سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله

انتشار 9 اسفند 1396
مطالعه 12 دقیقه

پذیرش و چاپ مقاله یکی از مراحل مهم و اصلی دوره آکادمیک هر دانشجو می باشد. اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است فرایند تحصیلی شما چند سال طول بکشد. برای دریافت پذیرش و چاپ مقاله در مجلات می توانید از طریق همین سایت، سفارش خود را ارسال کرده و یا از طریق اطلاعات تماس موسسه اقدام نمایید.

پذیرش و چاپ مقاله

تمامی پژوهشگران و بیشتر اساتید و دانشجویان به دنبال ثبت پژوهش‌های خود در مجلات معتبر هستند. اینکه بتوان مقالات را در مجلات داخلی و خارجی به چاپ رساند مستلزم آگاهی کامل با نگارش و یا استخراج مقاله و ترجمه در سطح فوق تخصصی و همچنین آشناییت کامل با انواع مجلات و طریق فرمت بندی و سابمیت می‌باشد. بهترین و مطمئن‌ترین روش برای انجام این خدمات کمک گرفتن از کارشناسان مربوط به این حوزه‌ها می‌باشد. با ما همراه باشید تا چگونگی انجام هر یک از مراحل چاپ مقاله را برای شما بازگو نماییم تا بتوانید مقاله خود را در کوتاه‌ترین زمان به چاپ برسانید.

مزایا

فواید پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات مختلف دارای مزایای زیادی می‌باشد که در زیر به چند مورد از این مزایای اشاره‌شده است.

  • بهبود رزومه‌ی علمی در مصاحبه‌ی دکتری برای داوطلبان آزمون دکتری.

  • بالا بردن امتیازات پژوهشی برای داوطلبان دوره‌ی دکتری و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها.

  • بالا بردن کیفیت رزومه برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی.

  • نیاز به چاپ مقاله برای اخذ مدرک دکتری برای دانشجویان دوره‌ی دکتری.

نکات مهم در پذیرش و چاپ مقاله

همان‌طور که می‌دانید، مجلات معتبر در پذیرش مقاله بسیار سخت‌گیر هستند. علت آن‌هم داوری تخصصی این مجلات می‌باشد که اجازه پذیرش و چاپ هر مقاله‌ای را نمی‌دهند؛ بنابراین در نوشتن مقالات بایستی به نکات کلیدی آن توجه نمایید و تا حد امکان از تجربیات افراد دیگر بخصوص اساتید دانشگاهی کمک بگیرید. در ادامه به سه مورد مهم که نقش اساسی در پذیرش مقاله شما در مجلات معتبر دارد، اشاره می‌کنیم.

محتوای قوی

اولین نکته در نوشتن یک مقاله، توجه به محتوای آن است. هر مقاله‌ای توانایی و قابلیت چاپ در مجلات معتبر را ندارد. باید موضوع انتخابی آن بروز باشد، تحقیقات جامع صورت گیرد و ایراد ادبی و فنی نداشته باشد. بنابراین با توجه به تجربیات کسب‌شده در این زمینه می‌توان بیان کرد اگر محتوای مقاله خوب باشد تا 70 درصد از سوی مجلات پذیرفته خواهد شد.

انتخاب درست مجله

هر مجله برای خود حوزه‌ی مشخصی دارد و مقالاتی را پذیرش و چاپ می‌کند که در حیطه‌ی تخصصی خود باشد. پس لازم است قبل از ارسال مقاله به مجله، بخش اسکوپ آن را مطالعه نمایید تا با انتخاب مجله اشتباه، زمان، وقت و هزینه‌ی خود را هدر ندهید.

سطح کیفی مقاله ی خود را بدانید

مجلات دارای ایمپکت و یا مجلات علمی پژوهشی از سایر مجلات دارای اعتبار بالاتری هستند. داوری سختی دارند و عبور از فیلترینگ ادیتور ها نیاز به مقاله‌ی قوی دارد؛ بنابراین چاپ مقاله در این مجلات تضمینی نمی‌باشد. به این نکته توجه نمایید که مقاله خود را در مجلاتی به چاپ برسانید که در حد و اندازه مقاله شما باشد. هرگز بلندپروازی نکنید؛ زیرا هم باعث هدر رفتن وقتتان شده و هم باعث دلسردی شما بعد از ریجکت مقاله می‌شود.

انواع مجلات جهت چاپ مقاله

انواع مختلفی مجله جهت چاپ مقاله وجود دارد که اساتید و دانشجویان می توانند با اقدام برای هر یک از این مجلات رزومه خود را ارتقا داده و هر چه سریع تر به اهداف خود دست یابند که در ادامه به یکسری از مجلات رایج اشاره شده است:

مجلات علمی پژوهشی داخلی

در مجلات علمی پژوهشی، مقاله‌های علمی پژوهشی که نتیجه کاری پژوهشی است چاپ می‌شوند. این مجلات نسبت به مجلات دیگر در داخل کشور در سطح بالایی هستند و در سطح مجلات JCR هستند. ازاین‌رو می‌توان بیان کرد که مقالات علمی پژوهشی داخلی ازنظر امتیاز تفاوت چندانی با مجلات علمی- پژوهشی خارجی نداشته و تنها تفاوت آن‌ها این است که به زبان فارسی در مجلات داخلی منتشر می‌شوند.

مجلات داخلی

مجلات ISC

مجلات Islamic World Science Citation و یا همان ISC مجلاتی هستند که توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و بر اساس معیارهای علمی اسلامی موردسنجش قرارگرفته‌اند. درواقع می‌توان بیان کرد که پس از تامسون و اسکوپوس، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، سومین پایگاه معتبر برای سنجش عملکرد پژوهشی کشورها محسوب می‌شود و مجلات آن معمولاً در درجه C قرار می‌گیرند.

مجلات ISC

مجله پابمد PUBMED

پابمد یک موتور جستجوی رایگان است که توسط کتابخانه ملی پزشکی آمریکا یعنی NML راه‌اندازی شده است. پابمد دسترسی به چندین پایگاه داده اصلی را برای جستجوی مقالات منتشرشده در رشته‌های پزشکی، پیرا‌پزشکی و رشته‌های مرتبط فراهم می‌کند که مدلاین بزرگ‌ترین زیرمجموعه آن محسوب می‌شود و می‌توان به‌صراحت بیان کرد که مجلات پابمد جزو مجلات درجه A، دسته‌بندی می‌شوند.

مجلات پابمد

مجله آی اس ای isi

در دنیای پژوهش و مقاله‌نویسی هم مانند هر زمینه دیگری نیاز به وجود معیار و بستری است که دست به رتبه‌بندی و سنجش میزان اعتبار آثار منتشرشده از سوی دانشجویان، اساتید و به طور کلی محققان بزند. در دنیای علم، موسسه‌ای به نام ISI یا موسسه اطلاعات علمی (institute for scientific information) وجود دارد که سعی می‌کند، مقالات علمی در حوزه های مختلف را از نظر اعتبار بررسی کند و خدماتی در زمینه نمایه‌سازی مجلات و مقالات ارزشمند ارائه نماید. شیوه کار موسسه ISI به این شرح است که به طور سالیانه اقدام به بررسی مجلات انگلیسی زبان می‌کند و اگر مجلات با معیارهایش سازگاری داشته باشند، آنها را به عنوان نشریه هایی معتبر معرفی می‌کند و به فهرست خود اضافه می نماید.

ISI

مجله اسکوپوس

یکی از بزرگترین منابع برای انتشار مقالات علمی در دنیا اسکوپوس است. در این پایگاه اطلاعاتی علمی آرشیو کاملی از اطلاعات استنادی و چکیده موجود است. این پایگاه ابزار خوبی برای پژوهشگران در حوزه های مختلف است و میزان استنادات مقاله‌ها و کتابها به همراه متن آن‌ها را در اختیار قرار می‌دهد. در مجموع این پایگاه اطلاعاتی بیش از 20000 مجله علمی پژوهشی را در خود نمایه کرده است. اگر تصمیم دارید به یک منبع علمی معتبر دسترسی داشته باشید و مقالات آنرا مطالعه فرمایید پایگاه اسکوپوس بهترین گزینه برای شما می‌باشد زیرا با در اختیار گذاشتن یک پلتفرم و ابزار تحلیلی به شما این امکان را می‌دهد که تحقیقات خود را گسترده­ تر کنید.شاخص بندی Q نیز مربوط به مجله اسکوپوس میباشد که در ذیل به نحوه بدست آوردن آن میپردازیم.

اسکوپوس

مجلات علمی پژوهشی خارجی (اینترنشنال)

مجلات علمی پژوهشی اینترنشنال، مجلات جدید‌النشر یا مجلاتی هستند که به هر دلیل موفق به کسب امتیازات لازم برای قرار گرفتن در پایگاه‌های ISI و اسکوپوس نشده‌اند و جزو مجلات درجه چهارم طبقه‌بندی می‌شوند.

مجلات اینترنشنال

مراحل پذیرش و چاپ مقاله

همان‌طور که می‌دانید پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی و همچنین پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی دارای مراحل مختلفی می‌باشد و یک مقاله برای اینکه در مجلات معتبر چه داخلی و چه خارجی به چاپ برسد حتماً باید این مراحل را طی نماید. با ما همراه باشید تا مراحل پذیرش چاپ مقاله را برای شما بازگو نماییم.

موضوع مقاله

انتخاب موضوع مناسب برای مقاله

عنوان مقاله باید جذاب باشد، یعنی به‌گونه‌ای انتخاب شود که نظر خوانندگان را که معمولاً فهرست عناوین مندرج در یک مجله علمی را می‌خوانند به خود جلب نماید. عنوان انتخاب‌شده از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا باید معرف کامل مقاله نوشته‌شده باشد. بارها مشاهده‌شده است که به جهت مغایرت در عنوان، با موضوعات نوشته‌شده در مقاله، کلیات مقاله مردود اعلام گردیده است همچنین عنوان باید کوتاه و گویا و تنها بیانگر متغیرهای اصلی پژوهش باشد. تعداد کلمات در عنوان را حداکثر دوازده واژه بیان کرده‌اند.

نگارش مقاله

قدم بعدی برای اخذ پذیرش و چاپ مقاله ISI و یا پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی نگارش یک مقاله مناسب است. منظور ما از مقاله قوی مقاله‌ای است که ازنظر ساختار علمی استاندارد باشد، دارای موضوعی به‌روز باشد، ازنظر روش‌شناسی تمام جوانب رعایت شده باشد و همچنین در آن از منابع دست‌اول استفاده‌شده باشد. بهتر است تا حد امکان از منابع دو سال اخیر و در صورت کم بودن مقالات از مقالات 5 سال اخیر استفاده نمایید.

نوشتن مقاله

ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی مقاله

اگر بخواهید مقاله خود را برای مجلات خارجی ارسال بفرمایید باید حتماً مقاله را به‌صورت تخصصی ترجمه نمایید. ترجمه مقاله بخش مهمی از مقاله می‌باشد پس درنتیجه این بخش باید توسط متخصصین ترجمه انجام گیرد. در عین تخصصی بودن ترجمه، کار ترجمه باید روان و قابل‌فهم برای خوانندگان مقاله باشد تا بتوانند مقاله شمارا خوانده و داوری نمایند.

انتخاب مجله مناسب

یکی از نکات مهم و اساسی پس از تدوین مقاله، انتخاب مجله مناسب برای سابمیت (SUBMIT) و ارسال مقاله ISI به آن مجله است. مجلات معتبر، اکثراً تخصصی بوده و مطابق با زمینه (SCOPE) تعریف‌شده خود، اقدام به پذیرش و داوری مقالات می‌کنند و چنانچه عنوان و یا مطالب مقاله با زمینه‌های تخصصی مجله انطباق نداشته باشد معمولاً ظرف مدت یک هفته مقاله را رد (reject) می‌کنند.

انتخاب کردن

فرمت بندی

فرمت بندی مقاله

اگر مقاله به ژورنال‌های معتبر ارسال می‌شود، قبل از ارسال لازم است تا مقاله ویرایش شده و بر اساس دستورالعمل قیدشده در سایت مجله، فرمت بندی شود؛ زیرا مجلات مقالاتی که خارج از چارچوب مجله می‌باشد را پذیرش نمی‌کنند.

ارسال مقاله

بعد از طی مراحل آماده‌سازی، مقاله موردنظر به مجله ارسال می‌شود که به ارسال مقاله به مجله سابمیت مقاله گفته می‌شود. برخی از مجلات به شیوه سنتی و از طریق ایمیل مقالات شمارا می‌پذیرند اما برخی دیگر سیستم سابمیت آنلاین دارند که شما می‌توانید هرروز فرایند داوری مقالات خود را بررسی کنید.

ارسال کردن فایل

پذیرش مقاله

فرآیند پذیرش مقاله در مجلات

پس از ارسال و بارگذاری مقاله در مجله موردنظر وارد فرآیند پذیرش و یا عدم پذیرش مقاله می‌شویم. در ابتدا مقاله را ادیتور مجله مطالعه می‌کند و با توجه به اهداف و چارچوب مجله، برای پذیرش یا رد مقاله تصمیم می‌گیرد. هدف از این کار این است که سالانه تعداد مقالات زیادی برای پذیرش و چاپ در مجلات ارسال می‌شوند که اگر بخواهند همه این مقالات را وارد فرآیند داوری کنند، زمان چاپ مقاله بسیار طولانی خواهد شد. ازاین‌رو ادیتور مقاله، مقالات را بررسی می‌کند و در صورت صلاح‌دید تعدادی از مقالات را برای داوری انتخاب می‌کنند. سپس مقاله برای بررسی توسط داوران ارسال می‌شود. داوران مجله معمولاً از اساتید دانشگاهی هستند. سختگیری داوران مجله از مجله‌ای به مجله دیگر متفاوت است. پس از بررسی مقاله، ممکن است مقاله شما پذیرش، رد و یا نیاز به اصلاح داشته باشد. در حالت اول مقاله شما ازنظر داوران مشکلی ندارد و وارد فرآیند چاپ مقاله می‌شود. در حالت دوم که مقاله ریجکت یا رد شده است، دیگر امیدی به پذیرش مقاله نیست و بهتر است با ایده جدیدی وارد مرحله نوشتن مقاله شوید؛ اما در حالت سوم، مقاله شما ازنظر داوران به اصلاحاتی نیاز دارد که درصورتی‌که اصلاحات موردنیاز را در زمان مقرر انجام دهید، فرآیند داوری مقاله از سر گرفته می‌شود و ممکن است مقاله شما پذیرش شود. توجه داشته باشید در هر مرحله از فرآیند پذیرش مقاله در مجلات ممکن است مقاله شما رد یا پذیرش شود. ازاین‌رو بهتر است حواستان جمع باشد که درصورتی‌که ایمیلی مبنی بر انجام اصلاحات دریافت کردید، در اسرع وقت کارهای خواسته‌شده را انجام دهید.

چاپ مقاله در مجلات

گذراندن تمامی مراحل بالا به‌منظور چاپ مقاله در یک مجله معتبر بوده است. بعد از ارسال نامه پذیرش از سوی مجله، افرادی از خود آن مجله مقاله شمارا ازنظر نگارشی ویرایش می‌کنند و آن را به فرمت مجله درمی‌آورند (به‌طور رایگان) و نسخه چرک‌نویس (proof) برایتان ارسال می‌کنند تا اگر نظری دارید اعلام کنید. همچنین در حین آماده‌سازی مقاله ممکن است سؤالاتی برای ویراستار پیش‌آمده باشد که در نسخه پیش‌نویس ارسالی آن‌ها را از شما بپرسد و شما باید با دقت به این پرسش‌ها پاسخ دهید. به‌منظور چاپ مقاله باید فرم انتقال حق چاپ (Transfer Form Copy right) را که از سوی مجله برای نویسنده ارسال می‌شود را تکمیل و امضا کرده و به مجله ارسال نمایید؛ درواقع شما با پر کردن این فرم برخی حقوق اثر را از دست می‌دهید و برخی دیگر را به دست می‌آورید. با این کار مجله اجازه خواهد داشت که از مقاله شما استفاده تجاری کند ولی معمولاً حق استفاده غیرتجاری از اثر برایتان باقی می‌ماند. درنهایت پیش از تولید نسخه چاپی مقاله معمولاً نسخه الکترونیکی آن بر روی وب‌سایت مجله گذاشته می‌شود و یک نسخه نیز به نویسندگان ارسال می‌شود.

چاپ مقاله

زمان چاپ مقاله

زمان پذیرش و چاپ مقالات چقدر است؟

همان‌طور که در بخش قبلی عنوان شد، مجلات مختلف دارای فرایندهای داوری مختلف هستند. فرایند داوری بعضی از مجلات بسیار سریع است و برخی دیگر مدت‌ها طول می‌کشد تا نتیجه‌ای مشخص به شما اعلام کنند؛ اما به‌طورکلی، می‌توان گفت که نشریات مختلف برای رسیدگی به مقالات زمانی از حدود یک هفته تا حتی یک سال را در نظر می‌گیرند. گاهی خیلی زود به شما پاسخ داده می‌شود و گاهی هم بیش از 7 ماه تا شاید یک سال باید صبر کنید.

هزینه چاپ مقاله چقدر است؟

هزینه چاپ مقالات هم می‌تواند نرخ‌های متنوعی برایتان داشته باشد. بعضی از نشریات داخلی و خارجی کاملاً رایگان هستند؛ یعنی نیازی به پرداخت هزینه چاپ و انتشار در آن‌ها وجود ندارد؛ اما برخی دیگر قیمت‌هایی برای انتشار آثار از شما دریافت می‌کنند؛ که شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان سینا ترجمه در ارتباط بوده تا تمامی مجلات مرتبط به رشته شما همراه با هزینه هرکدام را برایتان تقدیم نمایند تا هرکدام از مجلات مورد تأیید بود اقدام شود.

هزینه دریافتی

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله دارای فرایندها و مراحل مختلفی است که شناخت‌شان باعث می‌شود تا راحت‌تر در این مسیر پای بگذارید. سینا ترجمه کاملاً به‌صورت شفاف روند ثبت سفارش برای پذیرش و چاپ مقاله را برای شما در زیر آورده است تا شما عزیزان بدون هرگونه دغدغه سفارش خود را ثبت نمایید.

ارسال درخواست از طریق واتساپ، ایمیل و سایت سینا ترجمه

بررسی درخواست شما توسط کارشناسان

معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما و یا بررسی مجله پیشنهادی شما

تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما

ترجمه مقاله به‌صورت تخصصی (در صورت اینکه مجله انتخابی انگلیسی باشد)

فرمت بندی مقاله طبق فرمت مجله انتخابی

ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری

پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله)

مراحل انجام کار

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله در سینا ترجمه

درصورتی‌که نیاز به پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی دارید از خدمات ویژه سینا ترجمه در این زمینه بهره‌مند شوید این موسسه باسابقه فعالیت بسیار زیادی که درزمینهٔ پذیرش و چاپ مقالات دارد می‌تواند بهترین مجلات را برای شما به‌صورت رایگان معرفی کرده و اقدام لازم را در کوتاه‌ترین زمان جهت چاپ انجام دهد. شما عزیزان به‌صورت آنلاین می‌توانید فایل مقاله خود را تحویل کارشناس ما دهید تا مراحل جهت چاپ مقاله در مجلات معتبر را در کوتاه‌ترین زمان شروع نمایند. تمامی هزینه‌هایی که در این موسسه از شما عزیزان اخذ می‌شود هزینه تعیین‌شده از طرف مجله می‌باشد.

جهت اطلاعات بیشتر برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

مقاله‌­ای که پذیرش شده است به‌احتمال بسیار پایین در مراحل بعدی ریجکت می­‌شود مگر اینکه سردبیر در مراحل بعدی متوجه مسئله خاصی در محتوای مقاله شده باشد

بسته به نوع مجله، زمان پذیرش از 2 هفته تا یک سال می تواند متغیر باشد

فاصله بین پذیرش مقاله و چاپ مقاله عمدتاً از سوی سردبیر بر روی نامه پذیرش قید می­‌شود. این زمان ممکن است از چند روز تا حتی دو سال متغیر باشد

برای اینکار کافی است با کارشناسان سینا ترجمه از طریق واتساپ ، ایمیل و یا تماس در ارتباط باشید تا مجلات مرتبط با رشته تحصیلی شما را همراه با شرایط هر کدام را تقدیم تان کنند.

بله معرفی مجلات مرتبط به مقاله شما به صورت رایگان تقدیم می شود تا بررسی نمایید هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام نماییم.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
چاپ مقاله چند روز زمان میبرد
سلام و عرض ادب احتراما زمان چاپ مقاله با توجه به مجله انتخابی متفاوت است. درخواست را از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
1 ماه پیش
بازدیدکننده

مونا
چاپ مقاله چند روز زمان میبرد
1 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام برای مقاله اماده می تونید 1 ماهه پذیرش بگیرید؟
سلام و عرض ادب احتراما بله مجلاتی داریم که زیر 1 ماه می توانیم پذیرش را اخذ نماییم. لطفا درخواست را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و ایتا ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام برای مقاله اماده می تونید 1 ماهه پذیرش بگیرید؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
مقاله من ریجکت شده می خوام ترجمه و برای مجله خارجی اقدام کنم انجام میدید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ در خدمت هستیم. بله می توانیم مقاله را ترجمه و سپس جهت پذیرش و چاپ اقدام نماییم. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
مقاله من ریجکت شده می خوام ترجمه و برای مجله خارجی اقدام کنم انجام میدید؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام. معرفی مجله در سایت شما هزینه داره؟
سلام و عرض ادب احتراما معرفی مجله به صورت کاملا رایگان انجام می شود. رشته و گرایش را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر برای مجلات خارجی هم اقدام به پذیرش دارید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی در خدمتیم . لطفا درخواست را از طریق تلگرام،واتساپ، ایمیل و ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر برای مجلات خارجی هم اقدام به پذیرش دارید؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام. معرفی مجله در سایت شما هزینه داره؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر چاپ مقاله در مجلات isi میخواستم که زودتر پذیرش بشه.
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر در بازه زمانی کوتاه در خدمت هستیم. برای شروع کار لطفا درخواست را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر چاپ مقاله در مجلات isi میخواستم که زودتر پذیرش بشه.
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام هزینه مجلات isi رو میخواستیم بدونیم
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در خدمت هستیم. هزینه مجلات isi بسته به مجله انتخابی متفاوت است. لطفا رشته و گرایش را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و یا ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط و هزینه تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام هزینه مجلات isi رو میخواستیم بدونیم
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام روز خوش چگونه می توانم بهترین مجله مرتبط با موضوع مقاله ام را پیدا کنم؟
سلام و عرض ادب احتراما می توانید درخواست را از طریق تلگرام، واتس آپ و یا ایمیل برای کارشناسان ما ارسال بفرمایید تا مجلات معتبر مرتبط را تقدیم نمایند. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام و احترام چاپ در چه مجلاتی انجام می دهید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ در مجلات معتبر داخلی و خارجی از جمله مجلات ISI،SCOPUS،PUBMED،علمی پژوهشی و .... در خدمت هستیم. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام و احترام چاپ در چه مجلاتی انجام می دهید؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام روز خوش چگونه می توانم بهترین مجله مرتبط با موضوع مقاله ام را پیدا کنم؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با‌سلام‌با‌هز‌سلامخوب‌باشید
باسلام وعرض ادب احتراما ضمن تشکر برای خدمات موسسه امری باشد کارشناسان پاسخگو هستند. سپاس ازحسن نظرتان
2 سال پیش
بازدیدکننده

علی
در پاسخ به:
باسلام وعرض ادب بفرمایید درخدمتیم
با‌سلام‌با‌هز‌سلامخوب‌باشید
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
مثلثات
باسلام وعرض ادب احتراما درخواستتان را بطور کامل به ایمیل موسسه ارسال نمایید کارشناسان راهنمایی لازم بکنند. باتشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
بزرگوارید
باسلام وعرض ادب سپاس از حسن نظرتان
2 سال پیش
بازدیدکننده

مصطفی
در پاسخ به:
😘
بزرگوارید
2 سال پیش
بازدیدکننده

مصطفی آزادی
مثلثات
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
😘
ممنون ازحسن نظرتان
2 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
در پاسخ به:
🌹
😘
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام خوبی
باسلام وعرض ادب بفرمایید درخدمتیم
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر مقاله من یک بار در ژورنالی چاپ شده میخواستم مجدد بفرستم در ژورنال معتبر تر آیا امکانش هست یا فقط یک بار میشه
باسلام وعرض ادب دوست عززی موردی نیست مقاله جدا باشه امکانش است دوباره برای هممان مجله جهت چاپ اقدام شود. باتشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

مهدی
در پاسخ به:
خیلی ممنون ازشما
سلام خوبی
2 سال پیش
بازدیدکننده

سارا
سلام وقت بخیر مقاله من یک بار در ژورنالی چاپ شده میخواستم مجدد بفرستم در ژورنال معتبر تر آیا امکانش هست یا فقط یک بار میشه
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
🌹
خیلی ممنون ازشما
2 سال پیش
بازدیدکننده

zari
🌹
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام! من دانشجوی دکترای فیزیک حالت جامدهستم میخواهم مقاله من درژورنالهای معتبربین المللی به چام برسد، میخواهم بدانم که سرایط پذیرش دراین سایت هاچگونه است. همچنان هزینه چاپ مقاله تخصصی چنداست؟ درضمن زمان نهایی بین اکسبت وچاپ چقدراست؟ اگردرزمینه معلومات برهیدممنون شمامیشم.
باسلام وعرض ادب احتراما دوست عزیززموردی نیست لطفا همین درخواستتان را به ایمیل موسسه sina.pub@gmail.com ارسال نمایید کارشناسان در اسرع وقت مجلات را با شرایطشان ارسال کنند بررسی نمایید تایید فرمودید اقدام شود. باتشکرازحسن توجه شما به موسسه سینا
2 سال پیش
بازدیدکننده

میراقاعابد
سلام! من دانشجوی دکترای فیزیک حالت جامدهستم میخواهم مقاله من درژورنالهای معتبربین المللی به چام برسد، میخواهم بدانم که سرایط پذیرش دراین سایت هاچگونه است. همچنان هزینه چاپ مقاله تخصصی چنداست؟ درضمن زمان نهایی بین اکسبت وچاپ چقدراست؟ اگردرزمینه معلومات برهیدممنون شمامیشم.
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام. سال 97 بهتون زحمت داده بود و واقعا کارتون و پشتیبانی تون عالی بود. خدا خیرتون بده
باسلام واحترام دوست عزیز بابت حسن نظرتان کمال تشکر را داریم نظر لطف شماست . برای خدمات دیگر موسسه ما هر زمان درخدمت شما فرهیختگان عزیز هستیم. موفق وپایدار باشید
3 سال پیش
بازدیدکننده

ساجدی نیا
سلام. سال 97 بهتون زحمت داده بود و واقعا کارتون و پشتیبانی تون عالی بود. خدا خیرتون بده
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام میخواستم بدونم چقدر زمان میبره استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ داخلی آن
باسلام وعرض ادب دوست عزیز استخراج مقاله از پایان نامه دوالی سه روزکاری زمان میبره ومجلات داخلی هم بسته به مقاله زمان داوریشان فرق میمنه ولی بصورت تقریبی دوالی سه ماه در نظر بگیرید باتشکر
3 سال پیش
بازدیدکننده

Ssh
سلام میخواستم بدونم چقدر زمان میبره استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ داخلی آن
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با عرض سلام و احترام پذیرش و چاپ مقاله در یکی از مجلات علمی پژوهشی مورد تایید وزارتین چه مدت زمان طول می‌کشد و هزینه آن چقدر می شود. با تشکر
باسلام وعرض ادب احتراما هزینه فرمت بندی وسابمیت وپیگیری تا حصول نتیجه در مجلات داخلی 300.000تومان میباشد وبسته به مقاله زمان داوریشان فرق میکند.برای اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل یا تماس تلفنی کارشناسان پاسخگو هستند. باتشکر ازشما
3 سال پیش
بازدیدکننده

ناشناس
با عرض سلام و احترام پذیرش و چاپ مقاله در یکی از مجلات علمی پژوهشی مورد تایید وزارتین چه مدت زمان طول می‌کشد و هزینه آن چقدر می شود. با تشکر
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام. آیا شما در مجلات علمی پژوهشی یا علمی ترویجی داخلی نیز مقاله چاپ و پذیرش میکنید؟اگر بله هزینه و مدت زمان را بفرمایید
باسلام وعرض ادب احتراما موسسه برای تمامی مجلات همکاری دارد وهزینه این مجلات 300.000تومان میباشد برای اطلاعات بیشتر لطفا درخواستتان ایمیل ویا باشماره تماس موسسه کارشناسان اماده پاسخگویی میباشد. باتشکر ازشما
3 سال پیش
بازدیدکننده

فاطمه
سلام. آیا شما در مجلات علمی پژوهشی یا علمی ترویجی داخلی نیز مقاله چاپ و پذیرش میکنید؟اگر بله هزینه و مدت زمان را بفرمایید
3 سال پیش
بازدیدکننده

حسین باقری
سلام.اگر بخواهید کار اصلاح رساله را مد نظر اساتید داور می باشد انجام دهید بطوریکه هم قابل دفاع باشه و هم اصلاحات احتمالی بعد از دفاع چقدر هزینه می گیرید.در اسرع وقت باشد یعنی تا ۱۵ بهمن انجام پذیرد امکانش هست یا خیر.چقدر هزینه دریافت میکنید و چطور
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام تنها موسسه ای که واقعا پشتیانیش از صفر تا 100 حتی پس از دریافت هزینه هم عالیه. تبریک به مدیریت عالی تون. با تشکر
باسلام وعرض ادب دوست عزیز بابت حسن توجه جنابعالی به موسسه سینا کمال تشکر را داریم وهرگونه ضعفی وانتقادی باشد ما با کمال میل پذیرا هستیم تا خدماتی بدون نقص در اختیارفرهیختگان عزیزفراهم نماییم. سپاس بیکران
4 سال پیش
بازدیدکننده

شامی
سلام تنها موسسه ای که واقعا پشتیانیش از صفر تا 100 حتی پس از دریافت هزینه هم عالیه. تبریک به مدیریت عالی تون. با تشکر
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام هزینه چاپ مقاله چقدرخ؟
باسلام وعرض ادب دوست عزیزهزینه هر ممجله متفاوت میباشدبرای اطلاعات کامل از هزینه مجلات استدعا میشود درخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نماییدتا کارشناسان اطلاعات کامل دراختیارتان بگذارند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

زهرالک
با سلام هزینه چاپ مقاله چقدرخ؟
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام.مقاله ای دارم میخواستم هزینه پذیرش حساب کنید
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که هزینه پذیرش وچاپ درمجلات فرق میکنه مایل باشید درخواستتان را به ایمیل موسسه یا در سایت ثبت سفارش نماییدتا خدمتتان کارشناسان پاسخگو باشند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

احمد رضا کرد
باسلام.مقاله ای دارم میخواستم هزینه پذیرش حساب کنید
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام بنده یک پروژه نا تمام دارم شما فرد متخصص در رشته شیمی تجزیه دارید که همکاری و همیاری کند؟
باسلام وعرض ادب به استحضار جنابعالی میرسانیم که موسسه کار نگارش مقثاله را به دلیلی غیرقانونی بودن انجام نمیدهد ولی برای خدمات دیگر موسسه درخدمتتان هستیم. باتشکرازشما
5 سال پیش
بازدیدکننده

پارسایی
سلام بنده یک پروژه نا تمام دارم شما فرد متخصص در رشته شیمی تجزیه دارید که همکاری و همیاری کند؟
5 سال پیش
بازدیدکننده

محمدصادق وظیفه شناس
باسلام خدمت شما سروران عزیز دوسوال دارم لطفا راهنمایی کنید 1_چندمجموعه ادبی اعم از اشعار ودلنوشته عزل وقصیده ودکلمه طی مدت چندسال گذشته گردآوری نمودم که پس از ویرایش واخذ مجوز منتشر نمایم آیا میتوانید این آثاررا پس از اخذمجوز نشر دهید؟ سوال دوم هزینه انتشار یک کتاب 100 صفحه ای چقدر میشه و برای تنظیم قرارداد با نویسنده موسسه بصورت رسمی و حضوری اقدام می کندیا نه؟
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی چند است و بنده 4 مقاله در رشته فیزیولوژی ورزش دارم هر کدام در مجلاتعلمی پژوهشی؟چند است
باسلام خدمت دوست عزیز احتراما خدمتتان عرض کنیم هزینه مجلات خارجی بسته به رشته ونوع مجله متقاوت میباشدو از 750.000تومان شروع میشه واگر تعداد مقالات زیاد باشد موسسه تخفیف ویژه در نظرگرفته خواهد شدبرای معرفی مجلات میتوانید با کارشناسان موسسه در ثبت سفارش انلاین درارتباط باشید. باتشکر
5 سال پیش
بازدیدکننده

اسور
با سلام هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی چند است و بنده 4 مقاله در رشته فیزیولوژی ورزش دارم هر کدام در مجلاتعلمی پژوهشی؟چند است
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام و عرض احترام بنده دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی هستم و مقاله هم از رساله استخراج کردم. شرط دفاع از سوی دانشگاه ارائه مقاله چاپ شده در ژورتالهای داخلی وزارتین و یا خارجی ISI هست تا دفاع صورت بگیره. آیا بنده میتونم با مساعدت شما این مقاله رو در این ژورنالهای معتبر که وارد بلک لیست هم نشده باشند به چاپ برسونم درکمترین زمان ممکن؟ سپاس فراوان
باسلام دوست عزیزموسسه سینا امکان دریافت اکسپت درمجلاتی که در هیچ وزارتخانه ای بلک نباشد را دارد برای معرفی مجلات لطفا درخواستتان را به ایمیل زیرارسال نمایید تا خدمتتان مجلات با هزینه وشرایطشان معرفی شود بعد بررسی اقدام نماییم. سپاس از لطفتان pub.sina@gmail.com
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام و عرض احترام بنده دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی هستم و مقاله هم از رساله استخراج کردم. شرط دفاع از سوی دانشگاه ارائه مقاله چاپ شده در ژورتالهای داخلی وزارتین و یا خارجی ISI هست تا دفاع صورت بگیره. آیا بنده میتونم با مساعدت شما این مقاله رو در این ژورنالهای معتبر که وارد بلک لیست هم نشده باشند به چاپ برسونم درکمترین زمان ممکن؟ سپاس فراوان
باسلام وعرض ادب موسسه سینا در کمترین زمان میتوانداکسپت مقاله ارزشمندتان را در مجلات معتبر دریافت نماید برای شروع کار لطفا درخواستتان را به ایمیل زیرارسال نمایید تا کارشناسان مجلات مرتبط به رشته را خدمتتان معرفی نمایید بعد تاییدیه از طرف جنابعالی اقدام نمایند. باتشکر pub.sina@gmail.com
5 سال پیش
بازدیدکننده

رضا
با سلام و عرض احترام بنده دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی هستم و مقاله هم از رساله استخراج کردم. شرط دفاع از سوی دانشگاه ارائه مقاله چاپ شده در ژورتالهای داخلی وزارتین و یا خارجی ISI هست تا دفاع صورت بگیره. آیا بنده میتونم با مساعدت شما این مقاله رو در این ژورنالهای معتبر که وارد بلک لیست هم نشده باشند به چاپ برسونم درکمترین زمان ممکن؟ سپاس فراوان
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام خسته نباشید من یه داستان دارم میخواستم هم کار ویرایش و هم بصورت کتاب برام چاپ کنید هزینه اش چقدر میشه پیشاپیش از پاسخگویی تون سپاسگذارم
باسلام وعرض ادب دوست عزیز باید تعداد صفحات وتعداد تیراژی که برای چاپ کتاب مدنظرتان میباشد مشخص نمایید تا هزینه وزمان خدمتتان اعلام شود. باتشکر
5 سال پیش
بازدیدکننده

سارا محرابی
سلام خسته نباشید من یه داستان دارم میخواستم هم کار ویرایش و هم بصورت کتاب برام چاپ کنید هزینه اش چقدر میشه پیشاپیش از پاسخگویی تون سپاسگذارم
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام هزینه یه مقاله isi چقدر از پایان نامه بخواهید بنویسید پذیرش و چاپ هم بشه
باسلام وعرض ادب ابتدا کمال تشکر راداریم که موسسه سینا رابرای همکاری انتخاب نموده اید وبه عرضتان میرسانیم که موسسه در زمینه های استخراج مقاله، ترجمه وپذیرش وچاپ وچاپ کتاب وترجمه کتاب های جدیدالنشر خارجی وثبت به نام شماوکنفرانسهای بین الملی فعالیت دارد ولی در زمینه نگارش مقاله به علت غیر قانونی بودن فعالیتی نمیکندواگر دراین زمینه های که عرض کردیم خدمتی بفرمایید انجام وظیفه خواهیم کرد. باتشکر
5 سال پیش
بازدیدکننده

حمید
سلام هزینه یه مقاله isi چقدر از پایان نامه بخواهید بنویسید پذیرش و چاپ هم بشه
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام ‌‌‌و خسته نباشید؛ لطفاً هزینه چاپ مقاله lSI با ایمپکت فکتور حدود ۱ را بفرمایید. توضیح: موضوع از ما و بقیه کار با شما خواهد بود.
باسلام احتراما خدمتتان عرض کنیم که موسسه به علت غیرقانونی بودن نگارش مقاله انجام نمیده ولی اگر پایان نامه داشته باشید استخراج مقاله انجام میدهیم وبرای هرمجله ای مدنظرتان باشد ترجمه وارسال میکنیم.وپاسخ سوال دوم هم اینکه هزینه پذیرش وچاپ مجلات ایمپکت دار در هر ایمپکتی باشدکلا 400.000تومان میباشدباز هرسوالی باشد درخدمتتان هستیم. باتشکر
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام آیا موسسه سینا در زمینه شعر هم برای چاپ در مجلات خارجی و ترجمه شعر فعالیت میکند اگر جواب مثبت می باشد کدام مجلات؟ ممنون از شما
باسلام وقت بخیر موسسه سینا در تمامی رشته ها ودر تمامی مجلات خارجی امکان پذیرش وچاپ را برای همه فرهیختگان فراهم میکند .وبرای ترجمه هم هر متنی یا مقاله تو هرزمینه ای حتی شعر به هرزبانی باشد مترجمانی متخصص سینا قادر به ترجمه هستندبرای براورد هزینه ومعرفی مجلات لطفا درخواستتان را ایمیل نمایید تا خدمتتان هم در زمینه ترجمه هم در زمینه معرفی مجلات کارشناسان راهنمایی واطلاعات بیشتری در اختیارتان بگذارند. منتظر ایمیل وتماستان هستم. سپاس ازشما
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام آیا امکان چاپ مقاله توسط شما در مجلات علمی پژوهشی داخلی مورد تایید وزارتین در رشته مدیریت ورزشی هست؟ اگر پاسخ شما مثبت است هزینه خدمات شما برای دریافت نامه پذیرش و چاپ مقاله چقدر است؟ با تشکر فراوان
باسلام وعرض ادب خدمت دوست عزیز عرض کنیم بله موسسه سینا این امکان را فراهم کرده که مقاله ارزشمندتان رااز مجلات داخلی پذیرش وچاپ دریافت نماید.وهزینه مجلات داخلی از 700.000تومان به بالاست بسته به رشته ودانشگاه ومجله فرق میکندبرای اطلاعات بیشتر از هزینه وشرایط مجلات استدعا میشود درخواستتان را به ایمیل زیر ارسال ویا با شماره تماس زیر درارتباط باشید تا کارشناسان پاسخگویی سوالاتتان باشند. باتشکر pub.sina@gmail.com ⌕ 09149724522
5 سال پیش
بازدیدکننده

مجید
سلام آیا موسسه سینا در زمینه شعر هم برای چاپ در مجلات خارجی و ترجمه شعر فعالیت میکند اگر جواب مثبت می باشد کدام مجلات؟ ممنون از شما
5 سال پیش
بازدیدکننده

محمد
با سلام آیا امکان چاپ مقاله توسط شما در مجلات علمی پژوهشی داخلی مورد تایید وزارتین در رشته مدیریت ورزشی هست؟ اگر پاسخ شما مثبت است هزینه خدمات شما برای دریافت نامه پذیرش و چاپ مقاله چقدر است؟ با تشکر فراوان
5 سال پیش
بازدیدکننده

آرمین
با سلام ‌‌‌و خسته نباشید؛ لطفاً هزینه چاپ مقاله lSI با ایمپکت فکتور حدود ۱ را بفرمایید. توضیح: موضوع از ما و بقیه کار با شما خواهد بود.
6 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام