سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تخفیف استثنایی و ویژه به مناسبت روز مادر و روز زن

انتشار 11 بهمن 1399
مطالعه 2 دقیقه

موسسه سینا به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر برای گرامی داشت بانوان عزیز تخفیف ترجمه مقاله و کتاب ( با معرفی رایگان کتاب) در نظر گرفته است.

تخفیف استثنایی و ویژه به مناسبت روز مادر و روز زن

موسسه سینا با داشتن سابقه بالغ بر 6 سال در زمینه چاپ مقاله ، ترجمه تخصصی و چاپ کتاب ، امسال به مناسبت بزرگداشت بانوان و مادران فرهیخته برآن شده است تا بابت ترجمه تخصصی مقاله و کتاب ( با معرفی کتب جدیدالنشر خارجی به صورت رایگان) تخفیف 15 درصدی در نظر بگیرد.

ترجمه تخصصی مقاله

ترجمه تخصصی اصطلاحی است که به ترجمه متون تخصصی در تمامی رشته های مختلف اطلاق می شود که توسط مترجم متخصص همان رشته انجام می شود. شاید چندین سال قبل زمانی که سخن از ترجمه و مترجم به میان می آمد اولین چیزی که به ذهن همگان خطور میکرد فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی در گرایش ترجمه بودند اما امروزه این امر بسیار تغییر کرده است. امروزه با افزایش گستره دانش بشری ترجمه تخصصی متون علمی رشته های مختلف بسیار متفاوت بوده و به دلیل داشتن اصطلاحات و واژگان تخصصی معمولا به سختی توسط مترجمین عمومی قابل درک هستند و حتما بایستی توسط مترجمین متخصص همان رشته که اشراف کامل به کلمات تخصصی دارند ، ترجمه شوند.

برای ترجمه متون تخصصی در رشته های مختلف نیاز است تا مترجم به تمام زمینه تخصصی متن احاطه داشته باشد. علت این مسئله این است که مترجمی که جهت ترجمه متون تخصصی انتخاب می شود بایستی مفهوم یک متن را کامل درک نماید تا بتواند این مفاهیم را منتقل کند. بدون شک انتقال مفاهیم در ترجمه متن تخصصی بایستی با دقت و بدون کاستن از جزییات انجام گیرد تا بتوان آن را یک ترجمه موفق نامید. تنها مسئله مهم استفاده از یک مترجم تخصصی است .در کل ویژگی های مترجم متخصص با میتوان به صورت زیر بیان کرد:

  • آشنایی مناسبی با زبان مبدا و مقصد داشته باشد.
  • قدرت درک مفاهیم موجود در متن را داشته باشد.
  • به جزییات موجود در متن مبدا توجه نماید.
  • قدرت نوشتن پیام متن و جزییات ارائه شده به زبان مقصد را داشته باشد.

ترجمه تخصصی مهم ترین وظیفه مجموعه ترجمه تخصصی موسسه سینا است که با تکیه بر مترجمین متخصص در تمامی رشته های مختلف و با وجود تیم کنترل کیفی توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب نماید. ترجمه طلایی صورت گرفته در موسسه سینا دارای گارانتی کیفی می باشد، بدین معنا که در صورتی که هر اشکالی در ترجمه باشد، موسسه موظف به رفع آن می باشد.

ثبت سفارش ترجمه تخصصی با تخفیف 15 درصدی

برای ثبت ترجمه خود در موسسه سینا و بهره مندی از تخفیف 15 درصدی کافی هست به صورت انلاین سفارش خود را از پایین همین صفحه ثبت نمایید و یا فایل خود را جهت براورد هزینه به ادرس ایمیل موسسه ارسال نمایید. کارشناسان موسسه سینا آماده پاسخ گویی به تماس های شما در تمامی ساعات هستند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام