سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت ﺑرق

انتشار 23 اسفند 1397
مطالعه 2 دقیقه

رشته مهندسی برق اولین و قوی ترین رشته گروه مهندسی میباشد که چندین گرایش دارد و در هر یک از این گرایش ها امکان ادامه تحصیل تا مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد.

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت ﺑرق

اگر یک استاد و یا دانشجو در رشته مهندسی برق هستید و برای تحقیق و پژوهش نیاز به ترجمه متون تخصصی و مقالات در حوزه رشته برق دارید و یا خودتان مقاله نویسی میکنید و آنها را در مجلات معتبر چاپ میکنید و به هر حال نیاز به ترجمه تخصصی دارید چه از انگلیسی به فارسی و چه از فارسی به انگلیسی در هر حالت میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بخواهید.ترجمه تخصصی مقالات نیازبه افراد مترجم خبره و با سابقه در حوزه نگارشی مقاله دارد که شما میتوانید این افراد را  در موسسه سینا بیابید در این موسسه در رشته مهندسی برق از همه گرایش ها چندین مترجم بسیار متخصص همکاری میکند.که کار ترجمه مقالات تخصصی رشته برق را هر چه سریع تر انجام میدهند.

موسسه سینا یکی از موسسات بسیار فعال در زمینه ترجمه تخصصی در همه رشته های میباشد که خدمات ترجمه تخصصی رشته برق نیز در این موسسه وجود دارد.مهم ترین پارامتری که یک مترجم متخصص در رشته برق میتواند داشته باشد این است که در حوزه برق تحصیل کرده باشد و با اصطلاحات و متون در این رشته آشنا باشد.

مجلات معتبری مانند isi.scopus که شهرت جهانی در چاپ مقالات دارند برای چاپ مقاله در این مجلات نیاز به ترجمه تخصصی دارند. در صورتی که یک مقاله به صورت کاملا تخصصی و بدون ایراد ترجمه نشده باشد در این مجلات نمیتوانید چاپ  کنید.ترجمه تخصصی یک اقدام بسیار سخت و پیچیده و حساس است و از عهده هر مترجمی بر نمی آید.

روال ترجمه تخصصی مقالات در موسسا سینا به این صورت میباشد که شما ابتدا فایل مقاله خود را به کارشناس موسسه از طریق آدرس ایمیل pub.sina@gmail.com تحویل میدهید و کارشناس وظیفه دارد که مقاله را به بخش ترجمه تخصصی و مترجم متخصص در رشته برق تحویل دهد تا اقدامات خود را شروع کنند مترجم باید هر چه سریع تر و با دقت هر چه بیشتر ترجمه را شروع کند و بعد از ترجمه مقاله به بخش کنترل کیفی ارسال خواهد شد وظیفه بخش کنترل کیفی در موسسه فقط بررسی و رسیدگی میباشد تا مبادا ایرادی در ترجمه وجود داشته باشد.

شما در صورتی که برای ترجمه مقالات رشته برق و یا دیگر خدمات دانشگاهی نیاز به مشاوره داشته باشید میتوانید از مشاورین موسسه سینا کمک بگیرید کارشناسان موسسه سینا با سابقه چندین ساله در هر زمینه میتوانند پاسخگوی سوالات شما باشند این کارشناسان به صورت کاملا آنلاین و 24 ساعته در دسترس میباشند.همچنین در نظر داشته باشید که در صورتی که شما در خواست ترجمه تخصصی مقالات را به این موسسه بدهید تا زمان تحویل ترجمه میتوانید با کارشناس در ارتباط باشید و از روند پیشرفت ترجمه مطلع شوید.تمامی خدمات موسسه سینا با کمترین هزینه و در کمترین زمان ارائه میشوند پس در صورتی که زمانتان محدود مبیاشد نیز میتوانید از این موسسه کمک بگیرید.

خدمات ترجمه تخصصی در موسسه سینا به صورت صد در صد تضمینی انجام میشود و شما تا 72 ساعت زمان دارید که بتوانید در صورت بروز هر گونه مشکلی در ترجمه و یا جمله بندی محتوای مقاله به کارشناس اطلاع دهید تا برسی شود.

راههای ارتباطی و ثبت سفارش در موسسه سینا به صورت زیر میباشد:

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام