سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

شروع ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

انتشار 24 مهر 1398
مطالعه 2 دقیقه

وزارت راه و شهرسازی معمولا دوبار در سال آزمون نظام مهندسی را در رشته های مهندسی شهرسازی ، مهندسی برق ، مهندسی عمران،مهندسی مکانیک ، مهندسی نقشه برداری ، مهندسی معماری و مهندسی ترافیک و رشته های مرتبط برگزار می کند.

شروع ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

وزارت راه و شهرسازی معمولا دوبار در سال آزمون نظام مهندسی را در رشته های مهندسی شهرسازی ، مهندسی برق ، مهندسی عمران،مهندسی مکانیک ، مهندسی نقشه برداری ، مهندسی معماری و مهندسی ترافیک و رشته های مرتبط برگزار می کند. دارندگان یکی از مدارک فوق چنانچه تمایل به دریافت پروانه اشتغال نظام مهندسی داشته باشند ، بایستی در این آزمون شرکت نمایند. به دلیل آنکه ثبت نام آزمون نظام مهندسی دارای قوانین و مقررات خاصی است بنابراین همه ی متقاضیان مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند و فقط آن دسته از داوطلبانی که شرایط ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام را دارند ، می توانند برای نام نویسی در سایت ثبت نام نظام مهندسی اقدام نمایند.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چند روز قبل از شروع ثبت نام در سامانه اینترنتی وزارت راه و شهرسازی فعال خواهد شد و مطالعه این دفترچه قبل از شروع فرآیند ثبت نام الزامیست ، زیرا با مطالعه آن از تمام جزئیات مرتبط با آزمون مطلع می شوید.

"دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی توسط سایت Inbr.Ir منتشر می شود"

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارند ، بایستی قبل از اقدام به ثبت نام ، دفترچه ثبت نام نظام مهندسی را با دقت مطالعه نمایند تا از تمام موارد مربوط به برگزاری این آزمون مطلع شوند. سپس با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط درج شده در داخل دفترچه ، برای ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 – 99

تصویر
 

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

همان طور که در ابتدای مطلب نیز ذکر شد ، مسئول برگزاری آزمون نظام مهندسی وزارت راه و شهرسازی می باشد. بنابراین برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام نیز تنها باید به سایت الکترونیکی این سازمان به نشانی Inbr.Ir مراجعه نمایید. ثبت نام دوره اول آزمون نظام مهندسی در اواسط تیر ماه انجام می شود و زمان ثبت نام دوره دوم نیز اواخر آبان ماه و یا اوایل آذر ماه می باشد و در هر دو زمانی که برای ثبت نام در نظر گرفته می شود ، دفترچه ثبت نام جداگانه توسط سایت مذکور منتشر می گردد.

در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه مواردی ذکر شده است ؟

دفترچه دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان از بخش های مختلفی مانند شرایط ثبت نام نظام مهندسی ، نحوه ثبت نام آزمون ، تاریخ برگزاری آزمون ، بخش های مختلف آزمون و نحوه برگزاری آن ها ، مراحل ثبت نام آزمون در سایت ، هزینه ثبت نام و چگونگی پرداخت آن ، سابقه کار و مدرک تحصیلی موردنیاز برای شرکت در این آزمون و … تشکیل شده است بنابراین همان طور که مشاهده می کنید اطلاع از تمام موارد فوق برای نام نویسی الزامی است.

توصیه می شود قبل از اقدام به ثبت نام ، از رشته های آزمون نظام مهندسی مطلع شوید زیرا فقط فارغ التحصیلان رشته های معرفی شدهتوسط وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن و ساختمان ، مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند و شرط شرکت در برخی از رشته های مرتبط با رشته های اصلی ، بررسی صلاحیت های لازم توسط کمیسیون هم ارزی می باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام