سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی کتاب در کوتاه ترین زمان

انتشار 25 آبان 1399
مطالعه 3 دقیقه

با پیشرفت روز افزون در زمینه علم، ترجمه کتاب های مختلف در حوز ه های علمی بیش از گذشته احساس می شود، اما ترجمه یک هنر می باشد که باید بتواند اصل مفاهیم مندرج شده در کتاب مبدا را حفظ و به زیبایی به زبان مقصد انتقال دهد.

ترجمه تخصصی کتاب در کوتاه ترین زمان

سیاستمداران تمامی کشور ها مایل به توسعه روز افزان کشور خود هستند که برای رسیدن به این هدف، پیشرفت علمی جامعه یکی از فاکتور های مهم می باشد و این پیشرفت به دست نمی آید مگر دسترسی به علوم روز جهان. برای دست یافتن به علم باید به کتاب های نوین جهان دست یافت، و این امر در تمام کشور های جهان از طریق ترجمه کتب از زبان مبدا به زبان مقصد اتفاق می افتد. و بخاطر دلایل ذکر شده امتیازات بسیاری به ترجمه کتاب در کشور داده می شود در زیر به مزایای ترجمه کتاب اشاره ای می شود.

مزایای ترجمه کتاب

ترجمه کتاب امتیازات بسیاری برای اکثر افراد دارد که به چند مورد اشاره می کنیم.

  • در مصاحبه آزمون دکتری تاثیر بسیار زیادی دارد.
  • برای اساتید دانشگاهی از لحاظ افزایش رتبه ی علمی حائز اهمیت می باشد.
  • در کسری خدمت سربازی تاثیر دارد.
  • در مصاحبه های شغلی تاثیر مثبت دارد.
  • برای ارتقاء رتبه فرهنگیان نیز تاثیر بسیار دارد و ارتقاء ان ها را آسان تر می کند.

ترجمه کتاب با تضمین کیفیت

ترجمه کتاب از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که اگر کیفیت مطلوبی در ترجمه کتاب ارائه نشود قطعا کتاب مورد نظر هر چند ارزشمند باشد نمی تواند مفاهیم اصلی را بیان نموده در نتیجه مخاطب خود را از دست خواهد داد. همچنین تنوع کتاب بسیار زیاد است و هر کتابی با توجه به محتوای آن مخاطبان خاص خود را دارد، کتاب های دانشگاهی بیشتر در دسته کتاب های تخصصی رده بندی می شوند ولی کتاب های رمان جز کتاب های عمومی رده بندیز می شوند. بخاطر همین تنوع در بخش کتاب ها ترجمه کتاب ها به ترجمه تخصصی و ترجمه عمومی تقسیم بندی می شوند. در ترجمه تخصصی کتاب مورد نظر به متخصص ترجمه که علاوه بر دانستن فن ترجمه به علم متن کتاب نیز اشنایی دارد ویا در همان رشته تحصیل کرده است، ترجمه کتب تخصصی کیفیت بالایی را می طلبند، زیرا دارای کلمات تخصصی می باشند که مترجم باید به اصطلاحات خاص رشته مورد نظر آشنایی داشته باشد. ترجمه کتاب با تضمین کیفیت یعنی کتاب درخواستی شما توسط مترجم متخصص با بهترین کیفیت و دارای گارانتی ترجمه شود بدین صورت که هر نوع ویرایشو اصلاحیه ای توسط موسسه بدون دریافت هزینه بازبینی و رفع اشکال میشود.

تصویر

چگونه کتاب برای ترجمه پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن کتب جدیدالنشر خارجی در زمینه رشته تخصصی خود تنها کافی هست درخواست خود را از طریق ایمیل و یا ثبت سفارش در پایین همین صفحه به کارشناسان موسسه سینا ارسال بفرمایید تا به روزترین کتابهای ترجمه نشده را در اختیار شما قرار دهند. با بررسی و ارزیابی ها بهترین مناسب ترین کتاب را انتخاب نمایید.

هزینه های ترجمه کتاب

ترجمه کتاب در موسسه سینا بر اساس تعداد کلمات صورت میگیرد و به ازای افزایش تعداد کلمات هزینه ترجمه تخفیف های پله ای شامل میشود. از هر چیزی مهم تر ، شما میتوانید هزینه ترجمه کتابتان را به صورت اقساطی واریز بفرمایید.

خدمات موسسه سینا در زمینه ترجمه تخصصی

موسسه سینا یکی از موسساتی است که فعالیت در زمینه ترجمه تخصصی را چندین سال است که آغاز کرده است. این موسسه با پیشرفت روز افزون در زمینه ترجمه تخصصی متون از معتبر ترین موسسات در زمینه ترجمه به حساب می آید شما میتوانید متون علمی مقالات و کتابهای خود را برای ترجمه در اختیار این موسسه قرار دهید تا در اسرع وقت بهترین و با کیفیت ترین ترجمه را دریافت نمایید.به علت اینکه مترجمین موسسه سینا تحصیل کرده های رشته های تخصصی دانشگاهی هستند، علاوه بر تجربه و توانایی لازم در ترجمه متون انگلیسی در درک متون علمی نیز استعداد و توانایی کافی دارند پس نگران کیفیت ترجمه خود نباشید. ما به شما تضمین ترجمه با کیفیت و بدون ایراد را میدهیم.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام