سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه دانشجویی تخصصی دانشگاهی

انتشار 9 دی 1399
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویان برای انجام تحقیقات خود احتیاج به یک مترجم متخصص دارند که بتواندترجمه تخصصی را با کیفیت بالا و هزینه پایین انجام دهد.

ترجمه دانشجویی تخصصی دانشگاهی

ترجمه دانشجویی، چه با هدف استفاده در مقالات، چه با هدف ارائه پروژه های کلاسی، پایان نامه و یا به عنوان تمرین کلاسی نیازمند مترحم متخصص های می باشد. از اصلی ترین نگرانی هایی که دانشجویان برای ترجمه مقالات و پژوهش های خود دارند، تسلط مترجم به زمینه تخصصی متن است. در واقع تسلط مترجم به اصطلاحات و هم چنین مفاهیم تخصصی متن بسیار حائز اهمیت است و انجام پروژه توسط مترجمی که علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی به مفاهیم تخصصی آن رشته هم مسلط باشد مفهوم واقعی ترجمه تخصصی و دانشجویی را شکل می دهد. ترجمه باید منسجم روشن و قابل فهم انجام شود از طرفی شامل لغات تخصصی و جدید باشد.

برای ترجمه های دانشجویی علاوه بر کیفیت ترجمه ، هزینه ترجمه نیز بسیار مهم می باشد و باید هزینه ترجمه های دانشجویی نیز پایین و به نفع دانشجو باشد. بریا ترجمه دانشجویی نیاز به ترجمه با کیفیت بالا و هزینه پایین می باشد تا نیاز دانشجو را بر طرف کند. یقینا بهترین مترجم برای هر رشته فردی است که در آن رشته تخصص ومهارت ترجمه داشته باشد. کلمه تخصصی امروزه شامل تمامی رشته ها می باشد و کلیه رشته هایی که وجود دارند خود یک حوزه تخصصی منحصر به فرد با چندین گرایش شناخته می شوند که برای ترجمه متون هر رشته باید یک مترجم متخصص و با سابقه وجود داشته باشد که علاوه بر دانش موضوعی کامل در رشته تخصصی به زبان های مبدا و مقصد نیز مسلط باشد و بتواند ترجمه را با کیفیت بالا انجام دهد.

ویژگی های ترجمه تخصصی دانشجویی

  • هزینه پایین
  • سرعت بالا
  • کیفیت بالا

هزینه ترجمه دانشجویی

هزینه ترجمه های دانشجویی برحسب معیار هایی از جمله تعداد کلمات, سطح کیفی ترجمه و زمینه تخصصی مشخص می شود.موسسه سینا بر حسب تعداد کلمات فایل تخفیف حجمی برای ترجمه های خود ارائه می دهد و تعداد صفحات نقشی در تعیین هزینه ترجمه ندارند چون ممکن است فونت و سایز صفحه طوری باشد که بیش از حد استاندارد یا کمتر از آن در یک صفحه تعداد کلمات وجود داشته باشد و برای هر صفحه استاندارد مترجم 250 کلمه در نظر می گیرد. برای تخمین هزینه های ترجمه فایل خود را به کارشناسان موسسه سینا ارسال بفرمایید تا برآورد هزینه دقیق انجام شود.

موسسه سینا از جمله بهترین موسسات رسمی ترجمه در سطح کشور می باشد که ترجمه متون تخصصی و مقالات دانشجویی با کیفیت بسیار بالا و هزینه پایین ارائه می شود. کلیه خدمات ترجمه تخصصی توسط مترجمین متخصص و با سابقه انجام می شود که مهارت بالایی در زمینه ترجمه دارند و به صورت کاملا تخصصی با ارائه گارانتی کیفی انجام می شود.

ترجمه با کیفیت طلایی

برای مقالات رسمی و ثبت شدهاین ترجمه برای متونی مناسب می باشند که قصد سابمیت به یک ژورنال خارجی را دارید و یا می خواهید آنرا برای ارائه در جلسات رسمی ترجمه نمایید. این سطح از ترجمه توسط مترجم با سابقه بسیار بالا و متخصص رشته انجام می شود که هزینه بالاتری نسبت به سایر سطوح کیفی ترجمه دارند. ترجمه طلایی دارای گارانتی کیفی به مدت 3 ماه می باشد.

کیفیت نقره ای

برای متون دانشجویی که برای ارائه کلاسی قصد ترجمه دارید توصیه می شود که هزینه پایین تری نسبت به ترجمه طلایی دارد.

کیفیت برنزی

اغلب برای ترجمه های تخصصی این سطح توصیه نمی شود زیرا کیفیت پایین تری دارد. بهتر است برای متون عادی و عمومی این سطح از ترجمه استفاده شود.

تیم ترجمه دانشجویی موسسه سینا به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی می باشند و هر ساعت از شبانه روز احتیاج به ترجمه سریع داشته باشید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام