سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه کتاب توسط مترجمین متخصص

انتشار 26 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

ترجمه کتاب های تخصصی توسط مترجمین متخصص باید انجام شود و یک ترجمه اصولی و کاربردی به وجود آید میتوانید برای ترجمه کتاب های تخصصی از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید در این موسسه خدمات ترجمه تخصصی با بهترین کیفیت ارائه میشود.

ترجمه کتاب توسط مترجمین متخصص

ترجمه کتاب

پژوهشگران و محققین و کسانی یک کار تحقیقی و پژوهشی انجام داده اند برای اینکه بتوانند آنرا ثبت کنند و در اختیار همه قرار دهند باید در قالب مقاله یا کتاب آنرا ثبت نمایند.در همه جای دنیا محققین آثار خود را در قالب این کتاب ها و مقالات مینویسند و شما نیز برای اینکه بتوانید منابع خارجی موجود را مطالعه فرمایید ابتدا باید ترجمه کنید ترجمه متون و مقالات تخصصی باید به نحوی انجام شود که خواننده با مطالعه آن متوجه نشود که این کتاب از یک زبان دیگر بازگردانی شده است ترجمه کتاب باید به صورت کاملا صریح و واضح و دقیق بدون ایراد ترجمه شده باشد و توسط یک مترجم متخصص و بسیار با سابقه چون در صورتی که ترجمه کیفیت بالایی نداشته باشد ممکن است مفهوم برخی از بخش های کتاب از بین برود هیچکس نمیتواند یک کتاب را به اندازه مترجم آن رشته ترجمه کند.برای ترجمه کتاب در هر رشته ای که هستید میبایست از یک تیم متخصص و بسیار مجرب در ان رشته کمک بگیرید.

تیم مجرب و متخصص موسسه سینا با بهره گیری از یک کادر مجرب و متخصص کتاب های تخصصی شما را با بهترین کیفیت و به صورت صد در صد تضمینی و با بهترین کیفیت ترجمه میکند و میتوانید برای سفارش ترجمه تخصصی کتاب در همه رشته ها از طریق آنلاین و از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.ارائه تمامی خدمات ترجمه تخصصی متون و مقالات در موسسه سینا به صورت صد در صد تضمینی و با بهترین کیفیت میباشد.تمامی ترجمه هایی که در موسسه سینا با بهترین کیفیت انجام میشود دارای 72 ساعت گارانتی میباشند تا در طول این 72 ساعت در صورت عدم رضایت از کیفیت ترجمه به کارشناس اطلاع داده شود تا دوباره بررسی انجام شود.

مراحل ترجمه کتاب در موسسه سینا

مراحل ترجمه تخصصی کتاب در موسسه سینا به این صورت میباشد که ابتدا باید فایل کتاب را به کارشناس تحویل دهید.

در اولین مرحله کارشناس موسسه میبایست یک برآورد دقیق در مورد زمان و هزینه به مشتری بدهد هزینه ترجمه بر اساس تعداد کلمات مشخص میگردد و همچنین سطح ترجمه که در چه سطحی ترجمه شود.

مرحله بعدی انتخاب مترجم توسط کارشناس میباشد که کارشناس باید بر اساس زمینه نگارشی کتاب مترجم مناسب را انتخاب کند مترجم باید تحصیل کرده در حوزه نگارشی کتاب باشد و در آن حوزه مسلط به ترجمه باشد.

بعد از انتخاب مترجم شروع به ترجمه میشود و حتما باید در زمان تعیین شده تحویل داده شود هر کتابی که ترجمه میشود بعد از اتمام میبایست توسط تیم کنترل کیفی موسسه بررسی شود و از لحاظ کیفیت سنجیده شود ترجمه باید کاملا سلیس و روان باشد و بدون هیچگونه ایرادی.

و سپس فایل آماده تحویل میباشد و به مشتری تحویل داده میشد.

ارائه تضمینی خدمات در موسسه سینا باعث شده است که همه بتوانند مراحل ترجمه تخصصی را با اطمینان کامل به این موسسه واگذار نمایند.

کادر مجرب و حرفه ای و متخصص موسسه سینا در ارائه خدمات ترجمه تخصصی بسیار فعال میباشند و همه مترجمین موسسه تشکیل شده از افراد خبره و متخصصی میباشند که هر یک در حوزه خاصی ترجمه را انجام میدهد.

هزینه کلیه خدمات در موسسه سینا تا حد بسیار زیادی کاهش داده شده است تا شما عزیزان بتوانید بدون دغدغه مالی ترجمه را انجام دهید.ما در این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا شما عزیزان بتوانید با بهترین کیفیت کتاب های خود را به صورت کاملا تخصصی انجام دهید.جهت سفارش ترجمه تخصصی کتاب میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام