سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

طرز کار با نرم افزار اسکچاپ(SKETCH UP)

انتشار 10 آذر 1397
مطالعه 3 دقیقه

اسکچاپ یکی از نرم افزارهای بسیار سودمند در انجام طراحی های سه بعدی می باشد.ویژگی ها و قابلیت های موجود در نرم افزار Sketchup موجب گردیده کاربران زیادی از اسکچاپ در زمینه های گوناگون از قبیل طراحی و ارائه آنها در زمینه های غرفه سازی ، طراحی داخلی ، طراحی صنعتی و … در پروژه های مختلف استفاده کنند.

طرز کار با نرم افزار اسکچاپ(SKETCH UP)

آشنایی با نرم افزار اسکچاپ (SKETCH UP)

با استفاده از نرم افزار اسکچاپ می توان بسیاری از الگوها و ایده های مورد نظر خود در طراحی را به گونه ای پیوسته با طراحی های ایجاد شده در اتوکد به انجام رساند.نرم افزار اسکچاپ یکی از آسان ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای طراحی می باشد و معماران می توانند به راحتی طراحی های مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزار اسکچاپ ایجاد کنند.نرم افزار اسکچاپ یکی از سودمندترین نرم افزارهایی است که یادگیری آن سبب افزایش بهره وری در شما می گردد و به این ترتیب می توانید با استفاده از طراحی های خلاقانه و هم چنین تکنیک های متنوع موجود در اسکچاپ نظر مثبت مشتریان را به طرح های خود جلب نمایید و به این ترتیب تعامل خود با مشتریان را بهبود ببخشید.با استفاده از نرم افزار اسکچاپ می توانید طرح های با کیفیت تر و با دقت بیشتری را طراحی و پیاده سازی نمایید.

سادگی و حجم پایین در اسکچاپ : از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اسکچاپ می توان به سادگی آن و همچنین حجم پایین این نرم افزار و سهولت یادیگری آن اشاره نمود، علاوه بر آن SketchUp دارای واسط کاربری مناسبی می باشد و بسیاری از کاربران محیط آن را می پسندند و به آسانی می توانند به یادگیری این نرم افزار بپردازند.

کتابخانه های سه بعدی در اسکچاپ : کتابخانه های سه بعدی مناسبی در SketchUp قرار دارد که کاربران با استفاده از آن می توانند طراحی های مورد نظر خود را ایجاد نموده و با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.

استفاده از کلیک وسط در SketchUp :

در نرم افزار اسکچاپ می توانید با استفاده از کلیلک وسط، ابزار مدار در SketchUp را فعال نمایید و این ویژگی سبب صرفه جویی در زمان می گردد و یک میانبر بسیار ارزشمند در این نرم افزار محسوب می شود؛ زیرا با فشردن کلیلک میانی در ماوس، می توانید ابزار مدار را بدون نیاز به هرگونه حرکت اضافی فعال نمایید.

تولید نقشه های دقیق در اسکچاپ :

SketchUp تنها یک نرم افزار طراحی سه بعدی نیست؛ بلکه با استفاده از آن می توان به طراحی نقشه های دقیق پرداخت و از این طریق ارتفاعات و جزئیات گوناگون و بلوک ها و بسیاری از طرح بندی ها را در نقشه به خوبی مشخص نمود. در این نرم افزار می توان پیش نویس ها و اسلاید هایی را از نتیجه کار ایجاد نمود.

دقت اسکچاپ در ایجاد مدل های گوناگون :

دقت SketchUp در ایجاد مدل های گوناگون را می توان در حدود هزارم اینچ در نظر گرفت.به همین دلیل با استفاده از SketchUp می توان مدل های بسیار دقیق و با جزئیات ریز را پیاده سازی نمود.

افزایش دانش و آگاهی در زمینه طراحی با اسکچاپ :

با آگاهی از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار اسکچاپ می توانید با دقت و سرعت بیشتری به طراحی های خلاقانه و منحصر به فرد بپردازید و از دانش و آگاهی های خود در این زمینه بهره مند گردید.با استفاده از نرم افزار اسکچاپ می توانید بهره وری خود را در زمینه طراحی های سه بعدی افزایش دهید و به این ترتیب با تسلط و سرعت بیشتری طراحی های خود را به مشتریان ارائه دهید.
در نتیجه:
نرم افزار اسکچاپ یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خلق طراحی های باکیفیت و مطلوب می باشد و می توان با استفاده از SketchUp طراحی های هوشمندانه ای را برای مدل سازی های سه بعدی ترسیم نمود و مواردی از قبیل مکان، ابعاد و عمق را به طراحی ها اضافه نمود.نرم افزار اسکچاپ یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها در ساخت و ویرایش مدل های سه بعدی به شمار می رود و علاوه بر کارایی های بی شمار دارای ظاهری کار پسند نیز می باشد که سبب ایجاد ارتباط مناسب کاربر با این نرم افزار می گردد.

آشنایی تصویری با محیط نرم افزار  اسکچاپ (SKETCH UP)

 
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام