سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی مقالات مهندسی صنایع

انتشار 20 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

مهندسی صنایع جهت افزایش سواد عمومی خود مجبور به استفاده از منابع معتبر خارجی هستند و میخواهند که به این منابع استناد کنند و از مطالب موجود در آن استفاده کنند و همچنین در صورتی که بخواهند مقاله ای ارائه کنند ابتدا باید آنرا ترجمه کنند و برای ترجمه متون و مقالات تخصصی میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام کنند.

ترجمه تخصصی مقالات مهندسی صنایع

مهندسی صنایع یکی از شاخه هاي مهندسی است که با ترکیب دانش مهندسی، اقتصاد و مدیریت، ریاضی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و علوم انسانی می کوشد تطبیق پذیري، پاسخ گویی، کارایی سیستم هاي تولیدي، کیفیت کالاها و خدمات را ارتقا دهد و به دلیل چند رشته اي بودن رشته مهندسی صنایع ، ترجمه تخصصی مقاله مهندسی صنایع یکی از پیچیده ترین انواع ترجمه به شمار می رود زیرا نیاز داشتن دانش و تجربه ترجمه تخصصی در چندین رشته است.برای ترجمه متون تخصصی رشته صنایع حتما سعی کنید از مترجمینی کمک بگیرید که سابقه بسیاری در ترجمه متون این رشته داشته باشند.به دلیل کاربرد بسیار زیاد و آینده شغلی رشته صنایع هر روزه به داوطلبان و دانشجویان این رشته افزوده می شود اما رقابت براي کسب جایگاه علمی و شغلی بالاتر نیازمند کارهاي تحقیقاتی و علمی بیشتر و با کیفیت بالاتر است و این نیز به دانش زبانی بالا و تسلط به زبان تخصصی نیاز دارد تا دانشجویان و مهندسان صنایع بتوانند از مطالب به روز علمی بهره مند شوند و همچنین نتایج تحقیقات خود را در ژورنال هاي بین المللی خاص رشته مهندسی صنایع مانند Production and Operations Management وInternational Journal of Production Economics به چاپ برسانند . اما مهندسی صنایع یک رشته تلفیقی است و براي بهره مندي از یک ترجمه دانشگاهی، مناسب و دقیق نیازمند تسلط به زبان تخصصی چندین رشته دانشگاهی است و این کار نیازمند صرف وقت زیاد است و تعداد افراد کمی قادر به دستیابی به تسلط به زبان تخصصی چندین رشته می باشند. به همین دلیل وجود مترجم حرفه اي براي ترجمه تخصصی مقاله مهندسی صنایع یکی از نیازهاي هر دانشجو و محقق در زمینه مهندسی صنایع است تا بتواند با صرف زمان و هزینه کم از خدمات ترجمه حرفه اي آنان بهره مند شود.

اساتید و دانشجویان عزیز در رشته صنایع برای اینکه بتوانند متون و مقالات تخصصی خود را ترجمه کنند میتوانند از طریق موسسه سینا اقدام فرمایند در موسسه سینا ترجمه تخصصی همه متون و مقالات برعهده کارشناسان موسسه میباشد و خدمات ترجمه تخصصی به صورت کاملا تضمینی ارائه میشود و تا 72 ساعت فرصت دارید که بتوانید سفارش خود را ثبت نمایید تا رسیدگی انجام شود.

ترجمه مقالات در موسسه سینا در سه سطح انجام میپذیرد و شما بر حسب نیاز خود میتوانید تصمیم بگیرید که در چه سطحی میخواهید ترجمه انجام شود.

ترجمه سطح طلایی:ترجمه متون و مقالات در بهترین کیفیت انجام میشود و به صورت کاملا تخصصی میباشد این نوع از کیفیت ترجمه تخصصی مناسب برای مقالاتی میباشد که میخواهید آنها را در مجلات معتبر به چاپ رسانید.

ترجمه سطح نقره ای:این سطح از ترجمه کیفیت کمتری نسبت به سطح طلایی دارد و تعداد واژه های تخصصی آن کمتر میباشد اما در حالت کلی کیفیت خوبی دارد ولی اگر میخواهید مقاله را در مجلات بسیار معتبر چاپ نمایید توصیه ما استفاده از پکیج طلایی میباشد.

ترجمه برنزی:این سطح از ترجمه تقریبا ترجمه عمومی میباشد و لغات و اصطلاحات تخصصی کمتری دارد و بهتر است برای متون عمومی استفاده شود.

مراحل ترجمه متون تخصصی در موسسه سینا

  • ارسال فایل ترجمه توسط مشتری به ایمیل موسسه
  • بررسی فایل توسط کارشناس موسسه و محاسبه زمان و هزینه ی ترجمه
  • دریافت هزینه ی ترجمه از مشتری
  • ارائه ی فایل به مترجم تخصصی 
  • ویرایش فایل ترجمه شده توسط ویراستار موسسه
  • اتمام ترجمه و ارائه ی فایل ترجمه شده در زمان توافقی به مشتری

برای سفارش ترجمه متون تخصصی و همچنین جهت اطلاع از قیمت های ترجمه تخصصی میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه سینا ارتباط برقرار نمایید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ کنید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام