سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تبدیل پایان نامه به کتاب درکمترین زمان

انتشار 7 مرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

محققین فکر، زمان و وقت بسیار زیادی صرف کارهای تحقیقاتی خود می کنند و این امر باعث می شود که تمایل داشته باشند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند.

تبدیل پایان نامه به کتاب درکمترین زمان

بسیاری از افراد اغلب به نوشتن کتاب و نویسندگی در زمینه های مختلف فکر می کنند، اما با تصور اینکه نگارش کتاب نیاز به تخصص و امکانات خاص دارد از انجام آن منصرف میشوند. ولی میتوانند با تبدیل پایان نامه خود به کتاب یک اثری ازخود به جا بگذارند .بااینکه پایان نامه کتاب نیست. در واقع، منافع تحقیقاتی، رشته های تحصیلی و اهداف کاری عواملی هستند که در تبدیل پایان نامه به کتاب نقش موثری ایفا می کنند. پایان نامه بایستی به عنوان مبنایی برای کار جدید مد نظر قرار گیرد. محققین فکر، زمان و وقت بسیار زیادی صرف کارهای تحقیقاتی خود می کنند و این امر باعث می شود که تمایل داشته باشند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. علاوه بر ارائه پایان نامه در کنفرانس ها، دو شیوه برای ارائه کار تحقیقاتی وجود دارد: ژورنال ها و کتاب ها.

واخیرا بسیاری از دانشجویان واساتید برجسته هم با جمع آوری مقالات خودبه عنوان یه کتابچه به چاپ میرساند وتحقیقات چندماهه وچندساله خود را درقالب یه کتاب به ثبت میرساند.تبدیل پایان نامه به کتاب وچاپ کتاب هم باعث پیشرفت علمی کشور وهم مانع بلا استفاده ماندن تحقیقات چندساله محقیقین شودویک فرصت بسیار مناسب برای تقویت رزومه محسوب شود.

برخی از نکات را باید در تبدیل پایان نامه به کتاب باید مد نظر قرار دادورعایت کرد:

  • عنوان "پایان نامه" به عنوان "کتاب" تبدیل شود. برای این کار در word به قسمت Home ←Replace رفته و کلمه کتاب را جایگزین نمائید.
  •  تمامی فهرست، جداول و شکل ها حذف و فقط یک فهرست در یک کتاب کافی است.
  • اگر در پایان هر فصل پایان نامه منابع وجود دارد آنها را به انتهای کتاب بیاورید.
  •  عنوان کتاب و نام نویسندگان را در یک صفحه نوشته و اسامی استاد راهنما و مشاور در صورت تمایل جز نویسندگان قرار دهید و در غیر این صورت حذف نمائید.
  •  چکیده فارسی در ابتدا پایان نامه به مقدمه تبدیل شود.
  • پیش گفتار نیز در صورت تمایل به آن اضافه شود.
  •  چکیده انگلیسی نیز از آخر کتاب حذف شود.
  • برای آرم دانشگاه در صورتی که بخواهید در کتاب باشد باید مجوز داشته باشید و اسکن مجوز برای انتشارات ارسال شود. در غیر این صورت باید حذف شود.
  • عنوان انگلیسی کتاب برای پشت جلد کتاب لازم است.
  • سایز مناسب در محیط ورد ابتدا باید سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
    برای تبدیل کتاب به سایز رقعی اندازه سایز را 14.5 در 20.5 و حاشیه از طرف بالا را 3 سانتیمتر و از طرفین 2 سانتیمتر بگذارید.
  • برای تبدیل کتاب به سایز وزیری اندازه سایز را 17 در 24 و حاشیه از طرف بالا را 3 سانتیمتر و از طرفین 2 سانتیمتر بگذارید.

       موسسه سینا درکمترین زمان ممکن پایان نامه های ارزشمندتان را به کتاب تبدیل میکند.

       از دیگر خدمات موسسه سینا که میتوانید بهره مند شوید میتوان موارد زیر را نام برد:

موسسه سینا برای همه ی این خدمات ذکرشده راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام