سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه متون تخصصی در رشت

انتشار 2 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

متون و مقالات تخصصی همیشه میبایست به صورت کاملا تخصصی و توسط یک مترجم متخصص ترجمه شوند دانشجویان و اساتید عزیز برای سفارش ترجمه تخصصی در رشت میتوانند برای ترجمه متون تخصصی از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرند.

ترجمه متون تخصصی در رشت

زبان انگلیسی یکی از زبان هایی است که اکثر دانشجویان و اساتید به آن تسلط دارند و میتوانند متون ساده خود را به سادگی ترجمه کنند ولی برای ترجمه متون تخصصی مانند مقالات کتاب ها و پایاننامه های خود احتیاج به کمک خواستن از یک مترجم متخصص دارند چون اگر مقالات و متون تخصصی توسط یک مترجم عمومی ترجمه شوند مفهوم کل متن از بین خواهد رفت ترجمه یکی از مهم ترین و اساسی ترین اقداماتی که هر دانشجو در طول تحصیلات خود انجام میدهد انجام مقاله و پایاننامه میباشد که گاها برای موارد بسیار زیادی احتیاج خواهد داشت که آنها را ترجمه کند چون ترجمه مقالات و پایاننامه گاها امتیازات بسیار زیادی برای دانشجویان عزیز دارد.البته به جز مقالات ترجمه متون تخصصی نیز بسیار ضروری میباشد چون ممکن است دانشجویان برای تکمیل یافته ها و اطلاعات خود احتیاج به رجوع کردن به سایر منابع معتبر خارجی داشته باشند که ابتدا میبایست قبل از هر چیز آنرا ترجمه تخصصی کنند.بنابر این هر دانشجو حداقل یک بار برای ترجمه پایاننامه احتیاج به یک مترجم متخصص خواهد داشت برای ترجمه متون تخصصی موسسه سینا خدمات بسیار ارزنده ای ارائه میکند این موسسه در هر رشته مترجمان متخصصی دارد که متون و مقالات تخصصی شما را در هر رشته ای که باشید توسط مترجم متخصص آن رشته ترجمه میکند.دانشجویان و اساتیدی که در دانشگاه های شهر رشت تحصیل میکنند میتوانند برای سفارش ترجمه متون تخصصی از طریق این موسسه اقدام فرمایند.البته با توجه به ارائه آنلاین خدمات در این موسسه دانشجویان و اساتید عزیز از همه شهر ها و استان ها میتوانند به صورت آنلاین درخواست خود را در این موسسه ثبت نمایند تا هر چه زود تر رسیدگی شود.

ترجمه متون و مقالات تخصصی در موسسه سینا در سه سطح انجام میشود و شما با توجه به نیاز خود میتوانید مناسبترین سطح را برای ترجمه متون تخصصی خود انتخاب کنید.

ترجمه طلایی برای متون فوق تخصصی که میخواهید آنها را در مجلات بسیار معتبر چاپ کنید مناسب میباشد این نوع ترجمه توسط یک متخصص حرفه ای ترجمه میشود و همه واژه ها و اصطلاحات تخصصی به صورت دقیق و واژه به واژه ترجمه میشوند.

ترجمه نقره ای:ترجمه نقره ای توسط یک مترجم متخصص ترجمه میشود اما کیفیت آن در حد ترجمه طلایی نمیباشد و مناسب برای چاپ در مجلاتی میباشد که اعتبار زیادی ندارند هزینه این نوع ترجمه نسبت به ترجمه طلایی پایین تر میباشد.

ترجمه برنزی:ترجمه برنزی مناسب برای متون و مقالاتی میباشد که محتوای متون آنها به صورت عمومی نباشد این نوع ترجمه توسط یک مترجم عمومی انجام میشود و مناسب برای متون عمومی و یا متونی میباشد که قصد چاپ آنها را ندارید فقط میخواهید مطالعه کنید.

موسسه سینا با ارائه آنلاین خدمات ترجمه تخصصی در اختیار همه مردم کشور عزیزمان میباشد و میتوانید از هر جای کشور که حضور دارید سفارش خود را از طریق یکی از روش های آنلاین ثبت نمایید تا هر چه زود تر روند پیگیری آغاز شود و به درخواستتان رسیدگی شود ما در موسسه سینا همه هزینه های ترجمه متون تخصصی را تا حد امکان برای شما کاهش داده ایم تا شما عزیزان بتوانید بدون در نظر داشتن دغدغه مالی سفارش خود را ثبت نمایید.

خدمات ترجمه تخصصی در موسسه سینا در همه زمنیه ها و رشته های دانشگاهی میباشد ترجمه تخصصی عمومی و اختصاصی در رشته های گروه علوم انسانی و علوم تجربی علوم پایه فنی مهندسی و پزشکی و پیرا پزشکی و ... و همچنین ارائه آنلاین خدمات در شهر های تبریز تهران اصفهان شیراز کرج و ... بنابر این هیچ محدودیتی وجود ندارد و میتوانید از هر شهری که باشید سفارش خود را ثبت کنید.

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه سینا

  • ارسال فایل ترجمه توسط مشتری به ایمیل موسسه
  • بررسی فایل توسط کارشناس موسسه و محاسبه زمان و هزینه ی ترجمه
  • دریافت هزینه ی ترجمه از مشتری
  • ارائه ی فایل به مترجم تخصصی 
  • ویرایش فایل ترجمه شده توسط ویراستار موسسه
  • اتمام ترجمه و ارائه ی فایل ترجمه شده در زمان توافقی به مشتری

جهت سفارش و اخذ مشاوره میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

    ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام