سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه متون تخصصی ترکی

انتشار 29 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

بسیاری از شهر های ایران و دو کشور همجوار ایران زبان رسمی و بین المللی آنها انگلیسی میباشد برای ترجمه متونی که به زبان ترکی اصیل نوشته شده اند نیاز به مترجم داریم تا ابتدا متن را ترجمه کند.

ترجمه متون تخصصی ترکی

موسسه سینا به عنوان یکی از موسسات ترجمه در سطح کشور متون و مقالات و کتاب های که به زبان ترکی نوشته شده اند را توسط کادری مجرب و متخصص تشکیل شده از مترجمین متخصص در سطح کشور همه متون تخصصی و غیر تخصصی نوشته شده به زبان ترکی را در عرض کمترین زمان و با کمترین هزینه ترجمه میکند.

خدمات ترجمه ترکی در موسسه سینا در سه زمینه انجام میشود: ترجمه ترکی اذربایجانی به فارسی و فارسی به ترکی آذربایجانی و ترجمه همزمان جهت سمینارها و همایش ها و مکالمات تجاری و توریست درمانی و  پیاده سازی فیلم و فایل های صوتی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد.

ما در این موسسه جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز برای اینکه برای سفارش یک ترجمه ساعت ها مسافت طی نکنید و در گرما و سرمای هوا ترافیک های طاقت فرسارا تحمل نکنید همه خدمات را به صورت آنلاین ارائه میکنیم و شما میتوانید از منزل یا محل کار خود سفارش خود را در این مجموعه ثبت نمایید تا هر چه سریعتر رسیدگی شود ارائه آنلاین خدمات همراه با تضمین کیفیت و کمترین هزینه میباشد.

این موسسه با بهره گیری از کادر حرفه ای و مجرب متون تخصصی ترکی را در عرض مدت بسیار کوتاه و به صورت فوری ترجمه میکند چون در این موسسه چندین نفر مترجم در هر حوزه و زبان وجود دارد در صورتی که شما سفارش ترجمه تخصصی بدهید یک مقاله بین چند نفر مترجم تقسیم میشود و ترجمه میشود در این صورت زمان تا حد بسیار خوبی کاهش میبابد و کیفیت نیز حفظ میشود.

برای ترجمه کتاب ها بروشور ها و وب سایت ها و مقالات تخصصی که به زبان ترکی نوشته شده اند میتوانید هم اکنون سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت روند پیگیری را اغاز کنند.

موسسه سینا چندین سال است که در زمنیه ترجمه تخصصی متون به 37 زبان زنده دنیا خدمات ترجمه ارائه میکند.ما کیفیت ترجمه را تضمین میکنیم و نیازی نیست که نگران کیفیت و زمان باشید مترجمین موسسه سینا با سابقه چندین ساله در این زمینه خدمات ترجمه ارائه میکنند.

برای سفارش ترجمه تخصصی متون به زبان های زنده دنیا میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید و اگر میخواهید ابتدا چکیده یا بخش کوتاهی از مطلب خود ار به کارشناس تحویل دهید تا بعد از ترجمه در صورت رضایت از کیفیت ترجمه ادامه متن را تحویل دهید در صورت عدم رضایت میتوانید فایل را تحویل ندهید.

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه انتشاراتی سینا

  • ارسال فایل ترجمه توسط مشتری به ایمیل موسسه
  • بررسی فایل توسط کارشناس موسسه و محاسبه زمان و هزینه ی ترجمه
  • دریافت هزینه ی ترجمه از مشتری
  • ارائه ی فایل به مترجم تخصصی 
  • ویرایش فایل ترجمه شده توسط ویراستار موسسه
  • اتمام ترجمه و ارائه ی فایل ترجمه شده در زمان توافقی به مشتری

نکته: فایل های ترجمه شده در بخش فوق تخصصی موسسه انتشاراتی سینا دارای 72 ساعت گارانتی ترجمه هستند و هزینه ی ترجمه ی کلیه متون ، پس از ارسال فایل مشتری، توسط کارشناس مربوطه محاسبه خواهد شد.

براس سفارش ترجمه میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

    ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام