دهند. با اشتغال در این شرکت ها آنها شما را برای کار به جاهایی در خارج شرکت که نیاز به کارکنان موقت داشته باشند، می فرستند. این مدل کارایی نسبتاً خوبی برای مشاغل سطح پایین تر، از جمله منشی، ساخت و ساز و خدمات تمیز کاری دارد. برای بسیاری از مردم این نقطه شروع خوبی برای یافتن سریع شغل است. اگر کار خود را به خوبی انجام دهید، شرکت ممکن است حتی در آینده و بعد از اتمام تحصیلات به شما شغل تمام وقت بدهد.

 آژانس های بزرگتر برای کارگران موقت و دانشجویان متقاضی کار ضمن تحصیل در اتریش

  • http://www.manpower.at
  • http: //www.rantasa.at
  • http://www.rex-dienstleistungen.com
  • http://www.avm-personal.at
  • http://www.adecco.at

خدمات اشتغال اتریش (AMS)

AMS یک سازمان دولتی مختص کمک به افراد بیکار در پیدا کردن شغل است. شرکت ها پیشنهادهای کاری خود را به AMS ارسال و فهرست کارجویان را برای مصاحبه دریافت می کنند. به منظور استفاده از خدمات AMS و ثبت رزومه و مشخصات خود در سیستم آنها، باید به طور رسمی به عنوان بیکار در اتریش ثبت نام شده باشید. البته اگر شهروند اتحادیه اروپا هستید و در حال حاضر در کشور خود به عنوان بیکار ثبت نام شده اید، مجاز به استفاده از خدمات AMS در یافتن کار در اتریش هستید.

رابط های شخصی

 اولین کاری که باید در خصوص پیدا کردن کار ضمن تحصیل در اتریش انجام دهید این است که در مورد تمام آشنایان خود در اتریش و ارتباط با آنها فکر کنید. زمانی که به ملاقات دوستان قدیمی، و سپس دوستان آنها، در طول کاریابی خود اختصاص می دهید قطعا سرمایه گذاری خوبی است. به همه آنها اطلاع دهید که شما به دنبال کار هستید و در مورد نوع کاری که می خواهید انجام دهید به آنها بگویید. اتریشی ها خود را موظف به کمک به دوستان خود می دانند و اگر یک فرصت شغلی در دسترس باشد به شما اطلاع خواهند داد.

موسسه سینا سعی داشت در این مقاله شما را با شرایط کار ضمن تحصیل در کشور اتریش آشنا کند. امید هست که با مطالعه و دقت بیشتر در مطالعه این مقالات،  مشکلات کمتری را در هنگام سفر و تحصیل در  این کشور اتریش داشته باشید.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام