سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تخفیف استثنایی روز دانشجو

انتشار 14 آذر 1399
مطالعه 2 دقیقه

روز دانشجو را به دانشجویای عزیز تبریک عرض می نماییم. به همین مناسبت موسسه سینا برای خدمات ترجمه، استخراج مقاله و چاپ مقاله تخفیفات استثنایی برای دانشجویان گرامی در نظر گرفته است.

تخفیف استثنایی روز دانشجو

استخراج مقاله از پایان نامه

تدوین یک مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد، استخراج مقاله از پایان نامه ارشد یا تهیه مقاله یا مقالات از پایان نامه ارشد یا رساله دکتری بسیار برای دانشجویان و پژوهشگران مهم می باشد و یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی پایان نامه های دانشجویان توسط اساتید در جلسه دفاعیه، نمره پایان نامه، دو نمره پایان نامه، و یا تسویه حساب دانشگاه ها به شمار می روند و دانشجو باید بتواند مقاله یا مقاله هایی از پایان نامه خود استخراج کند و آنها را در قالب مقاله در مجلات معتبر ISI ، Scopus ، pubmed ، علمی و پژوهشی داخلی و یا کنفرانس و یا همایش های داخلی و بین المللی پذیرش اکسپت Accept گرفته و به چاپ برساند تا بتواند از امتیازات چاپ مقاله بهره مند گردد. هم چنین متقاضیان ازمون دکتری باید برای کسب امتیازات پژوهشی خود نیازمند ارائه مقاله در مجلات معتبر می باشند. بسته به حجم متن پایاننامه و نتایج آن میتوان بین 1 تا 2 مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و 2-4 مقاله از پایان نامه دکتری استخراج نمود.

موسسه سینا خدمات استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری را برای دانشجویان با رائه 20 درصد تخفیف انجام میدهد.

ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی به این معنی میباشد که مقاله توسط یک مترجم متخصص در همان رشته ترجمه شود و با همه عبارات و جملات تخصصی آن رشته آشنا باشد. اگر ترجمه به صورت تخصصی انجام نشده باشد در این صورت اعتبار مقاله پایین خواهد رفت در این صورت ممکن است معنی و مفهوم یک پاراگراف یا یک جمله به کل تغییر پیدا کند. برای ارائه مقاله به مجلات معتبر خارجی چنانچه ترجمه تخصصی نباشید توسط مجله رد خواهد شد.

ترجمه تخصصی مقاله با گارانتی کیفی برای دانشجویان با درصد تخفیف انجام میگیرد.

چاپ مقاله

چاپ مقاله یکی از اصلی ترین معیارهایی است که برای سنجش فعالیت های پژوهشی دانشجو و اساتید استفاده میشود. اعتبار مقاله بستگی به مجله ای دارد که مقاله در آن چاپ شده است ، دارد. اعتبار علمی مجلات اختلافات زیادی با هم دارند مثلا مجلات isi جز معتبرین مجلات میباشند. برای دریافت مجلات معتبر مناسب رشته و تخصص خود میتوانید از کارشناسان موسسه سینا مشاوره دریافت نمایید. مجلات معتبر و تخصصی برای شما معرفی می شوند تا بعد از تایید، کارشناسان موسسه سینا اقدام به اخذ پذیرش و چاپ مقاله شما در مجله مورد تایید نمایند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام