سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تخفیف ویژه عید سعیــد فطــر ترجمــه و چــاپ مقاله در مجـــلات معتبر و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت‎

انتشار 2 خرداد 1399
مطالعه 3 دقیقه

به مناسبت عید سعید فطر و همزمان شدن با زمان ارتقا رزومه برای مصاحبه دکتری ، موسسه تحقیقاتی سینا تخفیفاتی را برای ترجمه و چاپ مقاله در مجلات موجود در لیست سفید دانشکاه ازاد و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت در نظر گرفته است.

تخفیف ویژه عید سعیــد فطــر ترجمــه و چــاپ مقاله در مجـــلات معتبر و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت‎

به علت تعداد درخواستهای بالا ، تخفیف ویژه عید فطر تا عصر روز 5شنبه (8خرداد) تمدید شد.

موسسه تحقیقاتی سینا با بیش از 5 سال سابقه و فعالیت در حوزه ی ترجمه مقاله و کتب بصورت کاملا تخصصی، ویرایش نیتیو، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و همچنین تبدیل پایان نامه به کتاب به عنوان برندی مطمئن در اذهان اصحاب دانشگاهی مبدل شده است. دلیل موفقیت و ماندگاری این موسسه و برتری آن نسبت به موسسات دیگر، از نظر اساتید گرانقدر سرعت عمل، صداقت و پاسخگویی 24 ساعته در تمامی ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل میباشد که به مثابه سه پایه ی بنیادین موسسه سینا میباشد.

تخفیفات ترجمه 

در موسسه سینا ترجمه به 24 زبان زنده انجام میگیرد که پر نیاز ترین انها ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس می باشد. دانشجویانی که مقاله به زبان فارسی دارند میتواند در ایام عید فطر مقاله خود را به کارشناسان موسسه سینا ارسال کنند تا از تخفیفات ترجمه ای فوق تخصصی با گارانتی کیفی موسسه بهره مند شوند. همچنین اساتید و داوطلبانی که در فکر ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی هستند موسسه سینا با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه ای در خدمت فرهیختگان می باشد. 

تخفیفات چاپ مقاله 

چاپ مقالات در مجلات داخلی و خارجی توسط موسسه سینا انجام میگیرد. از دسته مجلات خارجی که اعتبار بالایی دارند و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت و موجود در لیست سفید دانشگاه ازاد هستند ، مجلات نمایه شده در پایگاه های اس ای اس ISI و اسکوپوس Scopus می باشند. موسسه سینا اماده چاپ مقالات با تخفیف استثنایی به مناسبت عید سعید فطر در مجلات نمایه شده در این پایگاه ها به صورت تضمینی بالا در اسرع وقت می باشد.

تصویر

 

خدمات دیگر

اولین گام برای چاپ مقاله ، اماده سازی مقاله می باشد. همان طور که میدانیم مقالات یا از پایان نامه ها استخراج میشوند و یا بدون پایان نامه نگارش میشوند که بهترین حالت استخراج مقاله از پایان نامه می باشد چراکه پایان نامه به تایید اساتید و دانشگاه رسیده است لذا اطمینان از روش انجام و داده های پایان نامه بیشتر می باشد که ملاک مهم در پذیرش مقاله توسط مجلات می باشد.  موسسه سینا میتواند مقالات علمی پژوهشی از پایان نامه های ارشد و دکتری استخراج نماید و برای چاپ این مقالات در مجلات معتبر و مورد تایید وزارتین اقدام به اخذ پذیرش و چاپ نماید. 

مقالاتی که به زبان لاتین نوشته می شوند ممکن است بیش از 20 درصد سرقت ادبی داشته باشند که این امر باعث ریجکت شدن مقاله از مجلات معتبر خواهد شد. در این راستا موسسه سینا با داشتن کادر مجرب و متخصص هر رشته، خدمات کاهش سرقت ادبی یا Plagiarism را انجام میدهد.

هم چنین داوطلبان ازمون دکتری طبق امتیاز بندی مصاحبه دکتری نیازمند چاپ کتاب برای اخذ 4 امتیاز پژوهشی در ازمون مصاحبه هستند ، میتوانند پایان نامه خود را برای تبدیل به کتاب به موسسه سینا بسپارند که بعد از فرمت بندی و تبدیل به فرمت کتاب ، برای چاپ در تیراژهای پایین اقدام گردد. همچنین فرهیختگانی که کتاب تالیفی و یا ترجمه ای دارند میتوانند کتاب خود را در عرض 25 روز با دریافت تخفیفات ویژه به چاپ برسانند. لازم به توضیح می باشد که برای تمامی سفارشهای چاپ کتاب ، انجام صفحه ارایی ، طرح جلد ، دریافت شابک ، فیپا، مجوزهای وزارت ارشاد، سه جلد اضافی برای کتابخانه ملی و پست بر عهده موسسه می باشد. برای چاپ کتاب خود کافی هست به کارشناسان موسسه سینا پیام ارسال بفرمایید و بعد از ثبت سفارش تا 48 ساعت، نامه تعهد از ناشر دریافت و 25 روز بعد کتاب های خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

چاپ مقاله ISI (آی اس آی) در مجلات معتبر و مورد تایید دانشگاه آزاد

تفاوت مجلات بین المللی و داخلی

چاپ مقاله تضمینی

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ ﻣﺗون اﻧﮕﻠﯾﺳﯽ به ﻓﺎرﺳﯽ

راهنمای استخراج مقاله از پایان نامه

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام با احترام ، چکیده مقاله را برای دریافت روزنامه های مرتبط تقدیم می شود
باسلام وعرض ادب دوست عزیزمتوجه امرتان نشدم برای برقراری ارتباط وپاسخگویی سریع سوالاتان با کارشناسان موسسه با شماره تماس 09149724522و04133250787 درارتباط باشید. باتشکرازحسن توجه شما به موسسه سینا
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
باسلام وعرض ادب ابتدا کمال تشکر راداریم که موسسه سینا رابرای همکاری انتخاب نموده اید وبه عرضتان میرسانیم که موسسه در زمینه های استخراج مقاله ازپایان نامه ،ترجمه وپذیرش وچاپ وچاپ کتاب وترجمه کتاب های جدیدالنشر خارجی وثبت به نام شماوکنفرانسهای بین الملی ،فرمت بندی وتبدیل پایان نامه به کتاب وپارافریز مقاله فعالیت دارد ودراین زمینه های که عرض کردیم خدمتی بفرمایید انجام وظیفه خواهیم کرد. باتشکر
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام لطفا با من تماس بگیرید یا شماره تماستون را بگذارید جهت چاپ مقاله.ممنون
باسلام وعرض ادب احتراما برای برقراری ارتباط با ایمیل موسسه pub.sina@gmail.com وباشماره تماس 09149724522و04133250787 کارشناسان موسسه درخدمتتان میباشد. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

مهران صادقیان
سلام با احترام ، چکیده مقاله را برای دریافت روزنامه های مرتبط تقدیم می شود
4 سال پیش
بازدیدکننده

علیرضا قوامی
سلام لطفا با من تماس بگیرید یا شماره تماستون را بگذارید جهت چاپ مقاله.ممنون
4 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام