سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه مقاله تخصصی

انتشار 18 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

مقاله های علمی به مقالاتی گفته میشوند که در حوزه یک رشته خاصی نوشته شده باشند و برای چاپ در مجلات علمی نوشته شده باشند مقالات تخصصی امتیازات بسیاری را برای نویسنده در پی دارند و نویسنده زمانی که شما در یک رشته یا حوزه مقاله ای مینویسید باید به فکر ترجمه آن نیز باشید ترجمه مقالات به صورت تخصصی باید انجام شود.

ترجمه مقاله تخصصی

وقتی در مورد ترجمه تخصصی بحث میکنیم منظور ما این است که همه لغات اصطلاحات و جملات به صورت کاملا تخصصی ترجمه شوند و در واقع اگر غیر از این باشد و ترجمه تخصصی انجام نشود ترجمه کاملا بی اعتبار خواهد بود و اعتباری نخواهد داشت و اگر ترجمه بی اعتبار باشد در هیچ مجله ای پذیرفته نمیشود و در این صورت همه زحماتی که در نوشتن مقاله کشیده ایم که امتیاز چاپ آنرا به دست آوریم را از دست خواهیم داد اگر یک مقاله تخصصی و علمی به صورت تخصصی ترجمه نشده باشد باعث میشود که مفهوم متون از بین برود و متون کیفیت خود را از دست بدهند همان اندازه که در نوشتن یک مقاله باید توجه داشته باشیم که خوب و بدون ایراد بنویسیم باید در ترجمه نیز توجه لازم را داشته باشیم چون اگر غیر از این باشد و ترجمه غیر تخصصی انجام شود حتما مفهوم برخی متون از دست خواهد رفت چون یک فرد که تسلط به ترجمه تخصصی ندارد و فقط مترجم است نمیتواند متون تخصصی را ترجمه کند.ترجمه تخصصی در هر رشته نیازمند مترجم متخصص در آن رشته است و فقط یک فرد متخصص میتواند ترجمه تخصصی انجام دهد.

برای ترجمه متون و مقالات تخصصی در هر یک از حوزه های (مهندسی,پزشکی,پیراپزشکی,علوم انسانی,علوم پایه و... شما میتوانید هم اکنون از مترجمین متخصص و بسیار مجرب که در موسسه سینا فعالیت دارند کمک بخواهید مترجمین و کارشناسان این موسسه توانمدی و تجربه کافی برای ترجمه متون تخصصی دارند و میتوانند به سادگی متون تخصصی شما را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ترجمه کنند.

هزینه ترجمه در این موسسه بسیار پایین است و سرعت و کیفیت بسیار بالا و همین است که باعث شده است که این موسسه تبدیل به یکی از مهم ترین و معتبر ترین موسسات شود.برای اطلاع دقیق از زمان و هزینه ترجمه میتوانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.کارشناسان موسسه وظیفه دارند که زمان و هزینه دقیق ترجمه را در زمان تحویل فایل به اطلاع شما رسانند و شما میتوانید قبل از اقدام به سفارش از هزینه ها و زمان مطلع شوید و سپس اقدام به سفارش کنید.

ترجمه متون تخصصی در این موسسه با ضمانت صددرصد انجام میشود  و شما میتوانید تا مدت 72 ساعت بعد از دریافت فایل ترجمه شده با کارشناس در اتباط باشید و در صورت مشاهده هر گونه ایراد یا خطا در ترجمه به کارشناس اطلاع دهید تا دوباره بررسی و بازبینی انجام شود.

برای ثبت سفارش در موسسه سینا هم اکنون میتوانید از طریق یکی از راههای زیر اقدام فرمایید همچنین کارشناسان موسسه برای هرگونه سوال یا مشاوره ای در خدمت رسانی آماده میباشند و میتوانید سوالات خود را بپرسید.

چون اارئه خدمات در این موسسه به صورت آنلاین انجام میشود شما در هر شهر و دانشگاهی که باشید میتوانید از خدمات این موسسه استفاده کنید.

راههای ارتباطی با کارشناسان موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام