سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی مقالات pubmed

انتشار 23 خرداد 1398
مطالعه 2 دقیقه

مقالاتی که در حوزه رشته پزشکی نوشته میشوند را باید در مجلات pubmed به چاپ رساند و قبل از سابمیت مقاله به مجله مورد نظر میبایست آنرا به صورت تخصصی ترجمه کرد.

ترجمه تخصصی مقالات pubmed

مجلات pubmed

مجلات معتبر و بسیار تخصصی پابمد مجلاتی هستند که مقالات پزشکی و پیرا پزشکی پذیرش میکنند.همان طور که میدانید هر مجله اسکوپ و زمینه مشخصی برای پذیرش مقالاتش دارد و در رشته پزشکی نیز مقالات باید در مجلات پابمد چاپ شوند که امتیازات بسیار زیادی برای دانشجویان و محققین عزیز در پی دارد و میتوانید برای استفاده از این امتیازات اقدام به چاپ مقاله در این مجلات کنید.مقالات pubmed باید به صورت کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت ترجمه شوند زیرا داوران مجلات سختگیری بسیار زیادی در پذیرش مقالات دارند و شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که زبان رسمی و مادری داوران مجلات انگلیسی میباشد بنابر این به سادگی میتوانند کیفیت ترجمه را تشخیص دهند.برای ترجمه تخصصی مقالات میتوانید از مترجمین موسسه سینا کمک بگیرید در موسسه سینا ترجمه تمامی متون و مقالات تخصصی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه میشود ما در این مجموعه به شما تضمین یک ترجمه تخصصی با کیفیت بسیار بالا را خواهیم داد.

ترجمه تخصصی مقالات pubmed در موسسه سینا

ترجمه مقالات تخصصی پابمد در موسسه سینا به این صورت میباشد که هر مقاله توسط مترجم متخصص همان رشته ترجمه تخصصی میشود و بعد از اتمام ترجمه جهت کسب اطمینان بیشتر از کیفیت ترجمه مقاله توسط تیم کنترل کیفی بررسی و بازبینی میشود تا ایرادات احتمالی که ممکن است در ترجمه آن وجود داشته باشد از بین برود.همچنین تمامی ترجمه ها دارای 72 ساعت گارانتی میباشند که میتوانید در صورت عدم رضایت از سطح کیفیت ترجمه به کارشناس اطلاع دهید تا بررسی و بازبینی دوباره انجام شود.

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه سینا

مراحل ترجمه متون تخصصی در موسسه سینا به این صورت میباشد که ابتدا باید فایل را به کارشناس تحویل دهید تا مراحل ترجمه آغاز شود.

زمانی که کارشناس فایل مقاله را از شما تحویل گرفت ابتدا به یک مترجم متخصص ارسال میکند که در زمینه مقاله شما ترجمه تخصصی را انجام دهد.

مترجم باید ابتدا برآورد دقیقی از زمان و هزینه را به شما اطلاع دهد تا در صورت رضایت ترجمه را شروع کند و همه لغات تخصصی به صورت دقیق باید ترجمه شوند و کیفیت آن نیز بسیار بالا باشد.

بعد از اینکه ترجمه تخصصی انجام شد باید به بخش کنترل کیفی ارسال شود و در این بخش مقاله از لحاظ سطح کیفیت سنجیده خواهد شد تا ایرادات احتمالی ان از بین رود و بعد از این مرحله مقاله به ایمیل مشتری ارسال خواهد شد و تمامی ترجمه مقالات تخصصی در موسسه سینا دارای 72 ساعت گارانتی میباشند و شما در این مدت میتوانید چنانچه ایراد یا اشکالی در ترجمه مشاهده کردید به کارشناس اطلاع دهید تا هر چه سریعتر مراحل پیگیری را آغاز کند.

ما در موسسه سینا گرد هم آمده ایم تا به شما فرهیختگان عزیز در جهت رشد و پیشرفت کمک کنیم تا بتوانید به زودی و با بهترین کیفیت مقالات PUBMED خود را ترجمه کنید.

ارائه خدمات ترجمه تخصصی با کیفیت بالا در این موسسه از اصلی ترین اهداف موسسه میباشد.

جهت اطلاع از هزینه های دقیق ترجمه متون و مقالات تخصصی و همچنین نحوه ارائه خدمات میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید.کارشناسان این مجموعه به صورت آنلاین حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات میباشند.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام