سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه ارزان در تبریز

انتشار 11 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

امروزه با توجه به افزایش هزینه های زندگی و کالا ها افراد به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستند و صرفه جویی در هزینه ها هستند ترجمه یکی از نیازمندی های اصلی دانشجویان و محققین میباشد که هزینه ترجمه هر چه کمتر باشد دانشجو و محقق میتواند راحت تر تصمیم گیری نماید.

ترجمه ارزان در تبریز

یکی از اساسی ترین نیاز های دانشجویان و محققین در همه دانشگاه ها و شهر ها ترجمه متون تخصصی است دانشجویان میتوانند ترجمه متون عمومی و غیر تخصصی را با کمک مترجمین آنلاین مانند وب سایت ها و اپلیکش ها انجام دهند اما برای ترجمه های  تخصصی نیاز به مترجمین متخصص داریم که بتوانند ترجمه را در حد تخصصی انجام دهند.این روز ها واژه تخصصی که در ترجمه ها استفاده میشود باعث افزایش هزینه های ترجمه نیز میشود ولی یک ترجمه تخصصی در صورتی با ارزش و با کیفیت خواهد بود که هم بدون ایراد و به صورت کاملا تخصصی ترجمه شود و هم هزینه آن بسیار پایین باشد.

در صورتی که نیاز به ترجمه تخصصی و با ارزانترین قیمت دارید میتوانید برای ترجمه متون تخصصی و با کیفیت خود از مترجمین موسسه سینا کمک بگیرید هزینه های ترجمه تخصصی متون در این موسسه بسیار پایین میباشد.ولی پایین آمدن قیمت تاثیری در کیفیت ترجمه ندارد بلکه کیفت ترجمه حفظ خواهد شد و هدف اصلی حفظ کیفیت میباشد.کیفیت دقت و هزینه از معیار ها و ملاک های اصلی و قابل توجه در این موسسه میباشد.

هزینه ترجمه پایین است ولی برای اطلاع از هزینه های دقیق میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام نمایید هزینه دقیق ترجمه توسط کارشناسان موسسه تعیین میگردد هزینه و زمان دقیق را باید در حین تحویل فایل ترجمه از آنان بپرسید.

 

خدمات موسسه سینا در زمینه ترجمه 

  • ترجمه متون عمومی توسط مترجمین عمومی
  • ترجمه متون تخصصی تمامی رشته ها توسط مترجمین متخصص در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزه
  • ترجمه مقالات علمی Isi و ... توسط مترجمین متخصص 
  • ترجمه کتب مختلف در تمامی حوزه ها
  • ترجمه مدارک و اسناد
  • ترجمه فایل های صوتی و تصویری
  • ترجمه بروشورها
  • ترجمه فایل هایی که بصورت تصویر هستند.

مراحل ثبت سفارش تا تحویل متون تخصصی ترجمه شده در موسسه سینا

  • ثبت سفارش و ارسال فایل
  • برآورد آنلاین هزینه و زمان
  • ترجمه فایل توسط مترجمین مؤسسه
  • بررسی و تأیید بخش کنترل کیفی
  • تحویل ترجمه باکیفیت به شما

شما در زمان تحویل فایل میتوانید از کارشناس برآورد دقیق زمان و هزینه را بپرسید و او وظیفه که در عرض 15 دقیقه برآورد دقیقی از زمان تحویل و هزینه را به شما اطلاع دهد.

شما در این موسسه لازم نیست که نگران کیفیت باشید چرا که تمامی خدمات ترجمه در این موسسه به صورت صد در صد تضمینی ارائه میشود و شما در صورت عدم رضایت از کیفیت ترجمه میتوانید تا 72 ساعت آنرا به کارشناس تحویل دهید تا دوباره به بخش بازبینی و کنترل ارسال نماید.

ترجمه فقط باید توسط یک فرد مترجم متخصص انجام شود که در حوزه مرتبط با زمنیه متن شما باشد که در موسسه سینا حتما انجام خواهد شد.

چون هر فایل پس از ترجمه توسط مترجم یک بار دیگر نیز توسط بخش کنترل کیفی موسسه بررسی و بازبینی میشود ایرادات احتمالی آن نیز از بین میرود به همین دلیل ما تضمین یک ترجمه با کیفیت صد درصد را برای شما ارائه میکنیم.

راههای ارتباطی با کارشناسان موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

اگر زمان دقت و هزینه از معیار های شما رد انتخاب مترجم میباشد هم اکنون میتوانید فایل خود را توسط یکی از راههای ارتباطی فوق به کارشناس تحویل دهید همچنین ارسال فایل و ثبت سفارش از طریق وب سایت موسسه و به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام