سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ﺗرﺟﻣه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﺗون ﺟﺎﻣﻌه ﺷﻧﺎﺳﯽ

انتشار 30 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از مهم‌ترین رشته‌های علوم اجتماعی، رشته جامعه‌شناسی است. جامعه‌شناسی یعنی علم مطالعه جامعه و فعالیت‌های انسانی دامنه بررسی موضوعات در این رشته از فرد تا جامعه یا به قولی از سطح خرد تا سطح کلان را شامل می‌شود.

ﺗرﺟﻣه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﺗون ﺟﺎﻣﻌه ﺷﻧﺎﺳﯽ

گروه علوم اجتماعی رشته های بسیار زیادی دارد که مهم ترین این رشته ها رشته جامعه شناسی میباشد که در مورد مشکلاتی که در یک جامعه و اجتماع پیش می آید بحث میکند این رشته در اکثر دانشگاه های معتبر در کشور دانشجو میپذیرد و میتوانید تا مقطع کارشناسی ارشد در این رشته تحصیل کنید هر دانشجو و استاد که در این رشته میخواهد کار تحقیقی انجام دهد و یا مطالعات خود را گسترده تر کند و از منابع خارجی کمک بگیرد میبایست ابتدا مقاله را ترجمه کند و سپس مطالعه کند و ممکن است که اساتید و دانشجویان در هر رشته از عهده ترجمه تخصصی برنیایند و برای ترجمه متون و مقالات احتیاج به کمک گرفتن از مترجمین متخصص داشته باشند.ترجمه متون تخصصی در رشته جامعه شناسی از عهده یک مترجم معمولی که تخصصی نداشته باشد برنمی آید و باید تخصص لازم را داشته باشد تا بتواند متون و مقالات را ترجمه کند برای ترجمه تخصصی متون و مقالات در رشته جامعه شناسی میتوانید از کارشناسان و محققین موسسه سینا کمک بگیرید در موسسه سینا ترجمه تخصصی متون و مقالات با بهترین کیفیت و توسط مترجم متخصص انجام میشود و در هر رشته ای نیاز به ترجمه تخصصی داشته باشید میتوانید از طریق این موسسه سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.مطالعه منابع نوشته شده در زمینه رشته جامعه شناسی به شما کمک میکند که از دیدگاه ها و ترفند هایی که دانشمندان کشور های دیگر به کار میگیرند تا شرایط جامعه را بهبود بخشند استفاده کنید و همچنین شما نیز میتوانید قواعد و اصولی که به ذهنتان میرسد را در قالب مقالات معتبر ارائه کنید تا همه جامعه شناسان در سراسر کشور بتوانند آنرا مطالعه کنند مقالات معتبر باید به صورت کاملا تخصصی ترجمه شوند تا بتوان آنها را در مجلات معتبر به چاپ رساند.

ترجمه تخصصی در موسسه سینا در سه سطح انجام میشود و شما باید بر حسب نیاز خود تصمیم بگیرید که چه سطح از ترجمه را نیاز دارید.

ترجمه طلایی:برای متون تخصصی استفاده میشود در این سطح از ترجمه مترجم همه لغات و اصطلاحات تخصصی را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ترجمه میکند این سطح از ترجمه مناسب برای متون و مقالات تخصصی میباشد که میخواهید آنها را در مجلات معتبر چاپ کنید.

ترجمه نقره ای:این سطح از ترجمه تخصصی کیفیت چندان زیادی ندارد اما در حالت کلی توسط مترجم متخصص ترجمه میشود نمیتوانید این ترجمه را در مجلات بسیار معتبر چاپ کنید برای این ترجمه ها مقالات و متونی مناسب میباشد که میخواهید آنها را مطالعه کنید و قصد چاپ آن را ندارید.

ترجمه برنزی:این سطح از ترجمه کاملا مناسب متون و مقالات عمومی میباشند و برای ترجمه های تخصصی مناسب نمیباشند در واقع مقالات تخصصی نیز در این نوع ترجمه به صورت عمومی ترجمه میشود و تخصص خاصی نمیخواهد.

خدمات در موسسه سینا جهت رفاه حال مشتریان عزیز به صورت آنلاین ارائه میشود و میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین ارائه کنید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

خدمات ترجمه تخصصی به 27 زبان زنده دنیا انجام میپذیرد و همچنین با 72 ساعت گارانتی به این صورت که میتوانید در صورت عدم رضایت از سطح کیفیت ترجمه میتوانید به کارشناس اطلاع دهید تا دوباره بازبینی و بررسی کند.

این موسسه با بهره گیری از یک کادر مجرب و حرفه ای خدمات ترجمه فوری نیز ارائه میدهد و بنابر این نیازی نیست که نگران کیفیت ترجمه باشید و همچنین اگر زمانتان نیز محدود است سفارش خود را به سادگی در این موسسه ثبت نمایید تا کارشناسان رسیدگی کنند.

برای سفارش ترجمه متون تخصصی میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

    ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام