سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

طرز کار با نرم افزار CORONA

انتشار 6 آذر 1397
مطالعه 3 دقیقه

کرونا رندر یک موتور رندر جدید آنبایاس و فیزیکال بیس است . توسعه موتور رندر کرونا در سال ۲۰۰۹ تحت عنوان پروژه ای دانشجویی توسط Ondrej Karlik در جمهوری چک شروع شد.

طرز کار با نرم افزار CORONA

پس از انتشار رسمی این موتور رندر، می توان گفت که این یکی از موفق ترین و ارزان ترین موتور رندر در جهان است. در حال حاضر پلاگین کامل این رندر موتور برای برنامه Max از Autodesk به طور مستقل در دسترس است و برای برنامه Cinema4D -Blender-Sketch Up توسعه یافته است. در اینجا یک توصیف کلی از این موتور رندر است.

رندر تنظیمات

در این جایگزین، موتور رندر Anbia و پایگاه پردازش فیزیکی عمدتا اتوماتیک هستند و بر خلاف Vray، ماکسول و آرنولد نیازی به ارائه رندر کاملی ندارند، به همین دلیل یکی از دلایل انتخاب این موتور توسط معماران طراحان، طراحان داخلی و همه کسانی که فقط یک رندر سریع و واقعی نیاز دارند.

روشنایی

نورپردازی یکی از موثر ترین و مهم ترین عناصر ارائه حرفه ای در Corona است که به همان اندازه ساده است که فقط دو نوع نور در Corona وجود دارد! و این باعث می شود نور یک لذت و سادگی بزرگ باشد.

لایت مکس

ایمن است که می گویند که عملکرد این اختلاط توسط شرکت توسط اختیارات خود ارائه شده است! ترکیبات نور در Corona، به دلیل اینکه آنها می توانند از لحاظ فیزیکی بازیابی شوند، می توانند به عنوان عنصر در هنگام رندر و حتی پس از رندر، قابل تغییر باشند! این به این معنی است که دیگر برای روشنایی و تنظیم چراغ ها و تمام منابع نور، حتی آسمان و خورشید دیگر نیست! نیاز به بازنویسی دوباره و شما می توانید رندر همان با قاب جعلی Corona از روز به روز، از روز به شب با چند کلیک ساده بدون نیاز به پردازش آن ارائه.

همکاری با وی ری

در سال های اخیر یکی از مهمترین زمینه های معماران و هنرمندان این است که بهتر یا بهتر از کرونا هستند؟ کدامیک بهتر است! کدام مدل و منابع آموزشی در دسترس است؟ Vay Ray و Corona، اما به تازگی در اقدام غیر قابل پیش بینی پیوست! و این به معنای یک همکاری ساده نیست، بلکه ادغام کامل دو شرکت است! (نه نرم افزار خود)، می توان مطمئن باشید که نه ViRi و نه Corona باید حذف یا ترکیب شوند، و این می تواند به Corona و بسیاری از مشکلات او کمک کند، و تیم نورپردازی Corona در پالس خود و کار بر روی سرعت و پردازش Corona و همچنین بسیاری از چیزهای دیگر، از قبیل استفاده از مدل های Corona در Vieriyeh و استفاده از مدل های Vorobi و چراغ در Corona، که بسیاری از مشکلات را حذف و نیاز به تبدیل نور و هیچ چیز. راهنمایی های دیگر شامل پشتیبانی Corona از ققنوس و صدای قدرتمند دیگر بر روی آی پی است که بسیار مهم هستند. است.

مقایسه Vray و Corona

اما چیزی که برای کاربران موتورهای رندرینگ بسیار با اهمیت است مبحث سرعت است. باید بگوییم Corona Renderer تصاویر را به شیوه ای ناخوشایند سریعتر از Vray ارائه می دهد. Corona واقعا سریع و سبک است و شما از سرعت لذت می برید.

خوب، بگذارید آن را با Vray مقایسه کنیم. دلیل انتخاب موتور Vray برای مقایسه این است که آن بیشترین تعداد کاربران را در ایران دارد و دلیل اصلی تهیه مواد و مدل ها و صحنه های آماده برای این موتور است. اگر شما Vray را انتخاب کرده اید به این دلیل که به انتهای داستان می روید تا برنده Corona Renderer شما را به ارمغان بیاورد.

خوب Vray برای 1000 دلار و صدها پارامتر و هزاران ترفند و تکنیک برای یادگیری آنها. کتاب ها و آموزش های زیادی در دسترس هستند و از سوی دیگر، Corona Renderer کاملا رایگان است، حتی برای استفاده تجاری، پارامترهای بسیار کم. و ساده بدون نیاز به استفاده از یک ترفند پیچیده مانند Vray در طرف دیگر.

واضح است که تا به امروز، Vray لازم نیست چیزی بگوید. اما حضور مواد و مدل آماده شده برای Vray همچنان برنده است. Corona Renderer همچنین این موضوع را مورد توجه قرار داده است. یک اسکریپت آماده آماده، یک مبدل قدرتمند پیشرفته ای است که می تواند مواد Vray را به Corona تغییر دهد. به عنوان یک نتیجه، شما می توانید Vray خود را با مرجع تبدیل تبدیل کنید. من این را در یکی از صحنه های مدل قوس انجام دادم.

آموزش تصویری کار با نرم افزار Corona

 
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام