سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی متون در تمامی رشته ها

انتشار 30 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

در همه رشته ها نیاز به ترجمه تخصصی متون به خوبی احساس میشود دانشجویان و اساتید میتوانند در هر رشته برای ترجمه متون تخصصی سفارش خود را در موسسه سینا ثبت کنند.

ترجمه تخصصی متون در تمامی رشته ها

ترجمه تخصصی چیست؟

امروز با توجه به تخصصی شدن علوم در همه زمینه ها احساس نیاز به ترجمه تخصصی بیش از پیش احساس میشود و خوشبختانه با توجه به اینکه در هر رشته مترجمین متخصص آن رشته وجود دارند مشکلی در ترجمه تخصصی متون به وجود نخواهد آمد برای ترجمه تخصصی یک متن در هر رشته احتیاج به فرد متخصص در همان رشته میباشد مثلا کسی که در یک زمینه خاص تخصص لازم برای ترجمه را دارد لزوما نمیتواند مقالاتی که در حوزه ها و رشته های دیگر باشد را ترجمه کند و باید برای هر رشته مترجم متخصص همان رشته را برگزینیم.کاملا واضح است که یک فرد هیچ گاه نمیتواند در همه رشته ها تخصص ترجمه داشته باشد و ترجمه تخصصی به 37 زبان دنیا صورت میگیرد میتوانید در هر رشته سفارش خود را برای ترجمه متون تخصصی در این موسسه ثبت نمایید تا هر چه زود تر به درخواست شما رسیدگی شود.

موسسه سینا در چه زمینه خدمات ترجمه تخصصی ارائه میکند

موسسه سینا با حدود 5 سال سابقه کاری در زمینه های خدمات دانشگاهی خدمات ترجمه تخصصی نیز ارائه میکند ترجمه تخصصی در موسسه سینا در همه زمینه های:

  • پزشکی و پیرا پزشکی
  • رشته های گروه مهندسی
  • رشته های گروه علوم پایه
  • رشته های گروه علوم انسانی
  • و....

موسسه سینا خدمات ترجمه تخصصی را در سه سطح متفاوت ارائه میکند و شما میتوانید بر حسب نیاز خود تصمیم بگیرید که در چه سطحی میخواهد متون و مقالات خود را ترجمه کنید.

سطح طلایی:این سطح از ترجمه تخصصی کیفیت بسیار بالایی برای ترجمه دارد و مناسب برای مجلاتی میباشد که کیفیت بسیار بالایی برای پذیرش مقالات دارند و اگر کیفیت ترجمه مقاله پایین باشد در این مجلات پذیرفته نخواهد شد.

سطح نقره ای:سطح ترجمه نقره ای کیفیت نسبتا پایین ترین نسبت به سطح طلایی دارد و مناسب برای مجلاتی میباشد که مقالات با کیفیت متوسط را پذیرش میکنند.این سطح از ترجمه تخصصی نیز توسط مترجم متخصص انجام میشود اما درصد کلمات تخصصی آن نسبتا پایین تر میباشد.

سطح برنزی:این سطح از ترجمه کیفیت چندان خوبی ندارد و مقالاتی که در این حد از کیفیت ترجمه شوند اعتبار زیادی نخواهند داشت و اصلا مناسب برای چاپ شدن در مجلات معتبر نمیباشند.

برای سفارش ترجمه تخصصی متون و مقالات و حتی کتاب ها در همه رشته ها میتوانید توسط یکی از روش های آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید همه خدمات ترجمه متون تخصصی در این موسسه به صورت صد در صد تضمینی ارائه میشود و شما تا 72 ساعت زمان دارید که در صورت عدم رضایت از سطح ترجمه به کارشناس اطلاع دهید تا دوباره بررسی و بازبینی شود.

کادر مجرب و متخصص موسسه سینا تشکیل شده از اساتید مجرب و مترجمین زبده و توانمند از سراسر کشور میباشد که میتوانند متون و مقالات تخصصی شما را در عرض کمترین زمان و با بهترین کیفیت و به صورت صد در صد تضمینی ترجمه کنند.مترجمین این موسسه از جمه ماهر ترین و زبده ترین اساتید و مترجمین از سطح کشور میباشد.فقط کافیست که چکیده مقاله خود را به کارشناس تحویل دهید تا در اسرع وقت روند پیگیری آغاز شود.هر مقاله توسط مترجم متخصص در آن رشته ترجمه خواهد شد و نیازی نیست که نگران کیفیت ترجمه باشید.

راههای ارتباطی برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه در موسسه سینا:

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

    ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام