سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی فوری

انتشار 24 تیر 1399
مطالعه 2 دقیقه

انتخاب کلمات مناسب و ترجمه روان و سلیس ، ترجمه ای است که از مترجمان متخصص رشته برای ترجمه های تخصصی انتظار می رود. در کنار تخصصی بودن ترجمه، سرعت عمل مترجم نیز حائز اهمیت می باشد. این مهم باعث شده است تا تیم پژوهشی موسسه سینا افرادی خبره و باسابقه و متخصص در هر رشته را گرد هم اورد تا بالاترین کیفیت ترجمه را در کوتاه ترین زمان بتوانند ارائه دهند.

ترجمه تخصصی فوری

ترجمه متون تخصصی در رشته های مختلف نیازمند مترجمی متخصص در همان رشته هست ، چرا که مترجم در ابتدا باید درک کاملی از متن ترجمه داشته باشند تا بتوانند همان مفهوم را در قالب کلمات مناسب انتقال دهند، به طوری که نه جزئیاتی حذف گردد و نه زیاده نویسی انجام گیرد. ترجمه تخصصی میتواند برای کتاب، مقاله و متون مختلف در رشته های تخصصی باشد.

ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی

یکی از زبان های خارجی بسیار پر کاربرد در کشور عزیز ما، زبان انگلیسی می باشد. ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی به منظور ارسال به مجلات با نمایه بین المللی ، ترجمه پایان نامه ها، متون شرکتی وبازرگانی و ... باعث شده است تا ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از پر سفارش ترین ترجمه ها باشد. از این رو موسسه سینا تیمی از متخصصان هر رشته را در تیم ترجمه خود دارد تا بتوانند ترجمه در سطح های مختلف را انجام دهند.

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

دومین ترجمه بسیار پرکاربرد ترجمه انگلیسی به فارسی هست که برای ترجمه مقالات و کتب انگلیسی و متون ادبی و تجاری و ... مورد نیاز هست. مترجم ها باید درک کامل از متن انگلیسی و کلمات تخصصی و حتی عامیانه زبان انگلیسی داشته باشند که گاها در کتب انگلیسی به چشم می خورند. لذا درک کامل متن و بازگرداندن ان به زبان فارسی به نحوی که صراحت و شفافیت متن از بین نرود و مفهوم جمله تغییر پیدا نکند نیاز مند مترجمی خبره می باشد.

امکان ترجمه حرفه ای با هر بودجه

ترجمه طلایی:این نوع ترجمه کاملا تخصصی می باشد و برای چاپ مقالات در مجلات بین المللی مانند ISI , Scopus و یا ارائه مقاله به کنفرانس مورد نیاز می باشد. لازم به توضیح می باشد که این نوع ترجمه به همراه بازخوانی و ویرایش کاملا رایگان می باشد. به طور خلاصه ترجمه طلایی را میتوان ترجمه تضمینی با بهترین کیفیت نامید.

ترجمه نقره ای:این نوع ترجمه برای متون تخصصی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی انجا می شود که تا 70% تخصصی می باشد و مناسب برای پروژه ها و تحقیقات کلاسی و اداری می باشد. به طور خلاصه ترجمه نقره ای را میتوان ترجمه با کیفیت خیلی خوب نامید.

ترجمه برنزی: این نوع ترجمه برای متون انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دانشجویی می باشد یعنی ترجمه ارزان که مترجم های تازه کار و با سابقه کم تر انجام میدهند.در واقع ترجمه برنزی مناسب برای مطالب عمومی هست و میتوان آن را ترجمه خوب ، رده بندی کرد.

ترجمه فوری

ترجمه در 3 زمان عادی، فشرده ، و فوری انجام میشود. هر صفحه ترجمه به صورت عادی حدود 6 ساعت و به صورت فشرده حدود 4 ساعت زمان می برد. ترجمه فوری برای متون زیر 2 هزار کلمه انجام میشود و زمان تحویل یک ساعت می باشد.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش ترجمه خود میتوانید از قسمت ثبت سفارش در زیر همین صفحه فایل خود را بارگذاری نمایید تا کارشناسان هزینه ترجمه را براورد و با شما تماس بگیرند. هم چنین میتوانید فایل خود را به ادرس ایمیل pub.sina@gmail.com ارسال بفرمایید. جهت اخذ مشاوره رایگان و براورد هزینه ترجمه میتوانید با شماره های 09149724522 - 04133250787 تماس حاصل نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام