سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه ویرایش و چاپ کتاب

انتشار 12 خرداد 1398
مطالعه 4 دقیقه

کتاب های ترجمه شده یکی از اقدامات بسیار معتبر علمی میباشد که باعث ارتقای سطح سواد و سطح فرهنگ جامعه میشود با ترجمه کتاب های علمی میتوانید با فرهنگ های ملل مختلف آشنا شوید و از دستاورد های علمی آنان بهره لازم را ببرید.

ترجمه ویرایش و چاپ کتاب

ترجمه یک کتاب علمی کار چندان ساده و آسانی نیست و نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد و برای ترجمه متون و کتاب های تخصصی میبایست از مترجمین خبره و متخصصی کمک بگیرید که کار ترجمه تخصصی را به خوبی انجام دهند و مطالب را به صورت تخصصی و با کیفیت بسیار زیادی ترجمه کنند.کتاب های علمی در هر زمینه ای که باشند باید مترجم متخصص در آن حوزه را انتخاب کنیم که مطالب و متون را ترجمه کنند.مثلا در حوزه رشته های تخصصی اگر مترجم تخصص لازم را نداشته باشد ممکن است مفهوم برخی از متون از بین برود بنابر این نیاز به مترجم متخصص کاملا احساس میشود.

بیشتر کتاب هایی که اکنون انتشار یافته اند به صورت ترجمه شده میباشند و دارای مجوز نشر هستند بنابر این اگر در نظر دارید که کتابی را ترجمه کنید ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که کتاب توسط شخص دیگری ترجمه نشده است و کاملا به صورت ناب و جدید میباشد و سپس اقدام به ترجمه کند بعد از ترجمه نیز کتاب باید در اسرع وقت ثبت شود و به چاپ برسد چون در صورت وجود تاخیر ممکن است فرد دیگری به صورت کاملا ناخواسته همان کتاب را ترجمه کند و چاپ کند در این صورت شما نمیتوانید هیچ کاری انجام بدهید و باید تا حد امکان در ثبت رسمی کتاب سریع تر اقدام کنید که شخص دیگری قبل از شما کتاب را به نام خودش ثبت نکند.

تصویر

ترجمه و چاپ کتاب مزایای بسیار زیادی برای فرد دارد و در واقع امتیاز آن همانند امتیازی است که یک نویسنده اصلی کتاب کسب میکند از جمله امتیازاتی که نویسنده کتاب کسب میکند کسب امتیاز در مصاحبه های شغلی و مصاحبه دکتری میباشد و علاوه بر آن محققینی که میخواهند جذب هیئت علمی شوند و یا ارتقای شغلی داشته باشند میتوانند اقدام به ترجمه و چاپ کتاب کنند.

در صورتی که تخصص کافی برای ترجمه متون تخصصی ندارید و قصد کمک خواستن از یک مترجم حرفه و بسیار با سابقه دارید میتوانید از مترجمین متخصص و خبره موسسه سینا کمک بخواهید در موسسه سینا ترجمه متون و کتاب های تخصصی با کیفیت بسیار بالا و به صورت کاملا تخصصی انجام میشود همچنین ترجمه تمامی متون تخصصی دارای 72 ساعت گارانتی کیفیت میباشند به این صورت که تا 72 ساعت در صورت عدم رضایت از کیفیت ترجمه میتوانید به کارشناس اطلاع دهید تا کیفیت ترجمه را بررسی و بازبینی کند.

همچنین اگر برای اولین بار است که میخواهید کتابی ارائه کنید و هنوز از میزان فروش کتاب مطمعن نیستید ما در این موسسه میتوانیم کتاب شما را با تیراژ پایین چاپ کنیم که هزینه چاپ تا حد امکان کاهش یابد و شما نگران از دست دادن هزینه نباشید.

روال کار ترجمه ویرایش و چاپ کتاب در موسسه سینا

شما میبایست ابتدا فایل کتابی که میخواهید آنرا ترجمه کنید از طریق یکی از راههای ارتباطی آنلاین به کارشناس موسسه تحویل دهید تا هر چه سریع تر کارشناس روال کار را آغاز کند ابتدا میبایست مترجم متخصص متناسب با موضوع کتاب برای ترجمه انخاب شود به این صورت که مترجم باید تخصص لازم را در زمینه رشته مورد نظر داشته باشد و بعد از ترجمه میبایست کتاب به مراحل چاپ فرستاده شود یعنی صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب انجام شود و مجوز های مورد نیاز اخذ شود و به محله چاپ فرستاده شود.هزینه ترجمه متون تخصصی و چاپ کتاب در موسسه سینا تا حد امکان کاهش داده شده است و خدمات ترجمه تخصص همانطور که ذکر شد دارای 72 ساعت گارانتی میباشد بنابر این نیازی نیست که نگران کیفیت ترجمه متون تخصصی باشید و میتوانید هر چه سریع تر توسط یکی از راههای ارتباطی آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما هر چه سریعتر روال کار را آغاز کنند.

راههای ارتباطی موسسه جهت ثبت سفارش و اخذ مشاوره از کارشناسان موسسه از طریق راههای ارتباطی زیر میباشد و میتوانید هر سوالی دارید از کارشناسان موسسه بپرسید.

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  •  اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  •  اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  •  اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  •  اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛
  • موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام