سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه فوری

انتشار 6 دی 1397
مطالعه 4 دقیقه

گاهی اوغات مشتری نیاز دارد مقاله در عرض زمان بسیار کوتاهی ترجمه شود در موسسه سینا زمان ترجمه مقالات نصف میشود ولی هزینه دو برابر نمیشود و کیفیت همیشگی اش را از دست نمیدهد.

ترجمه فوری

ترجمه فوری مقاله

اغلب اوغات ممکن است مشتری که سفارش ترجمه داده است از موسسه بخواهد که ظرف زمان بسیار کوتاهی ترجمه شود و تحویل داده شود در موسسه سینا برای ترجمه دو زمان عادی و فشرده در نظر گرفته شده است که در حالت فشرده زمان ترجمه متن نصف میشود ولی جهت رعایت حال مشتریان هزینه دو برابر نمیشود و هزینه فقط مقدار بسیار کمی نسبت به حالت عادی افزایش میابد.علاوه بر این که سرعت کار باید افزایش یابد کیفیت ترجمه نیز باید حفظ شود اگر با تغییر زمان کیفیت کاهش یابد بی ارزش خواهد شد و در مقالات معتبر قابل پذیرش نخواهد بود.پس باید در پی موسسه ای بود که با کاهش زمان ترجمه کیفیت مطالب را نیز حفظ کند.موسسه سینا حالت زمان فشرده مقاله را به صورت تضمینی و با حفظ کیفیت و با کمترین هزینه برای شما عرضه میکند.حفظ کیفیت مطلب بسیار با ارزش است و مترجمین موسسه سینا کیفیت ترجمه را اصل اساسی در ترجمه مد نظر قرار میدهند پس جای هیچگونه نگرانی نیست که بافشرده کردن زمان ترجمه کیفیت کاهش یابد یا هزینه افزایش یابد.

خدمات موسسه سینا در خصوص ترجمه 

مقاله ای که میخواهید ترجمه کنید را به کارشناس موسسه سینا تحویل میدهید در قالب فایل word و یا pdf و کارشناس موسسه در سریع ترین زمان هزینه ترجمه مقاله را در حالت زمان عادی و زمان فشرده به اطلاع شما میرساند و علاوه بر این شما میتوانید نوع ترجمه را نیز در موسسه اتخاب کنید که با کدام کیفیت (طلایی .نقره ای و برنزی) ترجمه شود بعد از برآورد هزینه و انتخاب پکیج مقاله به مترجم تحویل داده میشود و مترجم  با توجه به نوع پکیج و زمان مقاله را ترجمه میکند علاوه بر ترجمه توسط مترجم متخصص بار دیگر مقاله ترجمه شده توسط بخش کنترل کیفی موسسه کنترل و بررسی میشود تا تمامی ایرادات احتمالی آن از بین برود.توجه داشته باشید که هرچه حجم مطلب شما بالاتر برود و در زمان کمتری احتیاج به ترجمه آن داشته باشد مشکلی در کیفیت مطلب شما پیش نمی آید چون موسسه سینا با همکاری چندین نفر متخصص و با تقسیم کاری و همکاری در کمترین زمان مطلب را ترجمه میکند و به شما تحویل میدهد.

تصویر

در موسسه سینا ترجمه در بخش های ترجمه مقاله برای چاپ در مجلات معتبر i isi.scopus.pubmedنجام میشود و علاوه بر آن ترجمه در بخش های کتاب های جدیدالنتشار و یا کتب علمی معمولی و همچنین ترجمه وب سایت نیز انجام میشود پس تفاوتی ندارد که شما در کدام بخش ترجمه مقاله میخواهید در تمامی رشته های دانشگاهی (رشته های گروه انسانی .علوم پایه.فنی مهندسی کشاورزی.پزشکی پیرا پزشکی.دامپزشکی و ... )که میخواهید مقاله ارائه کنید.در موسسه سینا کارشناس مرتبط وجود داردبا تحویل مقاله به موسسه سینا نگران از دست دادن زمان یا افت کیفیت مقاله خود را نداشته باشید.
علاوه بر تمام مزایایی که در موسسه سینا خواهید داشت این امکان نیز برای شما فراهم است که بتوانید اگر از کیفیت ترجمه راضی نبودید درخواست بازبینی مجدد به موسسه دهید.

مراحل ثبت سفارش تا تحویل متون تخصصی ترجمه شده در این مؤسسه بصورت زیر است:

  • ثبت سفارش و ارسال فایل
  • برآورد آنلاین هزینه و زمان
  • ترجمه فایل توسط مترجمین مؤسسه
  • بررسی و تأیید بخش کنترل کیفی
  • تحویل ترجمه باکیفیت به شما

در موسسه سینا نگران تاخیر یا افت کفیت ترجمه مقاله یا کتاب خود نباشید چون با سابقه چندین ساله در زمینه ترجمه مقالات و کتاب های جدیدالنتشار زمان هزینه و کیفیت ترجمه را برای مقالات شما تضمین میکند.

تصویر

 

چرا موسسه سینا

گارانتی کیفیت و زمان تحویل : در مورد گارانتی زمان تحویل با توجه به تحویل تدریجی کار امنیت خاطری برای مشتری ایجاد خواهد شد. در هر صورت در سفارشات طلایی و نقره ای در صورت عدم تحویل کار در زمان تعیین شده با توجه زمان تاخیر قسمتی از مبلغ به حساب مشتری برگردانده خواهد شد.

 ارتباط مستقیم با مترجم : مشتری می تواند در طول فرآیند ترجمه با مترجم خود ارتباط مستقیم بگیرد، از پیشرفت کار مطلع شود و اگر نکته‌ای را باید به او تذکر دهد، به صورت مستقیم برای مترجم ارسال کند.

 ارزیابی تخصصی هر سفارش : تیم موسسه سینا به صورت مستمر در حال بررسی تک تک متون ترجمه شده توسط مترجمان سایت است. کارشناسان ما، بر روی تمام سفارشات نظر فنی گذاشته و در صورتی که متنی نیاز به تغییر داشته باشد توسط مترجم اصلاح می‌گردد.

 ویراستاری نهایی : دقت داشته باشید، که فرآیند ترجمه یک متن تخصصی از قبیل کتب، مقالات و متون دانشگاهی شامل چند مرحله است:

  •  مرور کلی و آشنایی با محتوای متن و لغات تخصصی
  •  ترجمه گام به گام متن ارسالی
  •  ویراستاری نهایی و روان‌سازی متن ترجمه شده

بنابراین، در حین انجام پروژه، ممکن است ایرادات جزئی در فایل ارسالی وجود داشته باشد. مشتریان محترم می‌توانند در صورت مشاهده این موارد، از طریق پنل خود برای مترجم مربوطه پیامی ارسال کنند. اما توصیه تیم ویراستاری موسسه سینا این است که تنها در صورت مشاهده خطاهای جدی و یا پس از نهایی شدن سفارش از ابزار داوری و اعتراض استفاده نمایند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام