سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تدوین و چاپ مقاله ISI

انتشار 13 مهر 1399
مطالعه 5 دقیقه

چاپ مقاله isi از مواردی است که می توان گفت بالاترین امتیاز را در رزومه پژوهشی دانشجویان و اساتید دارد.پذیرش مقاله isi برای مصاحبه دکترا برای اشخاصی که مدرک ارشد دارند و قصد ادامه تحصیل دارند حایز امتیاز است.

تدوین و چاپ مقاله ISI

تدوین مقاله isi

برای تدوین مقاله بهترین روش استخراج یک مقاله حرفه ای و جامع از پایان نامه های ارشد و دکتری متقاضیان چاپ مقاله می باشد. استخراج مقالات از پايان نامه و پذيرش آنها در ژورنال هاي ISI و ISC و SCOPUS و علمي پژوهشي و … به منظور كسب نمره كامل و جهت دفاع از پايان نامه و نيز به منظور بهبود رزومه و ساير فعاليت هاي علمي پژوهش حائز اهميت هستند. توجه کافی به این مرحله می تواند در کیفیت ژورنالی که مقاله در آن چاپ می شود بسیار تاثیر گذار باشد.

روش استخراج مقاله از پایان نامه

در این مطلب نحوه استخراج مقاله از پایان نامه به طور کامل طی گام هایی شرح داده می شود.

  • گام اول: حجم مطالب پایان نامه باید در مقاله باید کاهش پیدا کند.

    قرار نیست عینا جملات و عبارات پایان نامه در مقاله کپی برداری شود. بهتر است جملات و عبارات پایان نامه برای به کارگیری در مقاله، پارافریز شوند و به شکلی متفاوت نوشته شوند. فقط قسمت های مهم پایان نامه در مقاله نوشته می شود.

  • مقدمه پایان نامه را به چکیده تبدیل کنید.

    چکیده مقاله از مقدمه پایان نامه بسیار کمتر و در حدود ۱۰۰ الی ۲۵۰ کلمه می باشد که حاوی تمام اطلاعات مهمی می باشد که در مقدمه پایان نامه هم به آنها اشاره شده است. میتوانید با توجه به مقدمه و بخش بحث (discussion) پایان نامه، چکیده ای مفید و مناسب بنویسید.

  • مقدمه کاملی برای مقاله بنویسید.

    گاها ممکن است که پایان نامه دارای بیش از یک فرضیه یا سوال باشد. در این صورت، لازم نیست تمام سوالات و فرضیات تان در یک مقاله آورده شوند. حتی میتوان از هر یک از پرسش ها و فرضیه هایی که مطرح شده است، مقاله متفاوتی استخراج شود.

    گاهی اوقات هم می توان تمام پرسش ها را با هم ترکیب کرد و آنها را در قالب یک پرسش در مقاله آورد. مقدمه مقاله باید مختصر و مفید باشد.

  • بخش متدولوژی یا روش شناسی را مختصر بنویسید.

    بخشی از مقاله که به گفتن از روش شناسی مرتبط است باید مختصرتر از پایان نامه باشد. لزومی ندارد که شرحی مبسوط از رویکرد به کار رفته در کار پژوهشی تان داشته باشید.

  • نتایج اصلی را اعلام کنید.

    در بخش نتایج مقاله باید نتایج کاری عنوان گردد که فرضیه مربوط به آن مطرح شده است. یعنی اگر به فرض، مقاله تان فقط به یکی از موضوعات و پرسش هایی می پردازد که در پایان نامه تان مطرح شده، باید نتایج مرتبط با همان فرضیه و پرسش را هم مطرح کنید.

  • بخش بحث (discussion) باید واضح و دقیق باشد.

    در مقاله باید شرحی از نتایج کار ارائه شود. لازم است به مخاطب بگویید که از خواندن مقاله، چه چیزهایی دستگیرش می شود.نکته مهم این هست که نتایج نباید در بخش بحث یا دیسکاشن مقاله تکرار شوند.

    در این بخش باید چشم اندازی از کارهای پیش رو به مخاطبان خود بدهید تا محققان دیگر در مسیر رشد عنوانی که مطرح کرده اید، قدم بردارند و مقالات جدیدی بنویسند.در قسمت بحث میتوانید محدودیت هایی که در مسیر کارتان بوده هم اعلام نمایید.

  • ارجاعات را محدود کنید.

    در مقالاتی که در ژورنال های علمی به چاپ می رسند نباید تعداد ارجاعات زیادی به کار رفته باشد. بهتر هست به سیستم منبع دهی و شکل ارجاعات در مجله مورد نظرتان هم دقت داشته باشید و بنا به قوانین آن، منابع و مراجع را مطرح نمایید.

بعد از آماده شدن مقاله باید برای اخذ پذیرش و چاپ آن در مجلات isi اقدام شود. استخراج مقاله از پایان نامه چندان دشوار نیست ولی نیاز به تجربه و تخصصی دارد. به همین دلیل موسسه سینا با بهره گیری از محققان متخصص هر رشته به صورت کاملا حرفه ای مقالات را از پایان نامه ها استخراج می نماید. مدت زمان استخراج مقاله از پایان نامه 2 الی 3 روز می باشد.

چاپ مقاله ISI

برای چاپ مقاله ISI خود اولین گام انتخاب مجله معتبر و مرتبط با موضوع مقاله می باشد.فرآیند ارسال مقاله به مجلات ISI و دریافت پذیرش یا چاپ دارای مراحل پیچیده ای است که برای هر محقق پرمشغله ای وقت گیر است. لذا بهترین راه برای اخذ پذیرش مقاله isi خود ، سپردن کار به فرد متخصصی می باشد که در این زمینه تجربه و تبحر لازم را دارد.

متخصصان موسسه تحقیقاتی سینا فرآیند پذیرش و چاپ مقاله تان را مدیریت می کنند تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود. میتوانید تمامی اقدامات لازم برای چاپ مقاله ISI خود را از جمله ترجمه و ویراستاری، انتخاب مجله مناسب، ساخت حساب کاربری، نگارش کاورلتر، پیگیری فرآیند پذیرش، مکاتبه با داوران و پرداخت هزینه های چاپ را مدیریت می کنند و در تمام این مسیر در کنار شما خواهند بود.

هزینه چاپ مقاله isi

مجلات isi اصولا هزینه های جاری خود را از سه منبع دریافت می کنند:

منبع اول: آن دسته از نشریاتی هستند که وابسته به منبع خاصی همانند سازمان یا دانشگاه مشخصی هستند و از طریق آنها بواسطه ای بودجه هایی که در اختیارشان گذاشته می شود هزینه های مربوطه را دریافت می کنند. چاپ مقاله در این مجلات هیچ گونه هزینه ای برای نویسنده و خواننده ندارد.

منبع دوم : این مجلات منبع دریافت هزینه ی چاپ مقاله isi را از نویسنده ای که مقاله را نوشته است دریافت می کنند. درواقع در این نوع منبع هیچ گونه نهاد خاصی تقبل هزینه را بر عنده نمی گیرد و قبول هزینه ها برعهده ی شخص نویسنده است.

منبع سوم : هزینه هایی که بابت چاپ مقاله ایجاد می شود را خوانندگان پرداخت می کنند. بدین صورت که خواننده برای دریافت مقاله ابتدا باید هزینه پرداخت نماید و بعد به مقاله ی مربوطه دسترسی پیدا میکند.

چاپ مقاله در کمترین زمان در مجلات مختلف

هم چنین موسسه سینا با رای زنی و همکاری هایی که با مجلات مختلف داخلی و خارجی دارد ،می تواند فرایند پذیرش مقاله شما را تسریع نماید.

چاپ مقاله در کمترین زمان در مجلات ISI

چاپ مقاله در کمترین زمان در مجلات ISC

چاپ مقاله در کمترین زمان در مجلات اسکوپوس

چاپ مقاله در کمترین زمان در مجلات علمی پژوهشی داخلی

چاپ مقاله در کمترین زمان در مجلات پابمد

و…

میتوانید با ثبت سفارش در پایین همین صفحه و یا ارسال پیام در ایمیل و یا تماس با کارشناسان موسسه سینا درخواست خود را مطرح نمایید تا کارشناسان موسسه سینا با ارائه مشاوره رایگان ، اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله isi در کوتاهترین زمان ، نمایند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
در زمینه معماری، طراحی شهری و هوشمند سازی
سلام و عرض ادب کمال تشکر را داریم که ما را برای چاپ مقاله بر گزیده اید. احتراما رشته و گرایش خود را از طریق واتس آپ و یا ایمیل ارسال نمایید تا مجلات معتبر همراه با شرایط هر کدام تقدیم شود. هر کدام مورد تایید بود نسبت به چاپ در سریع ترین زمان اقدام شود. با سپاس تماس و واتس آپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com اینستاگرام: @pub.sina
2 سال پیش
بازدیدکننده

اردشیر فرزی
در زمینه معماری، طراحی شهری و هوشمند سازی
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام