سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تخفیف 20 درصدی استخراج مقاله از پایان نامه به مناسبت روز دانشجو 16 آذر

انتشار 14 آذر 1399
مطالعه 2 دقیقه

تمامی دانشجویان برای چاپ مقاله خود نیاز به استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری خود دارند. موسسه سینا با عرض تبریک روز دانشجو برای استخراج مقاله از پایان نامه 20 درصد تخفیف برای دانشجویان عزیز در نظر گرفته است.

تخفیف 20 درصدی استخراج مقاله از پایان نامه به مناسبت روز دانشجو 16 آذر

موسسه سینا با سابقه بالغ بر 6 سال فعالیت در زمینه پژوهشی چاپ مقاله و استخراج مقاله از پایان نامه به مناسب روز دانشجو از تاریخ 16 تا 25 آذر ماه تحفیف 20 درصدی برای استخراج مقاله از پایان نامه برای دانشجویان عزیز در نظر گرفته است.

همانطور که مطلع هستید از بیشترین امتیازات پژوهشی برای تقویت رزومه علمی ارائه مقاله و چاپ آن در مجلات معتبر میباشد. اما نگارش مقاله کار راحتی نیست و نیاز به زمان و دقت و تمرکز بیشتری دارد که اکثر اساتید و دانشجویان با توجه به کمبود زمان در دوران تحصیل نمیتوانند به نگارش مقاله بپردازند و در نتیجه امتیاز پژوهشی را از دست میدهند. از دست دادن امتیاز چاپ مقاله در مواردی حتی ممکن است دانشجو را از تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر بازدارد. بنابراین باید دانشجویان به فکر چاپ مقاله خود باشند.

یکی از خدمات موسسه سینا برای دانشجویان و پژوهشگران استخراج مقاله از پایاننامه میباشد. دانشجویان میتوانند مقاله خود را در موسسه سینا با همکاری کارشناسان موسسه سینا تبدیل به چندین مقاله کنند. از آنجایی که اندازه یک پایاننامه چندین برابر مقاله است و پایاننامه یک پژوهش تکمیل تر نسبت به مقاله است بنابر این میتوان از پایاننامه چندین مقاله استخراج کرد.

چند مقاله از یک پایان نامه میتوان استخراج کرد؟

در پاسخ به این سوال میتوانیم بگوییم که با توجه به حجم و موضوع پایاننامه شما تعداد مقالات مشخص میشود و با توجه به این موضوع که نتایج تحقیق شما چقدر است تعداد مقالات استخراج شده از پایاننامه مشخص می شود. ولی درحالت کلی 2 الی 3 مقاله از یک پایاننامه کارشناسی ارشد و دکتری قابل استخراج می باشد. میتوانید با ارسال پایان نامه خود به کارشناسان موسسه سینا، محقق رشته شما تعداد مقالات قابل استخراج از پایان نامه تان را به شما اطلاع دهد.

آیا مقالات استخراج شده از پایاننامه معتبر هستند؟

سوال دیگری که ممکن است برای محققین در این بخش پیش بیاید این است که آیا میتوانیم با این مقالات در مجلات معتبر پذیرش بگیریم یا نه. در پاسخ به این سوال میتوانیم بگویم که بلی شما میتوانید با این مقالات در معتبر ترین مجلات داخلی یا خارجی پذیرش اخذ نمایید.

برای مطلع شدن از تعداد مقالات قابل استخراج و بهره مندی از تخفیف استخراج مقاله از پایان نامه تان با کارشناسان موسسه سینا در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
دانلود مقاله معتبر
باسلام وعرض ادب احتراما موردی نیست درخواستتان را به ایمیل زیر ارسال نمایید کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو هستند وخدماتی که مدنظرتان میباشد انجام وظیفه نماییم. باتشکر ازحسن توجه شمما به موسسه سینا sina.pub@gmail.com
3 سال پیش
بازدیدکننده

ندا ذوالفقاری
دانلود مقاله معتبر
3 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام