سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تبدیل پایان نامه به مقاله در تهران

انتشار 27 فروردین 1398
مطالعه 5 دقیقه

برای پاسخگویی به اهداف و دغدغه های اصلی دانشجویان که موفقیت در مراحل شغلی و تحصیلی میباشد موسسه سینا پایاننامه دوره کارشناسی ارشد و دکتری شما را به مقاله تبدیل میکند تا شما بتوانید با کسب امتیازاتی در رزومه خود در آزمون های استخدامی و آزمون ورودی دکتری موفق شوید.

تبدیل پایان نامه به مقاله در تهران

همه دانشجویان تحصیل میکنند تا به شرایط دلخواهشان دست یابند یکی از این شرایط دلخواه رسیدن به شغل مناسب و ایده آل میباشد اما برخی افراد دیگر شرط موفقیت را رسیدن به مدارج تحصیلی عالی میدانند و میخواهند که در طول دوره تحصیلی خود موفق باشند که شرط دستیابی به هر دوی این شرایط داشتن یک رزومه بسیار قوی میباشد و ساختن یک رزومه قوی نیازمند امتیاز چاپ مقاله و کتاب میباشد.اما چاپ مقاله و کتاب با اینکه بسیار امتیاز آور است ولی دشواری های نیز دارد که گاها از عهده دانشجو و استاد بر نمی آید و نمیتواند که یک مقاله و یا کتاب به چاپ رساند.ما در این مجموعه گرد هم آمده ایم تا با تلاش و زکاوت شما را در کسب امتیازات پژوهشی راهنمایی کنیم تا بتوانید هم به مدارج عالیه شغلی و هم تحصیلی دست یابید شما بدون هیچ اقدامی میتوانید صاحب امتیاز چاپ مقاله و چاپ کتاب شوید.

ما در موسسه سینا پایاننامه دوره کارشناسی ارشد و دکتری شما را در عرض کمترین زمان و با بهترین کیفیت تبدیل به مقاله خواهیم کرد مقاله ای که در بهترین و معتبر ترین مجلات میتواند چاپ شود و برای شما امتیاز آور باشد.فقط کافی است که شما پایاننامه دوره کارشناسی ارشد یا دکتری خود را در اختیار کارشناسان موسسه سینا قرار دهید تا همه ویرایشات لازم را انجام دهند و برحسب محتوای پایاننامه تعداد 2 یا چند مقاله از پایاننامه با محتواهای مختلف استخراج کنند استخراج مقاله از پایاننامه در این موسسه با عناوین متفاوت و در بهترین کیفیت استخراج میشود.

راهکار ها و روش های مناسب برای استخراج مقاله از پایان نامه

چکیده ی پایان نامه در صورتی می تواند کپی شود که شما قصد داشته باشید یک مقاله از پایان نامه ی خویش استخراج کنید در صورتی که به مقالات بیشتری نیاز دارید لازم است چکیده ی خویش را اندکی تغییر داده و نکاتی از آن حذف و نکات دیگری به آن بیفزایید. مقدمه و شرم مسئله می تواند شامل همه ی فرضیات و یا بخشی از فرضیات باشد اگر شما به یک مقاله نیاز دارید پس همه ی فرضیات و سوالات خویش را در مقاله بیاورید اما اگر به بیش از یک مقاله فکر می کنید فرضیات و یا سوالات را در دو یا چند مقاله پراکنده کنید و بر اساس آنها اهداف و ضرورت تحقیق را بنویسید. نکته ی قابل تامل آن است سعی کنید مقدمه و بیان مسئله را جدا ننویسید و با ادغام آن ها شیوه ی مقاله ی خود را بین المللی کنید. آوردن سوابق و مطالعات انجام گرفته در حوزه ی موضوع پایان نامه بسیار مهم است اما لازم نیست همه ی سوابق و پیشینه را در مقاله بیاورید بلکه به شکل مختصر تحقیقات تازه تر و جدید را در این قسمت وارد کنید. نقادی سوابق تحقیق و آوردن مفاهیم تازه ای که در پایان نامه شما وجود دارد به بدیع بودن مقاله ی شما کمک می کند. روش پژوهش خود را به دقت در مقاله شرح دهید اما لازم نیست همه ی جزییاتی که در پایان نامه ی شما وجود دارد در این قسمت قید شود بلکه اشاره به روش ها و تکنیک ها و ربط معنایی آن ها با موضوع و فرضیه ها می تواند کافی باشد.در روش تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها بهتر آن است که با ایجاد جداول کوچکتر و طرح ستون های ادغامی از حجیم شدن مقاله جلوگیری کنید و  اطلاعات اصلی و کاربردی را در یک نظم مشخص به کمک نمودار و جدول ترسیم نمایید تا هم استناد بخشی شما محکم گردد و هم از طویل شدن داده ها و جزییات پرهیز گردد.در بخش نتیجه گیری حتما دقت کنید میان آنچه نگاشته اید و در مقاله جمع کرده اید و تحلیل داده ها تناسب وجود داشته باشد و بهتر است نهایتا دو صفحه از مقاله ی خویش را به نتیجه گیری اختصاص دهید منبع نویسی هم لازمه ی هر مقاله و کار پژوهشی است و توجه کنید که حتما مطالبی را که گزینش کرده اید به عنوان رفرنس قید نمایید.

کیفیت مقاله استخراجی از پایان نامه

  • مقاله استخراجی دارای ساختاری مشابه پایان نامه است و در این مقاله دانشجو باید بتواند پایان نامه خود را طبق اصول مقاله نویسی در حداکثر 10 تا 15 صفحه خلاصه نماید
  • عنوان مقالات استخراجی نباید یکسان بوده و همچنین با مقالات پیشین تفاوت داشته باشد. با یک جستجوی ساده به فارسی و انگلیسی در گوگل یا گوگل اسکولار (Google Scholar) می توانید از این مورد مطمئن شوید.
  • موضوع مقالات باید بگونه ای طراحی شود که بروز بوده تا شانس پذیرش مقاله در مجلات ISI، مجلات ISC، مجلات اسکوپوس Scopus و یا پابمد Pubmed و مدلاین Medline (مخصوص دانشجویان و اساتید پزشکی) بالا رود.
  • چکیده پایان نامه بایستی شامل موضوع تحقیق، هدف تحقیق، مراحل انجام کار، نوآوری های مدنظر، نتایج کلیدی مقاله در حدود 100 تا 200 کلمه نوشته شود
  • به نقل و قول از مقاله های دیگر توجه نکنید و به مقالات اصلی جهت ارجاع دهی مراجعه نمایید. برای این کار می توانید از نرم افرار Zotero، Endnote و یا سایتhttps://Scholar.Google.Com/ استفاده نمایید.
  • دانشجویان می توانند قبل از تدوین مقاله مستخرج از پایان نامه با شیوه های نگارش مقالات فارسی از نمونه های مشابه در حیطه تخصصی خود به پایگاه مقالات جهاد دانشگاهی Www.Sid.Ir و یا مجلات الزویر، تیلور، اشپرینگر و … مراجعه نمایند و مقاله خود را در قالب ساختار مورد نظر نگارش نمایند.
  • انتخاب مجله مورد نظر بر اساس اصول انتخاب مجله و سطح بندی مقاله استخراج شده
  • از آنجایی که فرآیند داوری مقالات در مجلات داخلی و یا خارجی در پایگاه های الزویر، اشپرینگر، و …طولانی بوده بهتر است دانشجو با توجه به زمان خود مجله را انتخاب نمایند
  • در مواردی که دانشجو وقت آنچنانی برای پذیرش مقاله خود نداشته باشد، مجلاتی که با اخذ هزینه فرآیند داوری را تسریع می بخشند، می بایست مجله انتخاب شده جزو مجلات معتبر بوده و در لیست سیاه وزارت علوم و دانشگاه آزاد قرار نداشته و همچنین جعلی نباشد.
  • از آنجایی که چاپ مقاله در همایش یا کنفرانس های ملی و بین المللی یکی از شیوه های آسان پذیرش و چاپ مقاله است دانشجویان می توانند با مراجعه با سایت های معتبر معرفی کنفرانس ها مراجعه نمایند.

هم اکنون برای سفارش استخراج مقاله از پایاننامه میتوانید از طریق یکی از روش های زیر سفارش خود را در سامانه موسسه سینا ثبت نمایید تا در اسرع وقت بهترین مقاله با بهترین کیفیت را دریافت نمایید همچنین شما میتوانید ادامه مراحل چاپ و سابمیت مقاله استخراجی را نیز از طریق این موسسه انجام دهید.

از طریق آدرس ایمیل کارشناس موسسه و یا شماره تلفن های زیر.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام