سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت ﭘزﺷﮑﯽ

انتشار 27 اسفند 1397
مطالعه 2 دقیقه

ترجمه مقالاتی که در حوزه پزشکی نوشته شده اند اهمیت به سزایی دارد و به همین منظور یکی از اصلی ترین خدمات موسسه سینا ترجمه مقالات از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی میباشد.

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت ﭘزﺷﮑﯽ

موسسه سینا برای کمک به پیشرفت و ارتقای سطح علمی جامعه پزشکی کشور در زمینه های مختلف اقدام به ترجمه مقالات پزشکی تخصصی میکند در این موسسه چندین نفر مترجم در رشته های جراحی عمومی ,آنکولوژی(سرطان شناسی) , پاتولوژی(آسیب شناسی) ,بیماری های داخلی ,چشم پزشکی ,روانپزشکی ,بیهوشی ,جراحی و مغز و اعصاب ,زنان و زایمان ,گوش و حلق و بینی ,پوست ,ارتوپدی ,ارولوژی ,رادیوتراپی ,بیماری های اعصاب ,بیماری های عفونی و گرمسیری ,بیماری های قلب و عروق ,بیماری های کودکان ,پزشکی قانونی ,پزشکی اجتماعی ,پزشکی هسته ای ,پزشکی فیزیکی ,طب کار ,فعالیت دارند.

 مقالات تخصصی که در هر یک از رشته های فوق که باشند به سادگی در این موسسه توسط مترجمین متخصص مرتبط با همان حوزه ترجمه میشوند.همه خدمات ترجمه تخصصی مقالات پزشکی در این موسسه به صورت صد در صد تضمینی ارائه میشود و در صورت بروز هر گونه مشکلی در ترجمه میتوانید تا 72 ساعت به کارشناسان موسسه اطلاع دهید تا در اسرع وقت مقاله را دوباره بازبینی و بررسی کنند و ایرادات آنرا از بین ببرند

به بیانی دیگر برای انجام یک پژوهش و یا ایجاد یک نوآوری نیاز به تسلط بر کلیه پژوهش های گذشته در زمینه تخصصی مورد مطالعه وجود دارد. معمولا ترجمه و استفاده از متون تخصصی نیاز به تخصص بالایی در زبان هایی خارجی و ترجمه دارد و فهم درست متون تخصصی نیازمند تسلط بر زبان های خارجی و مخصوصا دامنه لغات تخصصی رشته مربوطه است که برای بسیاری از دانشجویان و محققین امکان پذیر نیست. از سوی دیگر ترجمه روان و مناسب یک متن تخصصی زمان یادگیری مطالب را بسیار کوتاه کرده و موجب صرفه جویی بسیاری در زمان می شود.

 تقریبا تمامی دانشجویان این رشته در مقاطع مختلف عمومی و تخصصی جهت بسیاری از موارد از جمله مباحث پژوهشی و تحقیقاتی(مانند پایان نامه و طرح های پژوهشی)، مسائل مربوط به تحقیق و نوشتن مقاله، آموزش و پژوهش و شرکت در کنفرانس های بین المللی نیاز به استفاده از متون تخصصی و در نتیجه ترجمه تخصصی رشته پزشکی دارند.

 در صورتی که شما دانشجوی رشته پزشکی هستید، و نیاز به ترجمه تخصصی رشته پزشکی دارید می توانید درخواست خود را برای ترجمه تخصصی رشته پزشکی ثبت نمایید.

برای ثبت سفارش چاپ مقاله خود در موسسه سینا میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام