سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی در رشته مهندسی پزشکی

انتشار 29 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

رشته مهندسی پزشکی متون و مقالات بسیار زیادی برای ترجمه دارد که میتوانید برای ترجمه تخصصی و با بهترین کیفیت این متون و مقالات از طریق کارشناسان و مترجمین موسسه سینا اقدام فرمایید.

ترجمه تخصصی در رشته مهندسی پزشکی

رشته مهندسی پزشکی

علم پزشکی یکی از علومی میباشد که بیشترین کاربرد را در زندگی بشر دارد و تشخیص انواع بیماری ها بر عهده این علم میباشد.رشته مهندسی نیز همانند پزشکی از پایه های زندگی بشر میباشد و همه تکنولوژی ها و اختراعات بشر برعهده رشته ها و گرایش های مهندسی میباشد.اما رشته مهندسی پزشکی تلفیق کاملی از گروه مهندسی و پزشکی میباشد که توسط گروه مهندسی همه کمبود های اجزای بدن انسان که برای حرکت و یا دیگر علایم طبیعی زندگی اش به آنها نیاز دارد ساخته میشود از چندین سال قبل در کشور مواجه میشویم با قلب و یا دست و پای انسان هایی که با تکنولوژی و مهندسی ساخته شده اند اگر در گذشته بر اثر صانحه یا تصادفی جزئی از بدن انسان از بین میرفت جبران کردن آن غیر ممکن بود و فرد تا آخر عمرش نمیتواند با آن بخش از اعضای بدنش زندگی کنند اما خوشبختانه از چندین سال قبل علم مهندسی پزشکی این کمبود را رفع کرده است و همه اعضای قطع شده بدن انسان را با تکنولوژی و ابزار هایی میسازد مثلا پای مصنوعی که برای اولین بار در سال 1993 ساخته شد با استفاده از سیستم بادی و کنترل‌های ریزپردازنده، سرعت قدم زدن فرد را میگیرد و محفظه‌های بادی را جوری تنظیم می‌کند که به طور طبیعی به جلو عقب حرکت کند و نگذارد فرد بلنگد.این رشته اکنون در اکثر دانشگاه های کشور تدریس میشود و طرفداران نسبتا زیادی نیز دارد که تا مطقع دکتری نیز امکان ادامه تحصیل در این رشته وجود دارد.

بازار کار رشته مهندس پزشکی

میزان درآمد مهندس پزشکی با توجه به میزان تجربه، دانش و تخصص، محل و نوع کار متفاوت است. مهندس پزشکی که در بخش دولتی مشغول به کار است، مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق دریافت می کند. البته معمولا بیشتر مهندسان پزشکی در بخش خصوصی فعالیت کرده و با توجه به معیارهایی که گفته شد درآمدهای مختلفی دارند.

ترجمه تخصصی در رشته مهندسی پزشکی

در صورتی که در این رشته احتیاج به مطالعه منابع خارجی دارید و یا اگر مقاله ای نوشته اید که میخواهید آنرا در مجلات معتبر به چاپ رسانید باید ابتدا مقاله را به صورت کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت ترجمه کنید موسسات بسیار زیادی امروزه برای ترجمه متون و مقالات تخصصی رشته مهندسی پزشکی وجود دارند اما باید به دنبال موسسه ای باشید که بتواند با کمترین هزینه بهترین خدمات را ارائه کند توصیه ما به شما برای ترجمه با کیفیت متون تخصصی کمک گرفتن از کارشناسان و مترجمین موسسه سینا میباشد در موسسه سینا خدمات ترجمه تخصصی در سه سطح ارائه میشود  و شما عزیزان میتوانید بر حسب نیازی که دارید سطح مناسب را انتخاب کنید.

ترجمه طلایی :این نوع ترجمه بسیار با کیفیت و میباشد و همه لغات و اصطلاحات تخصصی را با بهترین کیفیت ترجمه میکند این ترجمه هزینه نسبتا زیادی دارد و مناسب برای افرادی میباشد که میخواهند مقاله خود را در مجلات معتبر پزشکی چاپ کنند.

ترجمه نقره ای :این ترجمه نسبت به ترجمه طلایی کیفیت کمتری دارد و برای چاپ مقاله در مجلاتی که کیفیت چندانی ندارند مناسب ترین سطح میباشد و هزینه کمتری نسب به سطح طلایی دارد.

ترجمه برنزی:این سطح از ترجمه ترجمه تخصصی به حساب نمی آید و در صورتی که سفارش این نوع ترجمه را بدهید یک فایل دریافت خواهید که با بهترین کیفیت به یک زبان دیگر ترجمه شده است اما در سطح تخصصی نمیباشد.واین نوع ترجمه برای ترجمه متون عمومی مناسب میباشد.

ارائه تمامی خدمات در موسسه سینا به صورت آنلاین میباشد و نیازی به مراجعه حضوری ندارید و فقط کافیست که توسط یکی از روش های آنلاین سفارش خود را به کارشناس تحویل دهید و سطح کیفیت را مشخص کنید تا در اسرع وقت کارشناس شروع به ترجمه کند.

جهت اخذ مشاوره و کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه ها و زمان ترجمه و همچنین نحوه ارائه خدمات میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

                     ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام