سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﺗن ﺣﻘوﻗﯽ

انتشار 15 اسفند 1397
مطالعه 2 دقیقه

برای ترجمه متون تخصصی نیاز به یک فرد مترجم متخصص در زمینه حقوق داریم که علاوه بر تسلط کامل در حوزه ترجمه متون در حوزه حقوقی نیز آشنا به اصطلاحات و کلمات باشد.

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﺗن ﺣﻘوﻗﯽ

در هر یک از رشته ها و مشاغل ممکن است به متون و یا مقالاتی بر بخوریم که برای ترجمه آنها نیاز به یک فرد متخصص در آن حوزه داریم رشته حقوق نیز یکی از رشته هایی است که متون تخصصی آن نیاز به ترجمه تخصصی دارند و در صورتی که ترجمه تخصصی انجام نشود متون کیفیت خود را از دست خواهند داد و ممکن است اصلا مفهوم یک جمله کاملا عوض شود.

رشته حقوق شامل گرایشهای مختلفی مانند حقوق عمومی، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل، حقوق بشر، حقوق مالکیت فکری، حقوق خانواده(معارف اسلامی و حقوق)، حقوق محیط زیست، حقوق تجارت بین الملل، حقوق تجارت اقتصادی بین المللی، حقوق اقتصادی، حقوق مالی-اقتصادی، حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، حقوق تجارت الکترونیکی، حقوق فناوریهای زیستی، حقوق ثبت اسناد و املاک، کاداستر در نظام اطلاعاتی ثبت املاک، سردفتری اسناد رسمی می باشد.

که هر رشته نیز به اقتضای خود متونی را دارد که باید ترجمه شود تا از آن استفاده شود.مثلا دانشجویان برای ارائه تحقیق پروژه و یا حتی سمینار مجبور به استفاده از متون سایر پژوهشگران در سایر کشور ها هستند برای استفاده از همه این متون و تحقیقات نیز به یک مترجم متخصص داریم .

به منظرور همراهی شما فرهیختگان عزیز در راستای تحقق اهدافتان کارشناسان موسسه سینا خدمات ارزنده ای ارائه میکنند ترجمه متون تخصصی در حوزه رشته های حقوق از جمله اصلی ترین خدمات موسسه سینا است.شما میتوانید متون تخصصی خود را در هر یک از رشته های فوق گروه حقوق که هستید به کارشناسان موسسه ارسال نمایید تا در اسرع وقت ترجمه تخصصی انجام شود و فایل تحویل داده شود.

روند ترجمه تخصصی در موسسه سینا به اینصورت میباشد که شما ابتدا فایل را به کارشناس موسسه تحویل میدهید و کارشناس فایل را به فردی که در حوزه تخصصی متن ارسالی شما تخصص دارد تحویل میدهد و مقاله ترجمه تخصصی میشود و بعد از ترجمه باید به بخش کنترل کیفی موسسه ارسال شود تا بررسی های لازم انجام گیرد که مبادا ایرادی در ترجمه وجود نداشته باشد.به این ترتیب ترجمه یک متن تخصصی انجام میشود.

شما در صورت نیاز به ترجمه تخصصی متون حقوقی میتوانید با کارشناسان موسسه از طریق ایمیل و یا شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام