سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تخفیف 15 درصدی ترجمه به مناسبت روز دانشجو 16 آذر

انتشار 14 آذر 1399
مطالعه 1 دقیقه

مهم نیست برای ترجمه مقاله خود به دنبال مترجم متخصص رشته تون هستید و یا برای ترجمه کتاب خود وسواس پیدا کردن مترجم حرفه ای را دارید و یا پروژه کلاسی دارید که به دنبال ترجمه ارزان و دانشجویی هستید. موسسه سینا اماده ارائه ترجمه در سطح طلایی فوق تخصصی و نقره ای دانشجویی می باشد.

تخفیف 15 درصدی ترجمه به مناسبت روز دانشجو 16 آذر

موسسه سینا با داشتن تجربه بالغ بر 6 سال در زمینه ترجمه مقالات، کتب و پروژه های کلاسی و دانشجویی توانسته است رضایت دانشجویان و اساتید عزیز را جلب نماید.

دانشجویان برای چاپ مقاله خود برای اخذ نمره و امتیاز پژوهشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیاز به ترجمه فوق تخصصی طلایی می باشند که موسسه سینا با تشکیل تیم ترجمه حرفه ای این امکان را فراهم کرده تا مقالات توسط بهترین مترجم های متخصص رشته با ارائه گارانتی کیفی به صورت تضمینی ترجمه شوند.

دانشجویان و اساتیدی که برای ارتقا رزومه علمی خود به دنبال ترجمه کتاب هستند ، موسسه سینا با پیشنهاد کتب جدید النشر خارجی و ترجمه فوق تخصصی با فراهم سازی شرایط پرداخت هزینه ترجمه به صورت اقساطی ، آماده خدمت رسانی می باشد.

اگر متنی دارید که نیاز به ترجمه حرفه ای ندارد و میخواهید به صورت ارزان قیمت ترجمه شود، میتوانید از خدمات ترجمه نقره ای موسسه سینا بهره مند گردید. این ترجمه نیز توسط متخصص رشته ترجمه خواهد شد ولی فاقد گارانتی کیفی می باشد .

برای براورد هزینه ترجمه و ثبت سفارش خود با بهره مندی از تخیف 15 درصدی موسسه سینا می توانید سفارش خود را در پایین همین صفحه ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان کارشناسان موسسه سینا با شما تماس گرفته و هزینه ترجمه را براورد نمایند. و یا میتوایند از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل به کارشناسان موسسه سینا از خدمات ترجمه ای با 15 درصد تخفیف بهره مند گردید.

زمان بهره مندی از تخفیفات ترجمه 16 تا 25 آذر ماه می باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام