سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه متون تخصصی دانشجویی

انتشار 1 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویان برای ارتقای سطح علمی خود میتوانند از منابع علمی معتبر خارجی کمک بگیرند که این منابع چون به زبان اصلی نوشته شده اند میبایست قبل از مطالعه ترجمه شوند ترجمه متون و مقالات تخصصی در موسسه سینا با کمترین هزینه انجام میشود.

ترجمه متون تخصصی دانشجویی

هر دانشجویی تا کنون حداقل یک بار مجبور به ارائه کار تحقیقی و سمینار کلاسی شده است که برای ارائه هر چه بهتر این سمینار میبایست ابتدا تحقیقات و پژوهش های لازم را انجام دهد تا بتواند با استفاده از اطلاعات و یافته های مقالات و منابع گذشته یک کار تحقیقی جدید ارائه کند گاها دانشجویان برای انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی بسیار بزرگ مجبور به تحقیقات و پژوهش های هر چه بیشتر هستند به این صورت که مجبور شوند از منابع معتبر خارجی نیز کمک بگیرند و برای استفاده از منابع خارجی ابتدا نیاز به ترجمه تخصصی دارد و همه دانشجویان توانایی ترجمه تخصصی متون را ندارند و برای ترجمه متون تخصصی احتیاج به کمک دارد.به خوبی میدانیم که در وضع اقتصادی کنونی دانشجویانی که منبع در آمد مالی خوبی ندارند به دنبال صرفه جویی هر چه بیشتر در هزینه ها میباشند و به همین منظور در پی مترجمی هستند که با کمترین هزینه خدمات تخصصی بسیار با کیفیت ارائه کند همچنین زمان و کیفیت نیز از معیار های بسیار مهم دانشجویان میباشد.با توجه به نیاز های دانشجویان عزیز در همه رشته موسسه سینا شرایطی فراهم آورده که دانشجویان بتوانند متون و مقالات تخصصی خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ترجمه کنند ترجمه متون و مقالات تخصصی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید هر چه سریعتر و با کمترین هزینه متون و مقالاتی که احتیاج دارید را ترجمه کنید.

تصویر

موسسه سینا در همه زمینه ها و رشته ها خدمات ترجمه تخصصی برای دانشجویان عزیز ارائه میکند و خدمات ترجمه شامل ترجمه متون و مقالات تخصصی و وب سایت ها و بروشور ها و کتاب های تخصصی میباشد.در موسسه سینا ارائه تمامی خدمات به صورت آنلاین میباشد و دانشجویان عزیز بدون هیچ دردسری از منزل یا محل کار میتوانند فایل مورد نظر خود را برای کارشناسان ما ارسال کنند تا روند پیگیری آغاز شود.

خدمات موسسه در سه سطح ارائه میشود و دانشجویان عزیز ابتدا باید با ویژگی های هر سطح آشنا شوند و سپس درخواست خود را ثبت کنند تا بررسی آغاز شود.

سطح طلایی:این سطح از ترجمه برای افرادی میباشد که نیاز به ترجمه متون تخصصی با کیفیت بسیار بالا دارند مثلا برای افرادی مناسب میباشد که مقاله ای نوشته اند و میخواهند آنرا در مجلات معتبر چاپ کنند و همچنین مناسب برای افرادی میباشد که یک متن فوق تخصصی را میخواهند قبل از مطالعه ترجمه کنند و اهمیت وجود کلمات تخصصی برای آنها ارزش و اعتبار ویژه ای دارد.

ترجمه نقره ای:این سطح از ترجمه نسبت به سطح طلایی اعتبار کمتری دارد اما توسط مترجم متخصص انجام میشود این سطح از ترجمه چندان مناسب برای پذیرش و چاپ شدن در مجلات معتبر نمیباشد و میتوانید این مقالات را در مجلاتی با اعتبار پایین تر چاپ کنید و یا برای مطالعه مناسب میباشند.

ترجمه برنزی:این سطح از ترجمه در موسسه سینا توسط یک مترجم عمومی انجام میشود و نمیتوان ترجمه تخصصی گفت و مناسب برای مقالاتی میباشد که میخواهید آنها را به صورت عمومی مطالعه کنید.

موسسه سینا با بهره گیری از یک کادر بسیار مجرب و حرفه ای همه متون تخصصی در همه زمینه ها را با بهترین کیفیت ترجمه میکند. ارائه خدمات در موسسه سینا به صورت آنلاین میباشد و میتوانید از همه شهر ها و استان ها سفارش خود را به سادگی در موسسه سینا ثبت نمایید تا هر چه سریع تر رسیدگی شود.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

    ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام