سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی مقاله ها

انتشار 20 آذر 1397
مطالعه 2 دقیقه

ترجمه مقالات در زمینه تمامی رشته ها برای گسترش علم ضروری است محققین رشته های مختلف به مقالاتی که ارائه شده اند نیاز دارند تا بتوانند با استناد به آنها تحقیقاتشان را تکمیل تر نمایند.

ترجمه تخصصی مقاله ها

در دنیای حال ارائه مقاله بهترین راه برای نشان دادن موفقیتهای علمی و معرفی یافته های پژوهشی میباشد از طرفی چون این مقالات باید در مجلات بین المللی انتشار یابند نیازمند ترجمه هستند و ترجمه تخصصی مقالات نیازمند تجربه و مهارت بسیار زیادی است چون در متون تخصصی از کلمات تخصصی زیادی استفاده میشود بنابراین فرد مترجم باید در این رشته مهارت ترجمه داشته باشد که هم به لغات تخصصی مسلط باشد و هم با مفهوم متون آشنا باشد. لذا این کار برای افرادی که تا به حال در این زمینه کار نکرده‌اند و یا از تجربه کافی نیز برخوردار نیستند، بسیار مشکل است. از طرفی آشنایی با مفاهیم تخصصی هر رشته در زمینه ترجمه بسیار اهمیت دارد.از آنجایی که کار ترجمه تخصصی مقالات هم زمان بر است و هم هزینه زیادی دارد بنابراین باید توسط یک فرد متخصص انجام شود موسسه سینا با همکاری چندین مترجم در تمامی رشته ها توانایی ترجمه متون تخصصی و مقالات را دارد این موسسه مقاله دریافتی از شما را به کارشناس مرتبط با موضوع و رشته مقاله تحویل میدهد و کارشناس در اسرع وقت و با بهترین کیفیت کار ترجمه را به اتمام میرساند و به شما تحویل میدهد.نکته تامل برانگیز اینست که علیرغم اینکه بسیاری از پژوهشها و تحقیقات در کشور از سطح بسیار بالایی برخوردارند متاسفانه به دلیل مشکلات مربوط به زبان انگلیسی و عدم رعایت قواعد مربوط به نگارش به این زبان، مقالات نگارش شده مورد پذیرش ژورنالهای هم سطحشان قرار نمی گیرند.در موسسه سینا مقاله بعد از ترجمه توسط کارشناس کنترل کیفی بررسی میشود که احتمال وجود خطاهای احتمالی نداشته باشد.

مراحل ثبت سفارش تا تحویل متون تخصصی ترجمه شده در موسسه سینا

  • ثبت سفارش و ارسال فایل
  • برآورد آنلاین هزینه و زمان
  • ترجمه فایل توسط مترجمین مؤسسه
  • بررسی و تأیید بخش کنترل کیفی
  • تحویل ترجمه باکیفیت به شما

موسسه سینا با توجه به سال‌ها فعالیت در حوزه‌های مختلف علمی، تاکنون توانسته است صدها کتاب را به چاپ برساند. از این رو همکاری با گروهی از مترجمان برجسته کشور در زمینه ترجمه مقاله و کتاب در این موسسه بسیار ضروری بود. هم اکنون گروه ترجمه موسسه متشکل از ده‌ ها مترجم شناخته شده در حوزه‌های مختلف علمی است و این مترجمین انواع خدمات ترجمه در حوزه‌های علمی از قبیل ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی و همچنین فارسی به انگلیسی و ترجمه کتاب‌های علمی را ارائه می‌دهند.

پژوهشگران و دانشجویانی که درپی داشتن بالاترین کیفیت ترجمه تخصصی هستند می‌توانند ضمن تماس با موسسه از خدمات ترجمه تخصصی استفاده نمایند.

خدمات موسسه سینا در راستای ترجمه

  • خدمات مرتبط با ترجمه مقاله و کتاب
  •  ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله
  • ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات
  • ترجمه کتاب لاتین به فارسی
  •  ترجمه سایر متون علمی

نحوه محاسبه قیمت ترجمه مقاله

هزینه ترجمه تخصصی مقالات در موسسه سینا نسبت به حجم مقاله و زمان تحویل متغیر میباشد همچنین نسبت به کیفیت ترجمه البته قابل ذکر است که در این موسسه متون در حالت خیلی خوب و عالی ترجمه میشوند حد متوسطی وجود ندارد در کل قابل اطمینان است از لحاظ کیفیت ترجمه ولی بعد از تمام شدن ترجمه دوباره توسط بخش کنترل کیفی موسسه بررسی میشود. ترجمه مقالات هم از انگلیسی به فارسی انجام میشود و هم از فارسی به انگلیسی سرعت کار در انگلیسی به فارسی بیشتر از فارسی به انگلیسی است اما در کل بسته به حجم و کیفیت کار زمان تحویل مقاله بین 3 روز الی 1 هفته است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام