سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت ﺑه اﻧﮕﻠﯾﺳﯽ

انتشار 27 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

مقالاتی که در ایران نوشته میشوند برای اینکه در مجلات معتبر به چاپ رسند ابتدا میبایست به زبان انگلیسی ترجمه شوند و سپس به مجله مورد نظر سابمیت شوند.

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﻘﺎﻻت ﺑه اﻧﮕﻠﯾﺳﯽ

مجلات معتبر خارجی که برای چاپ مقاله های علمی خود انتخاب میکنید مقالاتی پذیرش میکنند که به صورت کاملا تخصصی و بدون هیچگونه ایرادی به انگلیسی باشند.در صورتی که مقاله شما به زبان انگلیسی نباشد نمیتوانید آنرا در مجلات خارجی چاپ کنید و فقط میتوانید در مجلات داخلی مقاله فارسی چاپ کنید.شما باید هر مقاله ای که در هر یک از رشته های مهندسی پزشکی پیراپزشکی علوم پایه علوم انسانی نوشته میشود و میخواهید که آنرا در مجلات معتبر سابمیت کنید ابتدا باید ترجمه به زبان انگلیسی کنید توجه داشته باشید که ترجمه مقالات تخصصی به زبان انگلیسی باید توسط فرد مترجم متخصص آن رشته انجام شود در صورتی که فرد مترجم انتخابی شما در حوزه تخصصی تجربه نداشته باشد در این صورت ممکن است مقاله به درستی ترجمه نشده باشد و ایرادی در مفهوم آن وجود داشته باشد.

مجلات معتبری مانند isi.scopus.pubmed,jcr به دلیل اعتبار بسیار زیادی که دارند داوری بسیار سختگیرانه ای نیز دارند به همین دلیل باید مقالاتی که برای چاپ در این مجلات نوشته میشوند به صورت کاملا تخصصی و بدون ایراد ترجمه شوند تا در مرحله داوری پذیرفته شوند.

فرهیختگانی که قصد چاپ مقاله در هر یک از این مجلات معتبر را داشته باشند میتوانند مترجم خود را از بین مترجمین سایت سینا انتخاب نمایند.در این موسسه مترجمینی از هر رشته وجود دارد این مترجمین در زمینه رشته خود بسیار خبره و حرفه ای میباشند شما میتوانید با اطمینان کامل در هر رشته ای که مقاله خود را نوشته اید برای ترجمه به این موسسه واگذار نمایید. همه خدمات این موسسه برای فرهیختگان عزیز به صورت صد در صد تضمینی و با کمترین هزینه انجام میشود همچنین شما در صورت عدم رضایت از کیفیت ترجمه میتوانید تا 72 ساعت آنرا به کارشناس تحویل دهید و در خواست بازبینی مجدد داشته باشید.

دقت بسیار بالای مترجمین این موسسه از عمده دلایل موفقیت های موسسه میباشد همه مترجمین در موسسه از زبده و توانمندترین مترجمان در کل کشور میباشند.هر مقاله ای که توسط مشتری به این موسسه سپرده میشود بر حسب حوزه ای که مقاله در آن نوشته شده است به مترجمی سپرده میشود که در آن حوزه فعالیت داشته باشد.در این صورت ترجمه مقاله بسیار تخصصی خواهد بود و علاوه بر آن در صورتی که شما زمان محدودی داشته باشید و برای ترجمه مقاله عجله داشته باشید میتوانید در خواست ترجمه فوری از کارشناس داشته باشید د این صورت کارشناس مقاله شما را بین چند نفر مترجم در آن حوزه تقسیم خواهد کرد که سرعت کار چند برابر شود در این صورت هزینه نیز چند برابر نخواهد شد در صورت نیاز به ترجمه تخصصی فوری نگران هزینه نباشید.

مراحل ثبت سفارش تا در یافت ترجمه در این موسسه به این صورت میباشد که:

  • شما ابتدا باید سفارش خود را به صورت آنلاین در وب سایت موسسه ثبت نمایید و یا از طریق آدرس ایمیل pub.sina@gmail.com به کارشناس ارسال نمایید.
  • بعد از دریافت سفارش کارشناس مترجمین مناسب برای مقاله شما را انتخاب خواهد کرد و به مترجمین خواهد سپرد.
  • مترجم به محض دریافت فایل باید ترجمه را شروع کند. و به صورت کاملا تخصصی مقاله را ترجمه نماید.
  • بعد از اتمام ترجمه مقاله توسط بخش کنترل کیفی بررسی میشود تا همه ایراداتی که در ترجمه وجود دارد را بررسی نماید و بعد از بررسی مقاله آماده تحویل به مشتری و یا سابمیت در مجله مورد نظر میباشد.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام