سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تشخیص مقاله ISI ای اس ای

انتشار 19 بهمن 1399
مطالعه 2 دقیقه

تمامی مقالاتی که در مجلات نمایه شده در سایت موسسه تامسون رویترز چاپ شده باشند ، به عنوان مقالات ISI شناخته می شوند.

تشخیص مقاله ISI ای اس ای

مجلات isi جز معتبرترین مجلاتی میباشد به همین دلیل است که دانشجویان و اساتید برای کسب امتیازهای پژوهشی تمایل به چاپ مقاله خود در مجلات isi دارند. مجلات ای اس ای (ISI) چندین سال است که در بین اساتید و محققان رواج بسیاری پیدا کرده است و از طرفی اصلی ترین دغدغه و رقابت دانشجویان بر سر چاپ مقاله ISI در این مجلات میباشد. وجود مجلات جعلی و تقلبی isi چالشی برای اساتید و دانشجویان است به طوریکه نمیتوانند به سادگی به مجله isi مورد نظرشان اعتماد کنند. موسسه سینا یکی از موسسات بسیار معتبری است که شما را در جهت شناسایی مجلات isi اصلی از مجلات جعلی همراهی میکند. در این مطلب چند راه حل برای تشخیص مجلات isi جعلی و تقلبی ارائه می شود; مانند:

استفاده از سایت تامسون رویترز برای تشخیص ISI بودن مقاله

ابتدا باید ببینید مقاله مورد نظر در کدام مجله به چاپ رسیده است، سپس نام مجله و ISSN آن ( کد هشت رقمی مخصوص هر مجله) را در قسمت جستجو سایت تامسون رویترز وارد نمایید و جستجو کنید. چنانچه نام مجله در لیست مجلات موسسه تامسون باشد، مجله و مقاله فوق ISI خواهد بود.

سایت تامسون رویترز:

https://mjl.clarivate.com/home

استفاده از گوگل برای تشخیص ISI بودن مقاله

موتور جستجوی گوگل با جستجوی عبارتی داخل سایت مورد نظر ، این امکان را میدهد تا در سایت تامسون مجله ی مورد نظر خود را جستجو کنید. به گونه ای که شما می توانید نام مجله مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید. برای این منظور شما باید از روش زیر استفاده کنید:

ابتدا باید داخل یک کاما نام مجله مورد نظر خود را وارد کنید و سپس نام سایت تامسون رویترز را وارد نمایید. بدین صورت:
journal name”site:thomsonreuters.com"

نتیجه ای که در گوگل ظاهر خواهد شد شما را به صفحه ای که مجله مورد نظر در آن ایندکس شده است، هدایت می کند و می توانید تشخیص دهید که مجله isi هست یا نه.

از این روش می توان به گونه دیگری نیز استفاده کرد. به این صورت که به جای نام مجله، شماره ۸ رقمی ISSN مجله را وارد کنید. ISSN که به معنی شماره سریال استاندارد بین المللی است، برای هر مجله به صورت اختصاصی وجود دارد و با جستجوی آن به روش فوق می توانید مانند روش قبلی از ISI بودن یک مجله اطمینان حاصل نمایید.
ISSN”site:thomsonreuters.com"

جستجو به هر یک از دو صورت بالا می تواند نتیجه ای همانند صفحه زیر را به شما ارائه دهد و این نتیجه شما را از معتبر بودن مجله مطلع خواهد کرد.روش های معرفی شده یکی از آسان ترین و مطمئن ترین روش ها برای جستجوی مجلات معتبر می باشد.توجه داشته باشید که اگر مقاله خود را در مجلات جعلی و نامعتبر چاپ کنید در این صورت مقاله شما اعتباری نخواهد داشت و نمیتوانید از امتیازات چاپ مقاله استفاده کنید که در این صورت اعتبار مقاله از دست خواهد رفت.

موسسه سینا آسان ترین و مطمعن ترین راه برای چاپ مقاله در مجلات معتبر isi میباشد و میتوانید هم اکنونبا ثبت شفارش در پایین همین صفحه و یا ارسال ایمیل مستقیم به کارشناسان و مشاورین موسسه سینا جهت اخذ مشاوره همراه باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام