سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی و فوری مقالات ISI

انتشار 2 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

زمان برای محققان و پژوهشگران در طول مدت فعالیت علمی شان یکی از اصل های مهم و اساسی به شمار می روند به ویژه هنگامی که در عرصه های رقابتی به دنبال دریافت نتایج بهتر و سریع تر هستند.

ترجمه تخصصی و فوری مقالات ISI

ترجمه تخصصی و فوری مقالات ISI یکی از مواردی است که دانشجویان کارشناسی ارشد و داوطلبان دکتری، اساتید و اعضای هیئت علمی و... می خواهند هرچه سریعتر در بهترین کیفیت انجام گیرد چراکه در عرصه های رقابتی استفاده ی بهینه از زمان می تواند مزایا و فرصت های بسیاری را در اختیار محققان قرار دهد. صرفه جویی در زمان ترجمه مقالات ISI هنگامی مزیت محسوب می شود که ترجمه به صورت کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت انجام گیرد.

برای ترجمه تخصصی مقالات ISI مترجم به دانش و آگاهی هایی در زمینه ی موضوع تخصصی، زبان مبدا و مقصد، چگونگی انتقال صحیح مطالب و... احتیاج دارد. بنابراین برای اینکه مترجم بتواند مقاله را به خوبی ترجمه کند علاوه بر آشنایی کامل با زبان مبدا و مقصد باید در رشته مورد نظر به اندازه کافی تخصص داشت.

یکی از زمینه های فعالیتی موسسه سینا ترجمه مقالات ISI به صورت تخصصی و فوری می باشد. در این موسسه مقاله شما بر حسب تعداد کلمات در سریع ترین زمان ممکن با حفظ کیفیت ترجمه می شود. این موسسه به دلیل همکاری تعداد زیادی از مترجمان با سابقه و مجرب که در زمینه علوم مختلف آگاهی دارند می تواند مقالات ISI شما را به صورت تخصصی و قوری ترجمه نماید.

چاپ مقالات ISI برای دانشجویان و محققان در مراحل مصاحبه دکتری، اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی، استخدام و... بسیار پر اهمیت است و بسیاری از دانشجویان تمایل به چاپ مقاله در این مجلات دارند تا بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. اما مجلات ISI به دلیل اعتبار علمی بالا، داوری منصافه و سختگیرانه ای دارند بو هرگونه ایراد در ترجمه یا متن مقاله باعث می شود که مقاله در مرحله داوری پذیرفته نشود بنابراین ترجمه تخصصی مقالات ISI دارای اهمیت بسیار زیادی است.

مراحل ترجمه تخصصی و فوری  مقالات ISI در موسسه سینا

  • ثبت سفارش و ارسال فایل مورد نظر برای کارشناس موسسه از طریق ایمیل
  • برآورد هزینه ترجمه: مسئول موسسه برآورد هزینه انجام می دهد و هزینه ترجمه مقاله را به اطلاع مشتری می رساند تا در صورت رضایت مشتری از هزینه کار ترجمه آغاز شود.
  • ارسال متن برای ترجمه: پس از تایید متقاصی متن جهت ترجمه به مترجم متخصص ارسال می شود.
  • رفع نواقص: بعد از دریافت متن ترجمه شده، صحت و کیفیت متن ترجمه شده توسط دو تن از همکاران مترجم بررسی شده و در صورت وجود اشکال و ایراد در متن ترجمه شده، رفع می گردد.
  • ارسال ترجمه برای متقاضی: در مرحله نهایی، متن ترجمه شده از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می‌گردد.

لازم به توضیح است که در موسسه سینا شما می توانید قبل از ارسال کل محتوای مقاله فقط بخش چکیده را به تحویل دهید و از کارشناسان ما بخواهید که در یک زمان مشخص و با کیفیت تعیین شده مقاله را ترجمه کرده و به شما تحویل دهد تا در صورت رضایت به موسسه اعتماد کنید و برای ادامه روند ترجمه تخصصی مقاله ISI خود اقدام نمایید.  

ترجمه مقاله در موسسه سینا در سه سطح طلایی (فوق تخصصی)، نقره ای (تخصصی) و برنزی (متوسط) انجام می شود که توصیه ما برای چاپ مقاله در مجلات ISI استفاده از پکیج طلایی می باشد که ترجمه در سطح بسیار تخصصی انجام می گیرد.

 چگونگی حفظ کیفیت ترجمه  با وجود کاهش زمان در موسسه سینا

در موسسه سینا به دلیل همکاری تعداد زیادی مترجمین با سابقه و فعال در همه زمینه ها، یک مقاله تقسیم بندی خواهد شد و هر بخش در اختیار یک مترجم قرار خواهد گرفت سپس این بخش ها توسط بخش کنترل کیفی بررسی خواهد شد و به دست شما خواهد رسید بنابر این جای هیچگونه نگرانی از نظر زمان و کیفیت را نداشته باشسد چراکه ما به شما تضمین یک ترجمه با کیفیت در کمترین زمان را می دهیم.

این موسسه به دلیل سابقه بسیار طولانی که در زمینه ترجمه مقالات ISI دارد و همچنین در دسترس بودن و آنلاین بودن کارشناسان موسسه جای هیچگونه نگرانی را برای شما باقی نمی گذارد و شما می توانید با آرامش خاطر و بدون هیچ گونه نگرانی مقاله را تحویل دهید و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام