سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﺗن ﻣدﯾرﯾت

انتشار 5 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از قابل توجه ترین مقوله ها برای سازمان ها و در نهایت برای دولت مقوله مدیریت میباشد.هدف از رشته مدیریت تربیت اصولی مدیرانی فرهیخته و کارکشته میباشد که بتوانند با درایت و تدبیر هر چه تمام در راستای اهداف سازمان تلاش کنند.

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﺗن ﻣدﯾرﯾت

با توجه به اهمیت بسیار بالایی که رشته مدیریت برای سازمان و دولت دارد این رشته باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود و داوطلبان این رشته باید قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را داشته باشند تا بتوانند در این حوزه موفق ترین باشند.یکی از شروط اصلی موفقیت و پیشرفت در هر رشته مطالعه متون تخصصی و مقالات در آن حوزه میباشد و برای اینکه مطالعه موفق تری داشته باشیم باید نه تنها به متون نوشته شده در داخل کشور اکتفا کنیم بلکه باید به متون تخصصی نوشته شده خارجی نیز اقدام نماییم.از آنجایی ترجمه در حوزه های تخصصی مدیریت برای هر کسی قابل انجام نیست و بسیار دشوار میباشد و نیاز به یک فرد مترجم متخصص داریم تا بتواند متون حوزه مدیریت را به سادگی و با کیفیت بالا ترجمه کند و در اختیار ما قرار دهد.

مدیران موسسات و ادارات و همچنین دانشجویان و اساتید در حوزه مدیریت برای اینکه بتوانند متون و مقالات تخصصی مورد نیاز خود را در حوزه مدیریت ترجمه کنند میتوانند از مترجمین موسسه سینا کمک بخواهند مترجمین این موسسه در رشته مدیریت سابقه ترجمه تخصصی بسیار خوبی دارند بنابر این شما با اطمینان و رضایت کامل میتوانید ترجمه تخصصی متون خود را به این موسسه واگذار نمایید.

دقت و سرعت عمل بسیار بالای مترجمین گروه سینا یکی از قابل توجه ترین مواردی میباشد که این موسسه را در ردیف چندین موسسه برتر در حوزه ترجمه قرار داده است بنابر این فقط کافیست که شما فایل تخصصی مورد نیاز خود را برای ترجمه به این موسسه واگذار نمایید تا ترجمه تخصصی در اسرع وقت انجام پذیرد و در اختیار شما قرار گیرد.

رشته مدیریت امروزه در چندین گرایش مختلف در دانشگاه ها تدریس میشود که امکان ادامه تحصیل در همه این گرایش ها تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز امکان پذیر میباشد.

مدیریت بازرگانی

مدیریت کسب و کار (MBA)

مدیریت بازاریابی

مدیریت دولتی

مدیریت منابع انسانی

مدیریت صنعتی

مدیریت استراتژیک

مدیریت شهری

مدیریت بحران

مدیریت تولید و عملیات

مدیریت سیستم ها

تحقیق در عملیات

مدیریت تکنولوژی

مدیریت مالی

مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

مدیریت محیط زیست

حقوق محیط زیست

مدیریت رسانه ای

مدیریت آموزشی

مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی


 روند ترجمه تخصصی متون رشته های گروه مدیریت در موسسه سینا به ترتیب زیر میباشد:

  • برای سفارش ترجمه تخصصی در رشته مدیریت در موسسه سینا شما باید ابتدا از طریق وب سایت موسسه به صورت آنلاین و یا از طریق آدرس ایمیل pub.sina@gmail.com اقدام فرمایید.
  • بعد از ثبت سفارش مراحل ترجمه و پیگیری سفارش شروع خواهد شد و در این مرحله شما باید با کارشناس در ارتباط باشید تا روند ترجمه را پیگیری نمایید.
  • کارشناس موسسه بعد از اینکه فایل متن تخصصی را از شما دریافت کرد ابتدا باید یک مترجم متخصص برای متن تخصصی شما در نظر بگیرید این مترجم باید در حوزه ترجمه تخصصی متون مدیریت بسیار خبره و باسابقه باشد که خوشبختانه تمامی مترجمین موسسه سینا بسیار با تجربه و متخصص میباشند بنابر این جای هیچگونه نگرانی برای شما باقی نمیماند.
  • بعد از انتخاب مترجم متن تخصصی در اسرع وقت و با دقت هر چه تمام ترجمه خواهد شد و برای اطمینان از سطح کیفیت ترجمه یک بار دیگر توسط بخش کنترل کیفی موسسه بررسی و بازبینی خواهد شد.تا احیانا ایرادات احتمالی که در ترجمه وجود دارد از بین برود.
  • یعد از دریافت ترجمه تخصصی شما تا مدت 72 ساعت فرصت دارید که متن تخصصی خود را مطالعه فرمایید در صورت عدم رضایت از سطح کیفیت ترجمه و یا هرگونه ایراد احتمالی به کارشناس موسسه تحویل دهید تا بازبینی نماید.

راههای ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان موسسه سینا :

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام