سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تعرفه چاپ مقاله isi

انتشار 23 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

از سوالات بسیار پر تکرار که ذهن اکثر اساتید و دانشجویان را به خود مشغول کرده است اطلاع از هزینه های دلیل چاپ مقاله در مجلات isi میباشد که میخواهد قبل از اقدام به نگارش و چاپ مقاله از هزینه های دقیق چاپ مقاله در این مجلات اطلاعات لازم را کسب نمایند.

تعرفه چاپ مقاله isi

isi چیست؟

مجلاتی که توسط موسسه اطلاعات علمی تامسون رویترز رو نمایی میشوند معروف به مجلات isi هستند این مجلات از لحاظ اعتبار علمی رتبه بسیار بالایی دارند.مؤسسهٔ اطلاعات علمی یا ISI (به انگلیسی: Institute for Scientific Information) مؤسسه‌ای با تمرکز بر علم‌سنجی و انتشارات علمی است که در سال ۱۹۶۰ توسط یوجین گارفیلد تأسیس شد. این مؤسسه توسط مؤسسهٔ علمی تامسون در سال ۱۹۹۲ خریداری و به‌عنوان Thomson ISI شناخته شد و اکنون نیز با نام Thomson Scientific شناخته می‌شود. مؤسسه اطلاعات علمی بخشی از شرکت Thomson Reuters است. این پایگاه هزاران مجله در رشته‌های مختلف از کشورهای مختلف جهان دارد. چاپ مقاله در مجلات ISI امتیازات بسیار زیادی را برای پژوهشگران دربر دارد.مجلات isi در دو دسته کلی رو نمایی میشوند که مجلات ایمپکت دار و مجلات بدون ایمپکت فکتور که هر دو این مجلات از لحاظ اعتبار تفاوت هایی با یکدیگر دارند.امتیاز چاپ مقاله در مجلات دارای ایمپکت فکتور بسیار بیشتر و بالاتر از امتیاز چاپ مقاله در مجلات بدون ایمپکت فکتور میباشد.نتیجه همه تلاش های یک دانشجو در نهایت باید منتهی به یک سری تحقیقاتی شود که در مجلات معتبر چاپ میشود و چاپ شدن در مجلات معتبر در واقع به مقاله اعتبار میبخشد چه بسا پژوهشگرانی که رد طول تاریخ بودند و به علت برخی شرایط نتوانستند که حاصل دسترنج خود را در بین عموم مردم پخش کنند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند و چه بسا پژوهشگرانی که حاصل یافته های خود را در بین عموم مردم منتشر کردند و توانستند که بزرگترین اختراعات را به دست آورند و حاصل تحقیقات آنان به صورت کتاب ها یا نوشته هایی در بین کشور های مختلف منتشر شد و اکنون نام آنها بر سر زبانهاست و تحقیقات ارزشمندشان در دسترس عموم مردم.متاسفانه در گذشته منبع اطلاعاتی دقیقی در دسترس نبود که محققین بتوانند حاصل یافته های خود را توسط آنها در دسترس عموم مردم قرار دهند اما اکنون موسسات بسیار معتبری در دنیا وجود دارد که سراسر جهان را پوشش میدهد و نویسندگان و همچنین محققین میدانند که چگونه باید حاصل آاثار خود را به صورت جهانی ثبت نمایند همچنین از یک جنبه دیگر محققینی که میخواهند به منابع موجود استناد نمایند به خوبی میدانند که چگونه میتوانند دسترسی پیدا کنند به مقالات معتبر جهان.اما این پایگاههای اطلاعاتی بسیار معتبر که مقالات را چاپ و رو نمایی میکند و در عرصه جهانی حضور به هم رسانید است برای تامین هزینه های خود برای چاپ مقاله هزینه های از شما اخذ می نماید.بسیار واضح است که هر اداره سازمان و حتی مغازه ای در قبال ارائه خدمات هزنیه ای از مشتری اخذ میکند این هزینه بسته به نوع فعالیت و اعتبار و بسیاری از موارد دیگر متفاوت میباشد و عواملی از جمله اقتصاد جامعه تاثیر مستقیم در افزایش یا کاهش این هزینه ها دارد.پایگاه های نمایه کننده مجلات و مقالات معتبر نیز جهت تمین هزینه های مالی خود هزینه هایی از شما اخذ مینماید و این هزینه ها به شرح زیر میباشند.

هزینه رسیدگی به مقالات یا Processing Fee یا Submission Fee تحت عنوان هزینه انتشار نامیده می شود. در واقع هزینه ای هست که برخی مجلات (از جمله مجلات علمی پژوهشی داخلی) از نویسندگان دریافت می کند تا مقاله بر اساس دستورالعمل مجله قالب بندی شده تا در نهایت به فرم قابل چاپ در مجله درآید. دریافت این هزینه به معنای پذیرش مقاله در آن مجله نمی باشد.

هزینه دسترسی رایگان یا Open Access، با پرداخت این هزینه مقاله شما بصورت رایگان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و مجله بابت دسترسی به این مقاله، از خوانندگان مقاله وجهی دریافت نخواهد کرد. این گزینه ضمن اجازه دسترسی ساده تر به مقاله شما، شانس ارجاعات (Citation) را افزایش می دهد.

هزینه داوری سریع، گاهی زمان رسیدگی به مقالات بصورت عادی بین 3 تا 6 ماه بطول می انجامد، در چنین مواردی مجلات با دریافت هزینه ای بابت داوری سریع در زمان کمتری به مقالات رسیدگی خواهند کرد. لطفا دقت فرمایید داوری سریع به معنی پذیرش مقاله شما در مجله نمی باشد!

هزینه انتشار، گاهی مجلات پس از تایید مقالات هزینه ای بابت چاپ مقاله نیز بصورت جداگانه دریافت می کنند.

نکته) پرداخت هزینه پذیرش مقاله از طریق  یکی از روش های پرداخت با پی پال (PayPal)  و یا ویزا کارت یا مستر کارت (Visa Card/Master Card) امکان پذیر است.

تصویر

شما محققین و نویسندگان عزیز برای چاپ آثار خود در همه مجلات معتبر میبایست هزینه های تعیین شده از طرف آنها ار پرداخت نمایید و این پرداخت هزینه میبایست به صورت واریزی دلاری انجام شود و شما میتوانید توسط درگاه های پرداخت ارزی و دلاری موسسه سینا اقدام به پرداخت هزینه های چاپ مقاله کنید.هزینه های تعیین شده در این مجلات با توجه به تغییر قیمت دلار متفاوت میباشد و بنابر این شما محققین و نویسندگان عزیز جهت کسب امتیاز چاپ مقاله میتوانید موسسه سینا را برای همه اقدامات ترجمه انتخاب ژورنال ویرایش سابمیت پرداخت هزینه های دلاری انتخاب نمایید.

ما همه توان خود ار به کار گرفته ایم و ایستاده ایم تا همه شما توسعه دهندگان علم در کشور بتوانید به افق های جدید از علم و هستی دست یابید و مقالات خود را چاپ کنید.

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه های چاپ مقاله در مجلات معتبر isi میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام