سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی متون ریاضی

انتشار 2 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از دروسی که از دوران کودکی تا اکنون در کنار شماست رشته ریاضی میباشد در زندگی روزمره تان به وفور کاربرد رشته ریاضی را مشاهده کرده اید و با کاربرد جزئی این رشته تا حدودی آشنا هستید ریاضیات پیشرفته ای که یک رشته مجزا میباشد پایه اصلی تمامی رشته های مهندسی میباشد و بدون وجود رشته ریاضی بسیاری از علوم وجود نداشتند.

ترجمه تخصصی متون ریاضی

رشته‌ ریاضی‌ دارای گرایش‌ های ریاضی‌ محض‌ و کاربردی‌ و دبیری است. ریاضیات‌ کاربردی‌ به‌ شاخه‌ای‌ از ریاضی‌ می‌گوییم‌ که‌ کاربرد عملی‌ مشخصی‌ داشته‌ باشد. مثلا در اقتصاد، کامپیوتر، فیزیک‌ یا آمار و احتمال‌ کاربرد داشته‌ باشد و ریاضی‌ محض‌ نیز به‌ شاخه‌ای‌ گفته‌ می‌شود که‌ به‌ نظریه‌پردازی‌ ریاضی‌ می‌پردازد. اما چندسالی است که رشته ای به اسم ریاضیات و کاربردها آمده و این دو رشته را ترکیب کرده است. ریاضی دبیری هم از گرایش های ریاضی است که هدف از شاخه دبیری تربیت دبیران و کارشناسان متخصص آموزش ریاضی است که پاسخگوی نیازهای آموزش و پرورش کشور در سطوح پیش‌دانشگاهی باشند.کسی که تصمیم دارد رشته ریاضی را مطالعه کند باید بسیار با حوصله و شکیبا باشد و از اینکه در حل مسائل وقت زیادی می گذارد عصبانی نشود، زیرا این رشته به وقت زیادی نیاز دارد و کسانی که به این رشته علاقه مند هستند باید در رشته ریاضی در دوره دبیرستان هم موفق بوده باشند. همچنین لازم است که کسانی که می‌خواهند این رشته را مطالعه کنند از نظر ذهنی‌، آمادگی‌ جذب‌ ایده‌های‌ جدید را داشته‌ باشند و بتوانند الگوها و نظم‌ را درک‌ کرده‌ و مسائل‌ غیرمتعارف‌ را حل‌ کنند. یعنی دارای یک‌ روحیه‌ علمی‌، تفکر انتقادی‌ و توانایی‌ تجزیه‌ و تحلیل‌ باشند.

برای ترجمه متون تخصصی در رشته ریاضی میتوانید از کارشناسان این موسسه کمک بگیرید در موسسه سینا همه مراحل ترجمه متون تخصصی با بهترین کیفیت و به صورت صد در صد تضمینی ارائه میشود متون و مقالات تخصصی در حوزه ریاضی در موسسه سینا توسط مترجم متخصصی در این حوزه ترجمه میشود و سپس توسط تیم کنترل کیفی از لحاظ کیفیت سنجیده میشود و در اختیار شما قرار میگیرد و شما تا 72 ساعت پس از دریافت ترجمه مهلت دارید که در صورت عدم رضایت از کیفیت ترجمه به کارشناس اطلاع دهید تا هر چه زود تر رسیدگی کند.

ترجمه متون و مقالات تخصصی در موسسه سینا در سه سطح انجام میشود سطح طلایی سطح نقره ای و سطح برنزی که باید برحسب کاربرد و کیفیتی که نیاز دارید یکی از سه سطح را انتخاب کنید هر سه سطح از لحاظ کیفیت هزینه و زمان ترجمه با هم تفاوت دارند.

ویژگی های لازم برای ترجمه یک متن تخصصی یا یک مقاله :

  • تسلط بر زبان مبدا و مقصد ترجمه
  • صرف زمان برای ترجمه
  • ساده و روان بودن ترجمه
  • انتخاب مترجم با سابقه ترجمه مقالات تخصصی
  • تسلط بر دامنه و زمینه تخصصی اطلاعات ارائه شده در مقاله

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه سینا

  • ارسال فایل ترجمه توسط مشتری به ایمیل موسسه
  • بررسی فایل توسط کارشناس موسسه و محاسبه زمان و هزینه ی ترجمه
  • دریافت هزینه ی ترجمه از مشتری
  • ارائه ی فایل به مترجم تخصصی 
  • ویرایش فایل ترجمه شده توسط ویراستار موسسه
  • اتمام ترجمه و ارائه ی فایل ترجمه شده در زمان توافقی به مشتری

هزینه سفارش ترجمه متون تخصصی در حوزه رشته ریاضی در موسسه سینا تا حد امکان کاهش یافته است تا مشتریان عزیز بدون مشکل مالی بتوانند سفارش خود را ثبت نمایند.

ترجمه متون و مقالات به صورت فوری نیز در این موسسه انجام میشود با توجه به اینکه تعداد مترجمین این موسسه در هر رشته بسیار زیاد میباشد هر مقاله بین چند نفر مترجم تقسیم میشود و به صورت کاملا تخصصی و بسیار فوری انجام میشود.

از طریق راههای ارتباطی آنلاین زیر میتوانید سفارش خود را در این موسسه ثبت نمایید تا هر چه زود تر رسیدگی شود.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

    ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام