سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تخفیف ترجمه تخصصی و چاپ مقاله به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش

انتشار 14 آذر 1399
مطالعه 3 دقیقه

موسسه سینا ضمن تبریک روز دانشجو و هفته پژوهش به دانشجویان و محقق عزیز ، تخفیف استثنایی برای چاپ مقاله و ترجمه تخصصی در نظر گرفته است.

تخفیف ترجمه تخصصی و چاپ مقاله به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش

دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری که به دنیال چاپ مقاله خود برای اخذ نمره پایان نامه و اجازه دفاع و یا اخذ امتیاز پژوهشی مصاحبه دکتری هستند، میتوانند از خدمات چاپ مقاله موسسه سینا بهره مند شوند ومقاله خود را در سریع ترین زمان در مجلات داخلی و یا خارجی به چاپ برسانند.

چاپ مقاله مجلات خارجی isi و scopus

موسسه سینا با رای زنی و همکاری با مجلات معتبر خارجی با نمایه های اس ای اس isi و اسکوپوس scopus میتواند برای اخذ پذیرش مقاله شما در کمتر از یک ماه اقدام نماید.

مجلات isi

پایگاه isi زیر مجموعه موسسه تامسون رویترز می باشد که یک شرکت چند ملیتی است. ISI در آمریکا واقع شده است و در حال حاضر یکی از بزرگترین پایگاه های ایندکس کننده مجلات علمی در سطح دنیا محسوب میشود. این پایگاه برای نمایه کردن مجلات، استانداردها و معیارهای دقیق علمی تنظیم کرده که کلیه مجلات انگلیسی زبان چاپ شده در جهان را بر اساس این معیارها ارزیابی و داوری می کند و اگر مجله ای استانداردها را دارا باشددر ISI نمایه شده و از آن به بعد جزو مجلات ISI محسوب می گردد. ISI دو نوع لیست مجلات ارائه می دهد که بر اساس ایمپکت فکتور تقسیم بندی شده اند. مجلات ایمپکت دار در لیست JCR و مجلات بدون ایمپکت در ISI-List معرفی می گردند.

مجلات اسکوپوس scopus

بعد از ISI بزرگترین پایگاه ایندکس کننده مجلات علمی، SCOPUS می باشد. این پایگاه زیرمجموعه یکی از قدیمی ترین و بزرگترین موسسات علمی دنیا، الزویر می باشد که مرکز آن در هلند واقع شده است و در شهرهای بزرگ کشورهایی همچون انگلستان و امریکا نیز شعبه دارد. این پایگاه دارای بیش از 55 میلیون مقاله و کتابعلمی می باشد که این تعداد به نوبه خود قابل توجه است. امروزه ارزش و اعتبار اسکوپوس به حدی رسیده است که حتی رشد علمی دانشگاه های یک کشور را با استفاده از این پایگاه و مقالات چاپ شده در مجلات آن ارزیابی می کنند.

ترجمه تخصصی با گارانتی کیفی تضمینی

ترجمه تخصصی متون در رشته های مختلف یکی از اصلی ترین نیازهای افرادی است که قصد مطالعه متون خارجی را دارند و یا دانشجویان و اساتید دانشگاهی برای چاپ مطالعات تحقیقاتی و ارائه مقاله خود به مجلا خارجی، نیاز به تخصصی دارند.مترجم تخصصی باید آشنایی لازم با قواعد ترجمه را داشته باشد و از طرفی باید با مفاهیم تخصصی رشته آشنایی کامل داشته باشد.

دانشجویان و پژوهشگران اغلب در شرایطی قرار می گیرند که نیاز دارند تا مقالات و متون خود را در کمترین زمان ممکن ترجمه کنند. اما ترجمه تخصصی متون برای افرادی که از تجربه زیادی در این زمینه بهره مند نیستند، بسیار سخت و زمان بر است. لذا مؤسسه سینا با ارائه خدماتی در این زمینه، متون، مقالات و کتب تخصصی شما را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن و همچنین با کیفیت بالا ترجمه می کند.

تخفیفات موسسه سینا

موسسه سینا به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش از تاریخ 16 تا 25 آذر ماه برای عزیزانی که سفارش برای ترجمه و چاپ مقاله دارند تخفیفات استثنایی در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مجلات مرتبط با رشته خود با کارشناسان موسسه سینا تماس حاصل نمایید.

برای ثبت ترجمه خود با 15 درصد تخفیف میتوانید فایل خود را از طریق ثبت سفارش آنلاین در پایین همین صفحه ارسال نمایید تا در اسرع زمان براورد هزینه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام در مورد چاپ مقاله سوالاتی داشتم
باسلام وعرض ادب دوست عزیزکارشناسان موسسه اماده پاسخگویی به هرسوالی در هرخدماتی مدنظرتان باشد هستندبرای ارتباط با کارشناسان لطفا با ایمیل موسسه وشماره تماس های موجود درسایت درخدمتیم. باتشکر ازحسن توجه شما به موسسه سینا
3 سال پیش
بازدیدکننده

پونه یوسفی
سلام در مورد چاپ مقاله سوالاتی داشتم
3 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام