سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت اﻧﮕﻠﯾﺳﯽ

انتشار 12 اسفند 1397
مطالعه 2 دقیقه

ترجمه در زبان انگلیسی هم از فارسی به انگلیسی انجام میشود هم از انگلیسی به فارسی برای ترجمه مقالات انگلیسی شما میتوانید از مترجمین متخصص در موسسه سینا کمک بگیرید.

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت اﻧﮕﻠﯾﺳﯽ

مقالاتی که در مجلات معتبر چاپ میشوند انگلیسی هستند و این مقالات برای اینکه در دسترس محققین سایر کشور ها نیز قرار بگیرد باید به زبان رسمی آن کشور ترجمه شود در ایران نیز برای اینکه بتوانیم این مقالات را در اختیار همه محققین قرار دهیم باید آنها را ترجمه کنیم.هر یک از این مقالات در رشته های متفاوتی نوشته شده اند که باید برای ترجمه هر یک از این مقالات از فرد متخصص آن رشته کمک بگیریم.

موسسه سینا موسسه ای بسیار زبده و توانمند در زمینه ترجمه میباشد که در این موسسه افراد مترجم بسیاری در رشته های (مدیریت حسابداری زبان انگلیسی رشته ای مهندسی پزشکی و ... ) فعالیت دارند در این موسسه هر مقاله بر حسب رشته به فرد متخصص آن رشته سپرده میشود در این صورت کیفیت ترجمه مقالات کیفیت تخصصی میشود و اعتبار بیشتری پیدا میکند.

ترجمه تخصصی به این معنی میباشد که همه مقالات توسط یک فرد مترجم که در آن حوزه تخصص دارد ترجمه میشود و با همه عبارات و جملات تخصصی آن رشته آشنا میباشد بنابر این یک ترجمه بسیار با کیفیت و تخصصی خواهیم داشت اگر ترجمه به صورت تخصصی انجام نشده باشد در این صورت اعتبار مقاله پایین خواهد رفت و بخش های تخصصی مقاله ممکن است خوب ترجمه نشده باشد توجه داشته باشید که اگر ترجمه به صورت تخصصی انجام نشده باشد در این صورت ممکن است معنی و مفهوم یک پاراگراف یا یک جمله به کل تغییر کند که ایاراد بزرگی به حساب می آید.

خوشبختانه در موسسه سینا به دلیل همکاری تعداد زیادی از مترجمان در هر رشته این مشکل به کلی از بین رفته است و در ترجمه تخصصی مقالات ایرادی مشاهده نخواهید کرد.

شیوه ترجمه مقالات انگلیسی تخصصی در موسسه سینا به این صورت میباشد که شما ابتدا سفارش خود را در این موسسه ثبت میکنید و بر حسب رشته و یا زمینه نگارشی مقاله مقاله شما به مترجم در آن حوزه سپرده میشود و بعد از اینکه مترجم ترجمه تخصصی را انجام داد مقاله به بخش کنترل کیفی خواهد رفت در بخش کنترل کیفی مقاله از لحاظ ترجمه بررسی خواهد شد و ایرادات احتمالی آن رفع خواهد شد به این ترتیب یک مقاله انگلیسی به صورت کاملا تخصصی ترجمه میشود و منتشر میشود.

همه اقدامات این موسسه در خصوص ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی به صورت تضمینی انجام میشود.ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی علاوه بر اینکه در پیشرفت سطح علمی پژوهشی یک کشور تاثیر به سزایی دارد امتیازات علمی پژوهشی بسیاری نیز دارد.از سطح کیفیت ترجمه در این موسسه نگران نباشید و مطمعن باشید که مقالات در بهترین سطح ترجمه میشوند و همچنین هزینه ترجمه مقالات  تخصصی در موسسه سینا بسیار پایین میباشد برای سفارش ترجمه مقاله میتوایند از طریق وب سایت موسسه و یا آدرس ایمیل و شماره تلفن ها ی زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید.

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام