سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت ﺑرق ﻗدرت

انتشار 27 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

ترجمه مقالات در رشته برق قدرت هم از انگلیسی به فارسی انجام میشود و هم از فارسی به انگلیسی برای ترجمه مقالات برق قدرت میتوانید از مترجمین موسسه سینا کمک بگیرید.

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت ﺑرق ﻗدرت

مهندسی برق باتکيه بر دو پايه فيزيک و رياضيات و امتزاج آنها با ديدگاه مهندسی، ابزارهای توانمندی را در طراحی قطعات و سيستم‌ها بوجود آورده است به نحوی که، در اندکی بيش از يک قرن سابقه خود، وسيع ترين کاربردها را در علوم و تکنولوژی يافته است و امروزه کمتر ابزار، قطعه يا سيستمی را می توان يافت که فاقد قطعات الکتريکی يا الکترونيکی باشد.رشته مهندسی برق به واسطه ماهيت فراگير خود، هر روز شاخه های جديدی از صنعت را گسترش داده و روش های نوينی را پيش روی می گشايد. خودکارسازی، توليد وانتقال انرژی، ارتباطات زمينی، سنجش پزشکی، ابزار الکترونيک هواپيمايی و رادارها تنها برخی از زمينه های کاربردی هستند که در قلمرو مهندسی برق قرار دارند .

رشته برق دارای چهار گرایش قدرت، کنترل، الکترونیک و مخابرات می باشد. 

در گرایش قدرت به طور کلی به آموزش و پژوهش در زمينه طراحی و ساخت سيستم های مورد استفاده در توليد، انتقال، توزيع و مصرف برق پرداخته می شود. از جمله مباحثی که در این گرایش مطرح می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روش های مختلف تولید برق شامل نيروگاههای آبی، گازی، سيکل ترکيبی و ولتاژ نوری، بادی...
  • چگونگی احداث خطوط انتقال و انواع کابلهای هوايی و زيرزمينی و روش های انتقال برق
  • انواع وسايل و تجهيزات حفاظتی که در مراحل مختلف توليد، توزيع، انتقال و مصرف انرژی، با هدف محافظت از انسان‌ها و تاسيسات شبکه در برابر حوادث نامطلوب استفاده می شوند. از جمله انواع رله ها، فيوزها و کليدهای قدرت
  • انواع مختلف ماشين‌های الکتريکی و ترانسفورماتورها و طرز کار و کاربرد آن‌ها

همچنین در رشته قدرت در مقطع کارشناسی ارشد بطور اختصاصی‌تر به مباحث ذکر شده پرداخته شده و در آن موضوع خاص جزئیات بیشتری مطرح می گردد. برای مثال به طور ویژه به بحث تولید انرژی الکتریکی و به طور خاص به روش های نوین تولید انرژی شامل نیروگاه های خورشیدی، نیروگاه بادی و... پرداخته می شود.

مهندسینی که در رشته برق قدرت تحصیل نموده اند حتما میدانند که در این رشته متون تخصصی و مقالات بسیاری وجود دارد که توسط مهندسین سایر کشور ها نوشته شده است و در داخل کشور نیز دانشجویان نیاز دارند که این تحقیقات را مطالعه نمایند برای اینکه این تحقیقات به راحتی در اختیار همه مهندسین در کشور های مختلف قرار بگیرد نیاز است که ترجمه شود و برای ترجمه مقالات مهندسی نیاز به یک مترجم متخصصی در حوزه مرتبط با مقاله داریم.علاوه بر اینکه مقالات انگلیسی نیاز به ترجمه به زبان فارسی دارند تا در اختیار همه قرار گیرند در داخل کشور نیز محققینی وجود دارد که مقالات فارسی مینویسند و میخواهند که آنرا در مجلات خارجی معتبر چاپ نمایند  در این صورت باید مقاله فارسی نوشته شده خود را انگلیسی نمایند تا در این مجلات چاپ شود.

موسسه سینا یکی از موسساتی میباشد که در زمینه ترجمه تخصصی در همه رشته ها فعالیت دارد یکی از حوزه های ترجمه حوزه رشته مهندسی برق قدرت میباشد دانشجویان در این رشته در صورتی که نیاز به ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی و یا انگلیسی به فارسی داشته باشند میتوانند از طریق موسسه سینا اقدام نمایند ترجمه مقالات رشته برق قدرت در این موسسه با بهترین کیفیت و به صورت کاملا تخصصی انجام میشود فرهیختگان عزیز توجه داشته باشند که چون همه خدمات این موسسه به صورت صد درصد تضمینی انجام میشوند دانشجویان عزیز میتوانند تا 72 ساعت در صورت عدم رضایت از کیفیت ترجمه به کارشناس اطلاع دهند تا پیگیری شود.

برای ثبت سفارش در این موسسه میتوانید از طریق آدرس ایمیل و شماره تماس های زیر اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام