سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه دانشجویی در اصفهان

انتشار 20 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از دانشگاه های معتبر دانشگاه اصفهان میباشد که در این دانشگاه در همه رشته ها پذیرش دانشجو وجود دارد علاوه بر دانشگاه صنعتی اصفهان که بزرگترین و معتبر ترین دانشگاه این شهر میباشد دانشگاه ها و دانشکده های دیگری نیز در این شهر وجود دارد که همه ساله دانشجویان زیادی را جذب میکند.

ترجمه دانشجویی در اصفهان

دانشجویان و اساتید شهر اصفهان برای ترجمه تخصصی و سریع انواع متون و مقالات خود میتوانند از موسسه سینا کمک بخواهند ترجمه متون و مقالات در موسسه سینا در سریع ترین زمان انجام میشود و علاوه بر سرعت ترجمه همه متون و مقالات در این موسسه به صورت صد در صد تضمینی انجام میشود.دانشجویان عزیز شهر اصفهان میتوانند با اطمینان خاطر کامل سفارش خود را در این موسسه ثبت نمایند.ترجمه متون و مقالات در سه سطح متفاوت انجام میشود و شما برحسب نیاز باید سطح ترجمه تخصصی را انتخاب نمایید مثلا برای متون کاملا تخصصی از ترجمه طلایی استفاده کنید برای متون نیمه تخصصی از ترجمه نقره ای استفاده کنید و برای متون معمولی از ترجمه برنزی استفاده کنید که درصد کلمات تخصصی در هر یک از ترجمه ها متفاوت است و شما باید برحسب نیاز خود تضمیم بگیرید که کدام ترجمه را میخواهید.

ویژگی های لازم برای ترجمه یک متن تخصصی یا یک مقاله :

  • تسلط بر زبان مبدا و مقصد ترجمه
  • صرف زمان برای ترجمه
  • ساده و روان بودن ترجمه
  • انتخاب مترجم با سابقه ترجمه مقالات تخصصی
  • تسلط بر دامنه و زمینه تخصصی اطلاعات ارائه شده در مقاله

 موسسه انتشاراتی سینا با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین مترجمان فوق تخصصی در شهر تبریز ، توانسته است رضایت بسیاری از دانشجویان و محققین داخلی را در زمینه ترجمه برآورده کند. این موسسه به صورت غیر حضوری ، با دریافت فایل متن درخواستی برای ترجمه ، در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب ، تمام نیاز های شما را در قبال ترجمه تخصصی برآورده می کند. مترجمین این شرکت ، همگی دارای مدارج بالای علمی بوده و کاملا از میزان حساسیت موضوع ترجمه برای پژوهشگران و دانشجویان آگاه هستند ، از این رو ، تیم تخصصی موسسه سینا ، آمادگی ارائه خدمات انواع خدمات پژوهشی ، از جمله ترجمه تخصصی را برای تمام پژوهشگران و دانشجویان ، اعلام میدارد.

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه انتشاراتی سینا

  • ارسال فایل ترجمه توسط مشتری به ایمیل موسسه
  • بررسی فایل توسط کارشناس موسسه و محاسبه زمان و هزینه ی ترجمه
  • دریافت هزینه ی ترجمه از مشتری
  • ارائه ی فایل به مترجم تخصصی 
  • ویرایش فایل ترجمه شده توسط ویراستار موسسه
  • اتمام ترجمه و ارائه ی فایل ترجمه شده در زمان توافقی به مشتری

شما برای ترجمه تخصصی متون در هر سطح تا 72 ساعت گارانتی کیفیت دریافت خواهید کرد به این منظور که در طول مدت 72 ساعت در صورتی که هر گونه ایراد و اشکالی در ترجمه یا جمله بندی مشاهده کردید میتوانید به کارشناس اطلاع دهید و درخواست بازبینی و بررسی مجدد ترجمه را داشته باشید.

حوزه فعالیت موسسه سینا در تمامی رشته های گرایش های علوم پزشکی.علوم انسانی.فنی مهندسی.علوم پایه در واقع شما در هر رشته ای که باشید میتوانید از خدمات این موسسه استفاده کنید.

این موسسه هم اکنون با رویکردی متفاوت و با ضمانت کامل ترجمه متون و مقالات تخصصی شما را بر عهده میگیرد و به شما تضمین کیفیت ترجمه را میدهد و میتوانید با اطمینان کامل سفارش خود را ثبت نمایید هزینه ترجمه متون در این موسسه بسیار پایین و به نفع دانشجویان عزیز میباشد تا کسانی که از تمکن مالی بالایی نیز برخوردار نیستند بتوانند از خدمات موسسه استفاده کنند.

 همچنین از آنجایی که ارائه خدمات در این موسسه به صورت آنلاین انجام میشود دانشجویان عزیز در هر شهر و دانشگاهی که باشند میتوانند سفارش خود را به صورت انلاین در وب سایت موسسه ثبت نمایند و به صورت آنلاین از خدمات موسسه استفاده کنند.اگر نیاز به مشاوره و یا پرسیدن سوال در زمنیه هر یک از خدمات دانشگاهی دارید هم اکنون از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار کنید وسوالات خود را بپرسید.

راههای ارتباطی با کارشناسان موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

و همچنین از طریق سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام