سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی کتاب های حقوقی و علوم سیاسی

انتشار 25 خرداد 1398
مطالعه 4 دقیقه

اغلب مقالات تخصصی رشته حقوق که نیاز به ترجمه دارند در زبان های فرانسه ، انگلیسی و بعضا عربی می باشند. چندین نکته در ترجمه مقاله تخصصی حقوق در هر کدام از زبانهای فوق وجود دارد که باید به دقت به آنها توجه کرد.

ترجمه تخصصی کتاب های حقوقی و علوم سیاسی

در مورد رشته علوم سیاسی

آنچه مردم به نام سیاست و مسائل سیاسی می‌شناسند با سیاست به مفهومی که در رشته علوم سیاسی مطرح است، تفاوت بسیار دارد و دانشجویان موفق این رشته نیز نه یک سیاستمدار بلکه یک سیاست‌شناس خواهند شد. علوم سیاسی به عنوان یک رشته دانشگاهی با علوم سیاسی به عنوان بحث‌های تخصصی در مورد مسائل سیاسی تفاوت دارد. 

علوم سیاسی به عنوان یک رشته دانشگاهی به بررسی اندیشه‌ها و نظریه‌های سیاسی و کارکرد آنها در عرصه جامعه می‌پردازد و به عبارت دیگر رشته علوم سیاسی یعنی ارائه یکسری نظریه‌ها و یا یکسری ابزارها و راهکارهایی که بر اساس آنها هر جامعه شرایط و مشکلات حال را بررسی کرده و از پیش پا بر می‌دارد و برای حرکتها و اقدامات بعدی یعنی ترسیم فضا برای مسیر آینده برنامه‌ریزی می‌کند و همچنین از تجارب و دستاوردهای بشر که در طول تاریخ در عرصه اجتماع به دست آورده است، بهره‌ می‌برد. پس می‌توان گفت که علوم سیاسی در عین این که به حال نگاه کرده و برای آینده برنامه‌ریزی می‌کند، ریشه‌اش در گذشته می‌باشد. 

در مورد رشته حقوق

رشته حقوق محبوبترین و پرطرفدار ترین رشته گروه علوم انسانی میباشد که متون تخصصی موجود در این رشته اکثرا از هدف اصلی از ایجاد این رشته پرورش متخصصانی مجرب و کارآمد است که بتوانند در زمینه هایی از جمله قضاوت، وکالت، کارشناسی حقوق و سردفتری اسناد رسمی به فعالیت بپردازند.تعداد کل واحدهای درسی رشته حقوق در مقطع کارشناسی 135 واحد درسی می باشد که 20 واحد درسی مربوط به دروس عمومی، 15 واحد درسی مربوط به دروس پایه، 94 واحد درسی مربوط به دروس تخصصی و 6 واحد درسی هم مربوط به دروس اختیاری می باشد.در جدول زیر لیست دروس عمومی، دروس پایه ،دروس اختصاصی و دروس اختیاری را در اختیارتان قرار داده ایم.

برای ترجمه متون و مقالات تخصصی در رشته حقوق احتیاج به مترجمینی دارید که در این حوزه تحصیل کرده باشد و مسلط به لغات و اصطلاحات تخصصی این رشته باشد.میتوانید برای سفارش ترجمه متون تخصصی در هر دوی این رشته ها از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید.مترجمین متخصص و مجرب از سراسر کشور در موسسه سینا باعث شده است که این موسسه تبدیل به یکی از فعالترین و معتبر ترین موسسات در سطح کشور شود.همه مترجمینی که در موسسه سینا فعالیت دارند از جمله مترجمین بسیار متخصص در سراسر کشور میباشند.و ارائه کلیه خدمات تخصصی در موسسه سینا به صورت صد در صد تضمینی و تخصصی میباشد و جهت رفاه حال شما عزیزان تمامی خدماتی که در موسسه سینا ارائه میشود به صورت کاملا تضمینی میباشد و دارای 72 ساعت گارانتی میباشد بنابر این شما میتوانید با اطمینان کامل از خدمات ترجمه متون تخصصی این موسسه استفاده کنید.و جای هیچگونه نگرانی نیست ما کیفیت و زمان و هزینه را تضمین میکنیم و هزینه ترجمه متون تخصصی برحسب تعداد کلمات و همچنین سطح کیفیت ترجمه تعیین میشود بنابر این اطلاعات دقیق در مورد هزینه را میتوانید زمان تحویل فایل از کارشناس موسسه بپرسید.

کیفیت ترجمه متون تخصصی در موسسه سینا در سه سطح انجام میشود و میتوانید بر حسب نیاز و هزینه ای که میخواهید صرف کنید سطح ترجمه را انتخاب کنید.

ترجمه تخصصی طلایی:این سطح از ترجمه هم کیفیت بسیار بالایی دارد و هم هزینه آن بسیار بالا میباشد و این سطح از ترجمه مناسب برای مقالاتی میباشد که میخواهید آنها را در مجلات معتبر چاپ کنید.

ترجمه نقره ای:این سطح از ترجمه تخصصی متون و مقالات کیفیت چندان بالایی ندارد و هزینه آن نیز نسبتا پایین میباشد برای مجلاتی مناسب میباشد که کیفیت چندان زیادی ندارند و میخواهید که آنها را در مجلات با اعتبار متوسط به چاپ برسانید.

ترجمه برنزی:ترجمه برنزی برای مقالات عمومی میباشد چون این مقالات کیفیت تخصصی چندان زیادی ندارند و اگر مقالات تخصصی را با این سطح از کیفیت ترجمه کنید کیفیت زیادی نخواهد داشت.

توصیه ما به آن دسته از عزیزانی که قصد چاپ مقاله در مجلات معتبر را دارند این است که از پکیج طلایی استفاده کنند زیرا کیفیت این ترجمه بیشتر از سایر سطح ها میباشد و به علت سختگیری بسیار زیادی که داوران مجلات دارند باید ترجمه تخصصی به صورت کاملا سلیس و روان باشد و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

برای ترجمه متون تخصصی در رشته های علوم سیاسی و حقوق میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام به ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید قبل از اقدام به ثبت سفارش از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید و تمامی سوالات و مشاوره هایی که نیاز دارید را از کارشناسان موسسه بپرسید.کارشناسان و مشاورین ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام