سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ترجمه تخصصی مقالات مهندسی

انتشار 22 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

ترجمه متون و مقالات تخصصی هر رشته نیازمند مترجمان همان رشته می باشد. بنابراین گروه ترجمه تخصصی موسسه سینا برای شما متقاضیان و مشتریان عزیز این امكان را فراهم می سازد كه ترجمه متون و مقالات تخصصی خود را به متخصصان رشته خود بسپارید.

ترجمه تخصصی مقالات مهندسی

امروزه داو طلبان تمامی رشته ها و گرایش ها برای ارتقای موقعیت شغلی و یا جذب در سازمان های دولتی نیاز به مقاله دارند اما نگارش مقاله نیازمند آگاهی و سواد کافی میباشد مقالاتی که در تمامی زمینه ها نگارش میشوند باید ترجمه شوند تا همگان با هر زبانی بتوانند از آنها استفاده کنند و این مقالات منبع بسیار معتبری برای استفاده همه میباشد دانشجویان با مطالعه مقالات ارائه شده در زمینه کاری خودشان میتوانند شروع به مقاله نویسی کنند و علاوه بر این مقالاتی که توسط هر یک داوطلبان نوشته میشود به زبان فارسی نگارش میشوند این مقالات اگر بخواهند در مجلات خارجی معتبر پذیرش شوند باید با حفظ اصول و قواعد و بدون کم و کاستی به زبان های معتبر خارجی ترجمه شوند تا بتوانند در مجلات خارجی چاپ شوند اما ترجمه این مقالات نیاز تخصص خاصی است چون مقالات علمی که نوشته میشوند متون تخصصی دارند و ترجمه این متون تخصصی کمی دشوار است و باید توسط متخصص و مترجم رشته مربوطه چاپ شود توجه داشته باشید که انتخاب مترجم خوب مهم ترین و اساسی ترین فاکتور در چاپ مقاله است چون اگر ایرادی در ترجمه وجود داشته باشد ممکن است مفهوم کلی مقاله از بین برود موسسه سینا با همکاری مترجمین حرفه ای تمامی رشته ها و گرایش ها متون تخصصی شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ارائه میکند.

موسسه سینا در زمینه همه رشته ها به صورت تخصصی خدمات ترجمه ارائه میدهد: برق، عمران، مكانیك، صنایع، كامپیوتر، مهندسی شیمی، فیزیك،ریاضی، شیمی، نفت، مواد و متالوژی، معماری،شهرسازی، مهندسی پزشکی، پرستاری، فناوری اطلاعات (IT)، آمار، حسابداری، زیست، نانوفناوری،پزشكی، داروسازی، پیرا پزشكی، گیاه پزشكی، مدیریت، تربیت بدنی، فلسفه، روانشناسی، فیزیك پزشكی، مهندسی هسته ای، هوافضا، گرافیك، ژئوفیزیك، اقتصاد، صنایع غذایی، بازرگانی، انرژی های نو، كشاورزی و ترجمه تخصصی متون و مقالات سایر رشته ها.

قابل ذکر است که در موسسه سینا علاوه بر مقالات علمی و تخصصی خدماتی در جهت ترجمه وب سایت ها و بروشور ها و پایاننامه و کاتالوگ نیز ارائه میشود. ترجمه تخصصی این متون نیز بسیار با اهمیت میباشد مثلا در بروشور لوازم صنعتی یا دارو های پزشکی که از خارج از کشور وارد میشوند یا فرستاده میشوند ترجمه تخصصی بسیار حائز اهمیت میباشد.

متون ممکن است به صورت فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی ترجمه شوند که هر دو نیازمند دقت و توجه ویژه ای میباشد در موسسه سینا در هر دو این زمینه ها خدمات ترجمه ارائه میشوند.هر متن تخصصی توسط مترجم حرفه ای و باسابقه آن رشته ترجمه میشوند و سپس توسط بخش کنترل کیفی موسسه بازبینی میشود تا خطاهای احتمالی در ترجمه از بین برود.

لازم به ذكر است كه كلیه سفارشات به صورت تایپ شده برای مشتری ارسال می گردد و همچنین كلیه ترجمه های انجام گرفته مشمول گارانتی رفع نقص و اصلاح می باشد.

در این موسسه بنابر درخواست مشتریان ترجمه در دو نوع انجام میشود ترجمه بسیار پیشرفته و عادی شما میتوانید برحسب نیاز که میخواهید مقاله شما در کجا ارئه شود مقاله را در هر سطحی که بخواهید ترجمه کنید مقالاتی که برای چاپ در سمینار های علمی و کنفرانس ها قرار است ترجمه شوند میتوانند از ترجمه عادی استفاده کنند اما متونی که میخواهند در مجلات بین المللی معتبر منتشر گردند باید به صورت تخصصی و حرفه ای ترجمه شوند.

خدمات ترجمه تخصصی کتاب

در موسسه سینا خدمات ترجمه تخصصی کتاب نیز ارائه میگردد کتاب های تخصصی با حجم بسیار بالا نیازمند ترجمه هستند و انتشار ترجمه اینکتاب ها در سطح کشور میتواند موجب ارتقای در جه علمی گردد بنابر اهمیت بسیار بالای کتب علمی در سطح کشور باید به صورت کاملا حرفه ای ترجمه گردد موسسه سینا با ارائه خدمات چندین ساله در این زمینه آماده پذیرش کتب علمی و ترجمه آنها میباشد.

مراحل ترجمه در سایت موسسه سینا

  • ارسال مقاله در فرمت فایل وورد (doc or docx) به ایمیل موسسه سینا pub.sina@gmail.com
  • درخواست شما بررسی می شود.
  • براساس نوع درخواست پیش فاکتور خدمات صادر می گردد. پیش فاکتور شامل هزینه انجام ترجمه و تاریخ تحویل است.
  • واریز هزینه ترجمه به صورت کامل به حساب بانکی موسسه
  • تایید واریز مبلغ از سوی موسسه سینا و اعلام شروع ترجمه.
  • مقاله‌ی ترجمه شده در مهلت و تاریخ تعیین شده تحویل شما داده خواهد شد.

از دیگر مزایای سایت سینا برای چاپ کتاب پشتیبانی 24 ساعه میباشد کارشناسان موسسه به صورت 24 ساعته آنلاین و آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز میباشند شما میتوانید در حین ترجمه کتاب از کارشناس موسسه در باره روند پیشرفت کاری سوال کنید ما به شما تضمین بهترین و با کیفیت ترین ترجمه در تمام زمینه های تخصصی را ارئه میکنیم.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام