سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

واریز هزینه با پی پال

انتشار 20 آذر 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از روش های انتقال ارزی که از امنیت و اعتبار بیشتری برخوردار است خدمات واریز هزینه پی پال میباشد این سامانه به خاطر سرعت بسیار بالا در انتقال وجه محبوبیت ویژه ای دارد.

واریز هزینه با پی پال

اگر شما بخواهید از یک وب سایت خارجی کالا کتاب.مقاله.یا لایسنس خریداری کنید میتوانید از سامانه پی پال استفاده کنید.از دیگر کاربردهای پی پال امکان ثبت نام در آزمون ها، کنفرانس ها و سمینار های بین المللی، انجمن‌های علمی و اشتراک مجلات خارجی است.

کاربرد مهم دیگری که پی پال دارد میتوانید از طریق پی پال و بدون مراجعه به صرافی ها بانک ها و بدون خرید حواله بانکی یا ارزی مبلغ مورد نظرتان را به واحد های ارزی مانند(دلار آمریکا,یورو,پوند...) تبدیل کنید و برای اشخاص و موسسات و شرکت ها ارسال نمایید.با وجود این که PayPal ابزاری بسیار پرکاربرد در جهان است و به میزانی گسترده در خرید های آنلاین و اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد، متأسفانه ایرانیان، به خاطر تحریم های موجود امکان استفاده از پی پال را ندارند و درصورت ایجاد حساب پی پال و مشخص شدن داشتن کوچکترین ارتباطی با ایران بلافاصله حساب کاربری آن‌ها مسدود خواهد شد.

افتتاح حساب پی پال توسط خود شما

کسانی که میخواهند تعداد دفعات زیادی از پی پال استفاده کنند میتوانند حساب کاربری باز کنند مثلا کسانی که به علت شرایط شغلی شان مجبور هستند هفته ای چند بار تبادل ارزی استفاده کنند میتوانند در پی پال حساب کاربری افتتاح کننداین روش معمولاً توسط افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که به دفعات نیازمند به استفاده از پی پال هستند. در صورتی که می خواهید این روش را انتخاب کنید باید ابتدا یک حساب پی پال در سایت PayPal.com افتتاح نمایید و اکانت پی پل خود را با اتصال به یک حساب بانکی خارجی یا ویزا کارت verify نمایید. دقت نمایید که بدون verify کردن حساب پی پال، تنها امکان دریافت پول را خواهید داشت و عملا اکانت PayPal شما هیچ گونه کاربردی ندارد. پس از افتتاح حساب، شما برای انجام خریدهای اینترنتی پی پالی یا باید در ویزا کارت یا حساب بانکی متصل به حساب PayPal به اندازه کافی موجودی داشته باشید و با این موجودی پرداخت های خود را انجام دهید و یا اینکه به طور مستقیم می بایست حساب پی پل خود را شارژ نمایید.

همچنین افرادی که از پی پال برای نقد کردن درآمد ارزی خود استفاده می کنند نیز با دریافت پی پال از وب سایت ها یا موسسات خارجی می توانند اکانت پی پال خود را شارژ نمایند. حال که حساب شما شارژ شده است می توانید خرید خود را با اکانت پی پال انجام دهید و یا برای اکانت پی پال دیگران به روش Send Money پول بفرستید.

در اینجا تاکید می نماییم که با توجه به حساسیت بسیار بالای PayPal بر روی فعالیت های مالی ایرانیان به دلیل تحریم های موجود، ایجاد یک اکانت پی پال و استفاده از آن در ایران موضوعی بسیار تخصصی، هزینه بر و دارای ریسک های مختلف است که ممکن است باعث از دست رفتن کل مبلغ موجودی اکانت پی پال شود. از جمله خدماتی که دانشگاهیان و دانشجویان به دنبال آن هستند ثبت مقاله در ژورنال های بین المللی که شامل پرداخت هزینه های ثبت مقاله ، ویراستاری مقاله، پرداخت هزینه چاپ و … می باشد.

امکان پرداخت هزینه ثبت مقاله در مجلات خارجی

  •  معمولا ژورنال ها و یا افرادی که خدمات مربوط به چاپ را انجام می دهند با داشتن حساب پی پال، وجه مورد نظر خود را از فرد متقاضی دریافت می کنند. به منظور اطمینان از پرداخت فرد مورد نظر، بعد از انتقال وجه، یک رسید پرداخت پی پال برای شما ارسال می گردد که با ارائه آن می توانید روند چاپ مقاله خود را پی گیری کنید. پس از مشخص شدن هزینه چاپ مقاله، شما می توانید از طریق فرم پرداخت با پی پال اقدام نمائید و کافی هست مبلغ وجه ریالی برای ما پرداخت کنید و ما معادل دلاری آن را به صورت آنلاین برای شما در سایت مذکور واریز کنیم.
  • اگر قصد پرداخت هزینه ثبت و چاپ مقاله از طریق کارت های اعتباری ویزا کارت را دارید و در صورتی که مبلغ دلاری مورد نظر کمتر از 1000 دلار می باشد شما می توانید با تهیه گیفت ویزا کارت پرداخت خود را انجام دهید.
  • اگر قصد پرداخت هزینه مقاله از طریق وسترن یونیون دارید به محض ارسال حواله Western Union رسید حواله فوق برای شما ارسال می گردد.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام