سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

صرافی وسترن یونیون

انتشار 17 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

وسترن یونیون امکان ارسال فوری ارز در کمتر از 1 روز کاری بدون نیاز به حساب بانکی در هرکجای دنیا فراهم آورده است.

صرافی وسترن یونیون

صرافی

صرافی به معاملات بر مبنای ارز گفته می شود و صراف ها پول رایج یک کشور و یا اوراق بهادار را به پول کشور دیگر تبدیل می کنند. صرافی موسسه ای مالی دارای مجوز قانونی است که در زمینه تبدیل و انتقال ارز فعالیت دارد و در اغلب موارد در بانک ها، فرودگاه ها و بازار که افراد بسیاری نیاز به تبادل ارز دارند دیده می شوند. سود تبدیل و مبادله ارز از خدمات مربوط به آن و یا از طریق تنظیم نرخ ارز و گرفتن کمیسیون به دست می آید.

وسترن یونیون

وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی که در سال 1851 میلادی توسط ازرا کرنل تاسیس شده است و در زمینه نقل و انتقال ارز فعالیت می کند. از مهم ترین فعالیت های وسترن یونیون می توان به انجام انتقال الکترونیکی یا کابلی وجه، حواله، انتقال پول، پرداخت قبض، ردیابی انتقال، برآورد قیمت، حواله پستی پول، پرداخت‌های تجاری و… به سراسر دنیا (به جز کشورهایی که تحریم شده‌اند) اشاره کرد. در حال حاضر شرکت وسترن یونیون بیش از ۵۰۰ هزار شعبه در بیش از ۱۹۰ کشور جهان دارد و همین امر باعث شده است به اولین گزینه در انجام حواله‌‌های بانکی، تبدیل شود. با استفاده از خدمات ارزی این شرکت، شما می توانید در چند دقیقه انتقال وجه را انجام دهید. شرکت وسترن یونیون معمولا در هر کشور دارای دفاتر متعددی است . این دفاتر یا در بانک های طرف قرار داد این شرکت مستقر هستند یا بصورت باجه نسبت به ارسال و دریافت وجه اقدام می کنند. لازم به ذکر است که وسترن یونیون در ایران به دلیل تحریم ها، شعبه ندارد.

مزایای صرافی وسترن یونیون

  • سرعت: وسترن یونیون با انتقال پول در 1 دقیقه یکی از سریع ترین راه های انتقال پول  در سراسر جهان است
  • عدم محدودیت: انتقال وجه از طریق وسترن یونیون از لحاظ دفعات، میزان و نوع وجه محدودیتی ندارد.
  • در دسترس: وسترن یونیون به دلیل دارا بودن شعب متعدد در سراسر جهان در دسترس هستند.
  • ساده: انتقال ارز از طریق وسترن یونیون به سادگی و بدون نیاز به حساب قابل انجام است.
  • آنلاین: کلیه مراحل انتقال وجه به صورت آنلاین در هر زمان و مکان میسر است.  
  • نرخ کارمزد: ارسال وجه از طریق وسترن یونیون بر مبنای کشور مقصد و مقدار وجه ارسالی از 5 تا 50 دلار به بالا متغیر بوده و به دلیل سرعت بالای این سیستم، از کارمزد بالاتری نسبت به سیستم بانکی (سوئیفت) برخوردار است.
تصویر
 

نحوه ارسال و دریافت ‌‌حواله ارزی وسترن یونیون

برای ارسال حواله ارزی وسترن یونیون اطلاعات گیرنده شامل نام کامل او که در پاسپورت درج شده است، مبلغ مورد نظر و کشور در فرم درخواست حواله وسترن یونیون نوشته می شود و پس از آن کارگزار مربوطه اقدام به حواله پول کرده و کد رهگیری 10 رقمی به شما ارائه می دهد و دریافت کننده می تواند با مراجعه به شعب وسترن یونیون و ارائه این کد ی تواند حواله را دریافت کند. برای دریافت حواله نیز در وب سایت صرافی مورد نظر ثبت نام کرده و در قسمت تمایل به نقد کردن درآمد ارزی کد رهگیری 10 رقمی را وارد کرده و حواله را دریافت می کنید. از ویژگی های بارز وسترن یونیون سرعت در انجام این عملیات است.

موسسه سینا به بهره مندی از کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه پرداخت های ارزی می تواند از طریق تمامی درگاه ها اقدام به پرداخت هزینه های چاپ مقاله در مجلات خارجی نماید. اگر نیاز به انتقال وجه به خارج از کشور دارید می توانید با کارشناسان موسسه سینا تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت نمایید. حوالجات ارزی در موسسه سینا به اقصی نقاط دنیا انجام می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس گرفته یا بصورت آنلاین و از طریق ایمیل مکاتبه نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام