سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه متون انگلیسی

انتشار 6 دی 1397
مطالعه 4 دقیقه

ترجمه متن شامل متون علمی و تخصصی مانند کتاب و یا مقاله اهمیت بسیار زیادی دارد در موسسه سینا ترجمه متون انگلیسی به فارسی در سه رده طلایی.نقره ای و برنز صورت میگیرد.

ترجمه متون انگلیسی

ترجمه انگلیسی به فارسی

امروزه از رایج ترین شغل ها در کشور ما شغل مترجمی میباشد.اما ترجمه در سطوح مختلف نیاز مند تجربه و دانش بسیاری میباشد برای ترجمه متون تخصصی علاوه برا دانش کافی در زمینه مترجمی باید در زمینه رشته تخصصی مقاله نیز مهارت کافی داشته باشید ترجمه از انگلیسی به فارسی از رایج ترین ترجمه ها میباشد که در سه سطح ترجمه میشوند ترجمه طلایی برنزی و نقره اغلب برای متون تخصصی که کلمات تخصصی زیادی دارد از پکیج طلایی استفاده میشود پکیج طلایی پیشرفته ترین و کامل ترین پکیج تخصصی میباشد ولی دو پکیج نقره ای و برنزی به نسبت طلایی درصد کلمات تخصصی کمتری دارد.تمام مقالاتی که در کشور ما نوشته میشوند به زبان فارسی میباشند و برای اینکه در مجلات خارجی چاپ شوند باید ترجمه شوند توصیه ما به محققینی که میخواهند مقاله را در مجلات معتبر isi.scopus.pubmed چاپ کنند این است که از پکیج طلایی استفاده کنند چون پکیج طلایی مناسب مقالات تخصصی میباشد.

تصویر

 

خدمات موسسه سینا در زمینه ترجمه متون انگلیسی

متون تخصصی در موسسه سینا توسط مترجمین متخصص در رشته مرتبط با موضوع مقاله ترجمه میشوند پس جای هیچ نگرانی در مورد کیفیت مقاله نیست علاوه بر آن تمامی متون پس از ترجمه توسط بخش کنترل کیفی بررسی میشوند تا تمام ارادات احتمالی از بین برود شما میتوانید پس از دریافت ترجمه اگر ایرادی در متن مقاله مشاهده کردید به کارشناس موسسه اطلاع دهید تا در اسرع وقت مقاله ویرایش شود و به شما تحویل داده شود.علاوه برا این شما قبل از سفاره ترجمه میتوانید از کارشناس هزینه دقیق و مدت زمانی که طول میکشد را بپرسید و سپس اقدام به چاپ مقاله کنید.

مراحل ترجمه متون تخصصی در موسسه سینا

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه سینا به صورتی میباشد که شما ابتدا فایل مقاله را برای مسئولین موسسه ارسال میکنید این فرایند از طریق آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.co صورت میگیرد.

برآورد هزینه ترجمه:مسئول موسسه موظف است براورد هزینه انجام دهد و هزینه ترجمه مقاله را به اطلاع مشتری برساند تا اگر مشتری از قیمت کار راضی بود ترجمه را سفارش دهد.

ارسال متن برای ترجمه:اگر مشتری رضایت کامل را ازقیمت وکیفیت کار داشته باشد باید فایل تکمیل مقاله را به کارشناس موسسه تحویل دهد.

 رفع نواقص: بعد از دریافت متن ترجمه شده، صحت و کیفیت متن ترجمه شده توسط دو تن از همکاران مترجم بررسی شده و در صورت وجود اشکال و ایراد در متن ترجمه شده، رفع می گردد.

ارسال برای متقاضی: در مرحله نهایی، متن ترجمه شده از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می‌گردد.

شایان ذکر است که که علاوه بر ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و متون تخصصی، خدمات ترجمه تخصصی برای تمامی زبانهای دنیا زبانهای ،فرانسوی ،آلمانی، هلندی، عربی، اسپانیایی، سوئدی، ژاپنی، کره ای،  روسی، چینی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و کردی نیز در این سایت ترجمه به صورت کاملا تخصصی و توسط مترجمهای متخصص ارائه می شود.

تصویر

 

چرا موسسه سینا

 گارانتی کیفیت و زمان تحویل : در مورد گارانتی زمان تحویل با توجه به تحویل تدریجی کار امنیت خاطری برای مشتری ایجاد خواهد شد. در هر صورت در سفارشات طلایی و نقره ای در صورت عدم تحویل کار در زمان تعیین شده با توجه زمان تاخیر قسمتی از مبلغ به حساب مشتری برگردانده خواهد شد.

ارتباط مستقیم با مترجم : مشتری می تواند در طول فرآیند ترجمه با مترجم خود ارتباط مستقیم بگیرد، از پیشرفت کار مطلع شود و اگر نکته‌ای را باید به او تذکر دهد، به صورت مستقیم برای مترجم ارسال کند.

 ارزیابی تخصصی هر سفارش : تیم موسسه سینا به صورت مستمر در حال بررسی تک تک متون ترجمه شده توسط مترجمان سایت است. کارشناسان ما، بر روی تمام سفارشات نظر فنی گذاشته و در صورتی که متنی نیاز به تغییر داشته باشد توسط مترجم اصلاح می‌گردد.

  ویراستاری نهایی : دقت داشته باشید، که فرآیند ترجمه یک متن تخصصی از قبیل کتب، مقالات و متون دانشگاهی شامل چند مرحله است:

  •  مرور کلی و آشنایی با محتوای متن و لغات تخصصی
  •  ترجمه گام به گام متن ارسالی
  •  ویراستاری نهایی و روان‌سازی متن ترجمه شده

بنابراین، در حین انجام پروژه، ممکن است ایرادات جزئی در فایل ارسالی وجود داشته باشد. مشتریان محترم می‌توانند در صورت مشاهده این موارد، از طریق پنل خود برای مترجم مربوطه پیامی ارسال کنند. اما توصیه تیم ویراستاری موسسه سینا این است که تنها در صورت مشاهده خطاهای جدی و یا پس از نهایی شدن سفارش از ابزار داوری و اعتراض استفاده نمایند.

هزینه ترجمه مقاله در موسسه سینا

در موسسه سینا تمامی متون از انگلیسی به فارسی در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میشود و برای متونی که تعداد کلمات بیشتری دارد و یا برای ترجمه کتاب هزینه شامل تخفیف میشود و میتوانید هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

ترجمه کتب جدیدالنشر به منظور کسب امتیاز در رزومه داشجویان در موسسه سینا انجام میپذیر دانشجویان میتوانند برای دریافت 4 امتیاز مثبت ترجمه کتاب جدیدالنشر یک کتاب انتخاب کنند و آنرا برای ترجمه به موسسه سینا واگذار نمایند و یا اگر دانشجو نتوانست کتاب ترجمه کند میتواند با مسئول موسسه سینا در مورد نحوه انتخاب کتاب مشورت کند.بعد از انتخاب کتاب را برای ترجمه تحویل به موسسه دهد.و هزینه این ترجمه بسته به نوع ترجمه و صفحات کتاب متفاوت است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام